Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

-------------------------

Wii games maar $49,99?

De Amerikaanse website BestBuy heeft verschillende Wii games voor een mooie prijs van $49,99 in de lijst staan. Het zijn er ook maar drie, namelijk Super Mario Galaxy, Red Steel en Super Smash Bros. Brawl. De site heet natuurlijk niet voor niets 'best buy', dus misschien zitten ze wel dik onder de verkoopprijs. Xbox 360 games bijvoorbeeld verkopen ze voor $59,99, dus de Wii games zullen hoogstwaarschijnlijk goedkoper zijn dan hun next-gen tegenhangers. Ik zeg namens mijn bankrekening, dank u Nintendo!

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Nieuwe trailer Elebits!

Wat wordt ik er toch keer op keer vrolijk van, die koddige Elebits. De electrische wezentjes hebben zich al mooi verstopt, zodat jij ze straks allemaal mag gaan zoeken. Een soort van verstoppertje spelen, maar dan virtueel. In het filmpje wordt de geschiedenis achter de game getoond, en waddayaknow, het is een complot! Vuur is helemaal niet uitgevonden, noch electriciteit, het waren de Elebits! Tevens wordt een aantal nieuwe Elebits getoond. En weet je wat? Ze zijn nog eens fucking funky ook! Kijk snel de trailer en dans mee!

Trailer: » klik «

Bron: Ownage.nl

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Wii rules! mij lijkt het een goede console. Trouwens, nintendo is onverslaanbaar. Waarom? Nintendo heeft technisch gezien geen concurrentie, want nintendoe slaat de andere kant uit! zij willen dat je het spel ook echt ervaart! en dat is eigenlijk niet de bedoeling van de concurrentie, die willen allemaal het mooiste beeld en geluid nintendo wil gewoon dat je helemaal in het spel zit, alles echt ervaart

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, de Gameboy micro en de Sp (toch?)

Naar mijn mening zijn dat alleen maar nieuwe versies van bestaande gameboy's. De micro is een kleine GBA en de SP is hetzelfde maar dan groter! (met accu...)

Link to comment
Delen op andere websites

Wii rules! mij lijkt het een goede console. Trouwens, nintendo is onverslaanbaar. Waarom? Nintendo heeft technisch gezien geen concurrentie, want nintendoe slaat de andere kant uit! zij willen dat je het spel ook echt ervaart! en dat is eigenlijk niet de bedoeling van de concurrentie, die willen allemaal het mooiste beeld en geluid nintendo wil gewoon dat je helemaal in het spel zit, alles echt ervaart

Maarja met mooie graphics en geluid leef ik meer mee met een persoon in een game dan zit ik toch echt meer in de game dan met een vaag controllertje waar je mee kan richten en voorderest is er niet veel bijzonders aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja met mooie graphics en geluid leef ik meer mee met een persoon in een game dan zit ik toch echt meer in de game dan met een vaag controllertje waar je mee kan richten en voorderest is er niet veel bijzonders aan.

Gelukkig is het ook geen controller die alleen kan richten en waar verder niks bijzonders aan is.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja met mooie graphics en geluid leef ik meer mee met een persoon in een game dan zit ik toch echt meer in de game dan met een vaag controllertje waar je mee kan richten en voorderest is er niet veel bijzonders aan.

Gelukkig is het ook geen controller die alleen kan richten en waar verder niks bijzonders aan is.. ^_^

Wat kun je er nog meer bijzonders mee naast het richten?

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja met mooie graphics en geluid leef ik meer mee met een persoon in een game dan zit ik toch echt meer in de game dan met een vaag controllertje waar je mee kan richten en voorderest is er niet veel bijzonders aan.

Gelukkig is het ook geen controller die alleen kan richten en waar verder niks bijzonders aan is.. ^_^

Wat kun je er nog meer bijzonders mee naast het richten?

Hij registreert bewegingen, hij heeft een ingebouwde speaker, als je hem draait kan je hem als stuur gebruiken, hij heeft een ingebouwde microfoon (gerucht?), etc..

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja met mooie graphics en geluid leef ik meer mee met een persoon in een game dan zit ik toch echt meer in de game dan met een vaag controllertje waar je mee kan richten en voorderest is er niet veel bijzonders aan.

Gelukkig is het ook geen controller die alleen kan richten en waar verder niks bijzonders aan is.. ^_^

Wat kun je er nog meer bijzonders mee naast het richten?

Hij registreert bewegingen, hij heeft een ingebouwde speaker-, hij heeft een ingebouwde microfoon (gerucht?), etc..

Wat heb je aan een ingebouwde speaker? 1 speaker geeft brak geluid. Ten tweede zou een micofoon in de controller erg onlogisch zijn hij staat namelijk ver van je mond en als hij dus je stemt wilt registreren meot hij ook alle andere geluiden registreren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je aan een ingebouwde speaker? 1 speaker geeft brak geluid. Ten tweede zou een micofoon in de controller erg onlogisch zijn hij staat namelijk ver van je mond en als hij dus je stemt wilt registreren meot hij ook alle andere geluiden registreren.

Wat heb je aan betere graphics? Wat heb je aan beter geluid? Wat heb je aan BD? Wat heb je aan een tilt sensor? Wat heb je aan de online service van de ps3? Wat heb je aan een cell processor? Wat heb je aan een harde schijf? Wat heb je aan usb slots? Damn, wordt je er zelf niet gek van? :cab:

Gebruik een keer je verstand in plaats van constant maar vragen te stellen waarvan je het antwoord op 1000 websites kan vinden.

Via die ingebouwde speaker hoor je bijvoorbeeld bij zelda wanneer je een pijl afschiet van de controller naar het beeld gaan, zo lijkt het dus net of je die pijl echt afschiet. En hoe weet je dat dat geluid brak is, heb je er al mee gespeeld?

Een microfoon kan veel gebruikt worden, stel dat je in een spelletje vuur moet aanblazen. Dan kan je de controller naar je mond brengen en blazen. Allemaal om de gamer meer in het spel te betrekken dan alleen maar op knopjes bashen.

Ps: Op de eerste serie vragen hoef je geen antwoord te geven..

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je aan een ingebouwde speaker? 1 speaker geeft brak geluid. Ten tweede zou een micofoon in de controller erg onlogisch zijn hij staat namelijk ver van je mond en als hij dus je stemt wilt registreren meot hij ook alle andere geluiden registreren.

Wat heb je aan betere graphics? Wat heb je aan beter geluid? Wat heb je aan BD? Wat heb je aan een tilt sensor? Wat heb je aan de online service van de ps3? Wat heb je aan een cell processor? Wat heb je aan een harde schijf? Wat heb je aan usb slots? Damn, wordt je er zelf niet gek van? :cab:

Gebruik een keer je verstand in plaats van constant maar vragen te stellen waarvan je het antwoord op 1000 websites kan vinden.

Via die ingebouwde speaker hoor je bijvoorbeeld bij zelda wanneer je een pijl afschiet van de controller naar het beeld gaan, zo lijkt het dus net of je die pijl echt afschiet. En hoe weet je dat dat geluid brak is, heb je er al mee gespeeld?

Een microfoon kan veel gebruikt worden, stel dat je in een spelletje vuur moet aanblazen. Dan kan je de controller naar je mond brengen en blazen. Allemaal om de gamer meer in het spel te betrekken dan alleen maar op knopjes bashen.

Ps: Op de eerste serie vragen hoef je geen antwoord te geven..

1. Stel je moeder begint te stofzuigen dan begint je ventje dus te blazen. :schater:

2. Dat kan dus nooit acuraat gaan aangezien iedereen anders blaast en er achtergrond geluiden zijn.

3. Hoe kan je lopen, schieten etc en tegelijk met dat ding een je mond gaan staan? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Stel je moeder begint te stofzuigen dan begint je ventje dus te blazen. :schater:

2. Dat kan dus nooit acuraat gaan aangezien iedereen anders blaast en er achtergrond geluiden zijn.

3. Hoe kan je lopen, schieten etc en tegelijk met dat ding een je mond gaan staan? :sst:

1. Stel dat je moeder tijdens het stofzuigen tegen je aanbotst, stort je met warhawk zo in het water.. :ch: Dit is een van de domste dingen die je tot nu toe in dit topic gemeld hebt, voortaan moet voor Mania-92 een controller ook stofzuigerproof zijn.. Dat ding is gemaakt om te gamen, niet voor huishoudelijke taken. Voor de rest, zie 2. :)

2. Je kan waarschijnlijk net als de microfoon op de NDS instellen, dus bij veel achtergrondgeluid zet je hem op een stand dat je hard geluid moet maken voor enig effect, bij minder hard geluid kan je hem scherp stellen. Werkt bij de NDS prima, en ik zou niet weten waarom bij de Wii niet.

3. Wat voor blaasactie wil je uitvoeren tijdens het lopen en schieten? Keep it real.. :cya:

-------------------------

Gelekt Gameblad bevat veel Info. Waarheid of .. ?

Nintendo heeft sinds de E3 alleen vrijgegeven dat de Cotroller van de Wii een klein geluidssprekertje bevat, en dat er een Bewegings-Sensor bijzit, maar ze zeiden dat er nog meer onthullingen zullen gebeuren. Het Game-Blad Game-Informer heeft informatie weten te vinden over de Wii, en die informatie zou volgende maand in hun blad komen te staan.

Zoals meestal gebeurt bij nieuwtjes, lekt het. Iemand heeft namelijk scans weten te bemachtigen en heeft die op het Web gezet. Ze waren er snel weer af, maar niet snel genoeg zodat de hele wereld er niets van wist.

In de Wii zou een camera zitten, en die zou gebruikt worden om met je eigen hoofd te spelen. Ook zou die misschien kunnen gebruikt worden om een foto van je in je On-Line profiel te zetten, maar dit is nog niet zeker.

Daarnaast zal de grafische chip van ATI, die de Wii bevat, Bump Mapping en HDR ondersteunen. De Chip zal ook een Hardware Physics Processor bevatten, die 32MB ingebouwde RAM zal bevatten. Dit zou moeten genoeg zijn om de IBM CPU van zijn last te ontdoen.

Tevens zou je een Headset kunnen kopen voor de Wii, waar we nog niet van weten of die bij het Standaard-Pakket zit of of je die extra zal moeten kopen. Er zullen ook SD-Geheugenkaartjes te koop zijn, die varierend zijn van 2 tot en met 7 GB. Daardoor zal je dus de Demo's en Retrogames kunnen installeren.

Dit is zo volgens een gelekt blad dat gescand is. We moeten dit zorgvuldig bekijken. De scans zijn dan ook maar een korte tijd op het Internet geweest, en we weten niet of dit waar is of niet. Tenslotte heeft Nintendo nog geen officiele reactie gegeven, maar die zullen waarschijnlijk alles ontkennen. Moest dit echt zo zijn, zou de Wii nog een pak meer mogelijkheden bevatten.

Bron: FutureGaming.nl

-------------------------

Ik hoop dat het waar is. :D_O_

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Wel, de Gameboy micro en de Sp (toch?)

Naar mijn mening zijn dat alleen maar nieuwe versies van bestaande gameboy's. De micro is een kleine GBA en de SP is hetzelfde maar dan groter! (met accu...)

Ja, een accu is toch handiger dan batterijtjes?

Micro, is meer voor de verzamelaars.

--------

Ben er een paar dagen niet en M-92 kraamt nog steeds de meest rare dingen uit, Some Thing Will Never Change.. ;):puh:

@ News

Geweldig!

Erg handig die SD kaartjes, alleen wat is de prijs hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...