Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Ik heb er niet nieuwe baterijen in zitten. Ook heb ik alles al geprobeert. Ik ga zometeen de technische dienst van Nintendo bellen en als ie dan nog niet werkt vanmiddag terug naar de Intertoys

Link to comment
Delen op andere websites

Console volledig uitzetten, vervolgens de stekker er uit halen en even later de stekker er weer in stoppen. Ik heb soms ook last van dat probleem, bovenstaande lost het bij mij altijd op. :)

-------------------------

E3: Geruchten gaan dat Mario Kart aanwezig is

Gerucht | 9 juli 2007 - Na een bevestiging van Nintendo of Europa, berichten meer bronnen dat Mario Kart voor de Wii getoond gaat worden op de aankomende E3 Media & Business Summit - dat van 11 tot en met 13 juli plaatsvind in Santa Monica en waar ook InsideGamer bij aanwezig is.

Het spel zou, net als dat Patrick Nagel, de 'marketing manager' van de Duitse tak van Nintendo, al aangaf, nog in 2007 op de Europese markt komen en ook deze bronnen zouden dat hebben bevestigd tegenover de videogame-website N-Europe.

We nemen aan dat Mario Kart voor de Wii wederom een game is die race combineert met de genres party, arcade en actie. Je zult waarschijnlijk, net als in de voorgaande delen, een keuze kunnen maken uit verschillende Nintendo-personages om het met karts op verscheidene speelvelden uit te vechten in een bloedstollende race. Tijdens het racen kun je gebruik maken van de karakteristieke power-ups, waaronder blauwe, groene en rode schilden. We verwachten uiteraard dat de Wii-versie van Mario Kart een multiplayer-modus kent waarin je met vrienden een vrolijk potje kunt racen, vechten en crashen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat gerucht de komende 48 uur naar een feit word omgezet.. _O_ Vroeger heb ik een aantal games voor mijn Nintendo 64 helemaal plat gespeelt, een daarvan is Mario Kart 64. Als daar nu een nieuw deel van uitkomt word het een stuk lastiger om te kiezen van al die leuke dingen die er aan het einde van het jaar uitkomen, vervelende Nintendo. _O_ Ik hoop in elk geval dat het waar is, zodat ik dalijk lekker kan profiteren van het feit dat mijn zusje graag een Wii wilt. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Console volledig uitzetten, vervolgens de stekker er uit halen en even later de stekker er weer in stoppen. Ik heb soms ook last van dat probleem, bovenstaande lost het bij mij altijd op. :)

Jammer, bij mij niet. Ben nog voor mijn vakantie teruggegaan naar de winkel en heb een splinternieuwe Wii gekregen. Helaas ben ik nu wel voor € 20 aan Wiipoints kwijt :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hee forumleden, ik heb een vraag. Ken je op de Wii een DVD kijken?

Nee, vooralsnog is dat niet mogelijk. Er gaan geruchten dat er eventueel nieuwe versie's komen met een ingebouwde DVD speler. Dus je wacht nog even, in de hoop dat er een DVD speler inkomt, of je probeert te leven zonder. Ik zou voor dat laatste gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ja. Modchips omzeilen de beveiliging van de Wii, waardoor je gekopieërde games en ook games uit andere regio's af kunt spelen. Bovendien raak je je garantie op het apparaat kwijt en loop je het risico dat 'ie niet meer werkt na de eerst volgende update.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Als je DVD's op de Wii wil kijken kun je misschien Dit eens kopen en uit proberen. :)

Hm, misschien binnenkort een keertje uit proberen dat programma, de mogelijkheid om films op je Wii af te spelen is (voor mij dan) erg handig gezien ik alleen op mijn PC een dvd-speler heb, en dat kijkt zo lastig vanaf de bank :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Laat ik dan maar de taak op me nemen om dit topic een waardig leventje te gunnen.

-------

Super Paper Mario is uit! Aan Paper Mario heb ik veel leuke tijden gehad, dus ik had hier wel zin in. Alleen ik vind het 2 en 3-dimensionaal wel jammer denk ik. Hoe speelt dat als iemand 'm al heeft? En haalt 't niet alle snelheid uit het spel?

Voor diegene die 'm niet hebben: Ga je 'm kopen? Waarom wel? Waarom niet?/

Ik denk van wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...