Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Oke, jullie hebben redelijk gelijk als je Nintendo zelf leest, maar toch blijf ik het nogal gewaagt vinden! Mensen die steeds 'hetzelfde' willen zouden de Wii dus automatisch afschrijven!

Nintendo is altijd al appart geweest! :cab:

Mensen die steeds 'hetzelfde' willen zouden zoiezo niet voor een Nintendo console gaan omdat die nooit hetzelfde zijn. Nintendo is innovatief, wat jij apart noemt, en dat is altijd al de kracht van Nintendo geweest.

Liever apart dan altijd maar standaard. _O_ Nintendo! _O_

Ik ben het volledig met je eens, en zal altijd voorliefde hebben voor het Nintendo-kamp, mainstream is gewoon niet mijn ding.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Áls is hier het sleutelwoord, als nintendo nooit was begonnen had jij waarschijnlijk nooit op je playstation kunnen spelen, en zaten we nu nog in arcadehallen pong te spelen.

Ok mischien zou er wel een Playstation zijn gekomen maar kan je wel vertellen dat die er nu wel heel anders uit zou zien.

Big Loser je hebt inderdaad recht op een mening,

Mensen die de ''Wii'' afschrijven alleen door de naam zijn voornamelijk mensen die erg bang zijn voor nieuwe dingen, deels begrijp ik het wel dat je de ''Wii'' links laat liggen vanwege de controller, ik heb echter een hekel aan mensen die al hen mening hebben over iets waar ze vrijwel nog niks van weten.

Ik las op Gamez.nl dat ''Wíi'' meer 3th party games zou krijgen, dit is heel goed nieuws.

Waiting for the ''Wii''

Link to comment
Delen op andere websites

Post van Big-Loser slaat trouwens helemaal nergens op...

Ik geef alleen mijn mening, en daarop mag je niemand afstraffen!

Ik vind dat Nintendo zo dom bezig is, en als jij dat nou niet vind... Daar heb ik geen problemen mee!

Het punt is dat jullie je mening hebben, en ik ook! En die mogen we beide hebben!

En @ VforV, ik bazeer dit op wat ik weet! Jij kan ook niet veel meer doen, tenzij je al op de 'Wii' hebt gespeelt!

De console afschrijven, maar argumenten geven; ho maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook leuke woordspelingen van te maken zoals:

''Wii will rule the world'' :puh:

Maar genoeg over die naam, weer wat nieuws:

----------

Officieel is er nog niks bevestigd, behalve dan dat de Nintendo Wii in de tweede helft van 2006 zou moeten uitkomen. Volgens een redacteur van IGN komt de Nintendo Wii uit in Oktober 2006. Dit wordt dan de launch datum in Amerika. Dezelfde Matt wist voorheen de specificaties van de Wii te achterhalen, hij heeft met zijn speculaties niet altijd gelijk gehad maar in de meeste gevallen wel.

ony Hawk: Downhill Jam in ontwikkeling is voor de Wii.

Bron: FutureGaming.nl

----------

Als het waar is dan komt de Nintendo Wii vlak voor de PlayStation 3 uit die voor november 2006 gepland staat, dat zou dus betkenen dat ik extra veel moet gaan sparen. :puh:

@Mod/G-mod/Admin: Misschien kan de naam van dit topic verandert worden in: Het grote: Nintendo Wii topic.? :puh:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

okeeeeeee Ik vond Revolution beter maarje alsnog blijft mijn top 3 zo:

  1. Xbox 360
  2. Wii
  3. Playstation 3

Ik heb niets met PS3 (PSP wel die owned de DS in zn toutch screen) en big loser wat jij in je sig hebt slaat ook nergens op:

De Playstation 3 ownt de 'Wii' en het volle rondje!

Dat kan je niet eens waten bijde zijn nog niet uit :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

okeeeeeee Ik vond Revolution beter maarje alsnog blijft mijn top 3 zo:
  1. Xbox 360
  2. Wii
  3. Playstation 3

Ik heb niets met PS3 (PSP wel die owned de DS in zn toutch screen) en big loser wat jij in je sig hebt slaat ook nergens op:

De Playstation 3 ownt de 'Wii' en het volle rondje!

Dat kan je niet eens waten bijde zijn nog niet uit :duh:

Jij zegt zelf ook dat plasje beter is als ps3 dus je kan dat ook nog niet zeggen.

En nu kan ik wel zeggen, OWNED _O_

Link to comment
Delen op andere websites

okeeeeeee Ik vond Revolution beter maarje alsnog blijft mijn top 3 zo:

  1. Xbox 360
  2. Wii
  3. Playstation 3

Ik heb niets met PS3 (PSP wel die owned de DS in zn toutch screen) en big loser wat jij in je sig hebt slaat ook nergens op:

De Playstation 3 ownt de 'Wii' en het volle rondje!

Dat kan je niet eens waten bijde zijn nog niet uit :duh:

Jij zegt zelf ook dat plasje beter is als ps3 dus je kan dat ook nog niet zeggen.

En nu kan ik wel zeggen, OWNED _O_

Ik denk dat de top 3 zijn wenslijst is naar welke console hij het meest uikijkt omdat hij er het meest van heeft gezien. Dat is iets heel anders dan een console bestempelen als slecht terwijl de console er nog niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer de Wii is uitgekomen, laat ik het een maandje of meer met rust. Kijken wat het in petto heeft. Als het zuigt dan koop ik hem gewoon niet.

Als ik hem wel koopt ga ik re-namen naar de Revolution. Wii klinkt een betje raar :Y

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel lang Nintendo gespeelt voordat ik in aanraking kwam

met GTA,en voor mij zal er niks veranderen door een rare naam,

je kan het trouwens ook gewoon Nintendo Revolution blijven noemen

als je dat beter vind.

Link to comment
Delen op andere websites

okeeeeeee Ik vond Revolution beter maarje alsnog blijft mijn top 3 zo:

  1. Xbox 360
  2. Wii
  3. Playstation 3

Ik heb niets met PS3 (PSP wel die owned de DS in zn toutch screen) en big loser wat jij in je sig hebt slaat ook nergens op:

De Playstation 3 ownt de 'Wii' en het volle rondje!

Dat kan je niet eens waten bijde zijn nog niet uit :duh:

Jij zegt zelf ook dat plasje beter is als ps3 dus je kan dat ook nog niet zeggen.

En nu kan ik wel zeggen, OWNED _O_

Dat lijstje zijn mijn favorieten ik zeg niet dat Wii beter is als PS3 ik ben gewoon wat meer fan er van dat kan toch?

Link to comment
Delen op andere websites

wat maakt het uit?

het gaat helemaal niet om de naam

maar om het ding zelf

en ik koop liever de wii dan de PS3 of/en de Xbox360

warrom: de controller daar kan je zo vette dingen mee doen!

de WII is eigenlijk gemaakt voor schiet spellen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb het ook gelezen, echt belachelijk!

Wii, oke... Nintendo is zo gigantisch gevaarlijk aan het doen! Eerst een controller waarvan je denkt: wat is het... en daarna ook nog is z'n gestoorde naam!

Nintendo komt met vernieuwing en zet zich af tegen de massa. Haast alle grote vernieuwingen op het gebied van games komt van Nintendo.

Als de DS niet zo goed zou verkopen in Japan zouden ze egt dood zijn, ze moeten iets meer op het publiek gaan letten, en iets minder zelf gaan denken!

Goed idee! En dan veranderen ze hun naam in Electronic Arts idee3cw.gif!

Mijn mening over Wii:

Bij Wii denk ik aan de Japanse of Chinese cultuur. Het klinkt heel helder en een beetje Zen. Het is wel een leuke naam, ik denk dat het wel een goede naam is voor een console die in het teken staat van vernieuwing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...