Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Wii = 200,-

XBOX360 = 400,-

PS3 = 600,-

De 360 kan je ook voor 300 krijgen en de PS3 (als hij uitkomt) voor 500 ;) Daarbij komt nog dat de prijs van de Wii nog niet bekent is! Hij kan voor het zelfde geld 300 euro worden, waardoor hij net zo duur als de 360 word. En over de rest van je post, kan het niet een beetje minder fanboy a.u.b, ik heb liever goeie discussies zonder fanboy dan gigantische fanboydiscussies!

Over die prijzen zegt hij ook dat het een schatting is.

En 80% van de discussies hier zijn met fanboys. Daarmee bedoel ik ''Het grote: Wii topic'' en ''Het grote PS3 topic'', hoewel er hier duidelijk meer uit de Sony fanbase zitten zie je vaak dat als er iets negatiefs over de PS3 gepost wordt dat er van alle kanten wordt goed gepraat (met soms de meest domme argumenten) en als er iets positiefs over de Wii wordt gepost komen er allemaal negatieve reacties van waarschijnlijk sony-fanboys. Zo ook andersom.

Als je echt fan van een console ben zie je de voor- en nadelen in, niet alleen de voordelen wat in de 2 bovengenoemde topics helaas erg vaak gebeurt.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Had je straks (rond 12 uur) GameKings gezien? Die controller? Zou erg handig en leuk zijn bij schietspellen. Als je de controller kantelt dan kantelt de pistool ingame ook :D En op de site van Wii staat nog een racegame, daar kan je gewoon de controller als stuur gebruiken.

Noem eens de nadelen van de Wii (niet de graphics).

Ik weet er nog geen. De controller is revolutionair, gewoon goed dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet er nog geen. De controller is revolutionair, gewoon goed dus.

Mag ik trouwens even zeggen dat het patent op een controller met sensors op 13 april 1999 toegewezen is aan sony?

Nee ik zeg niet dat nintendo het geript heeft ik wil allein het gerucht dat sony het gejat heeft de wereld uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik trouwens even zeggen dat het patent op een controller met sensors op 13 april 1999 toegewezen is aan sony?

Nee ik zeg niet dat nintendo het geript heeft ik wil alleen het gerucht dat sony het gejat heeft de wereld uit.

Nintendo heeft nooit een uitlating over de PS3 gedaan. Een groepje heeft gezegd dat het gejat is, weer een ander groepje (waaronder ook playstation kopers met wat meer verstand dan de fanboys ^_^) heeft gezegd dat het is afgekeken.

Dus het is niet gejat, maar afgekeken.

Waarom heeft Sony niks gezegd over die functie bij het presenteren van het eerste ontwerp?

Bang dat het idee zou floppen kan niet want Sony barst van het zelfvertrouwen.

Alleen het pattent op die controller is toegewezen aan Sony ja, voor de rest is de Nintendo controller gewoon van Nintendo. Dat Sony de motion technologie heeft uitgevonden is leuk, maar dat ze het pas toe durven te passen nadat Nintendo het doet zegt mij genoeg over Sony. (Nog niet te spreken over die befaamde knop :puh: Maar dat terzijde).

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt fan van een console ben zie je de voor- en nadelen in, niet alleen de voordelen wat in de 2 bovengenoemde topics helaas erg vaak gebeurt.

Ik denk persoonlijk wel dat de meeste mensen die in het Wii topic (hier dus) en het PS3 topic posten wel degelijk de minpunten van de PS3 inzien. Maar als je (bijna) zeker weet welke next-gen console je gaat kopen dan vind je de minpunten van 'jou' console minder zwaar wegen dat de minputen van 'de andere' consoles. Ik dacht er zelf overigens aan om een topic te maken met de min en pluspunten van elke console (goed idee? Maar pleas don't rip).

Ik weet bijna zeker dat ik voor de PS3 ga, ondanks dat hij veel duurder is dan de 360 (en waarschijnlijk ook dan de Wii).

Link to comment
Delen op andere websites

@ Big-Loser: Als er negatieve berichten met erg slecht argumenten worden ''goedgepraat'' begint het aardig op het niveau van fanboy te komen, dat probeerde ik duidelijk te maken met dat gequote zinnetje..

-------------------------

Nintendo: Sony kopieert

Sony innoveert niet en jat zijn beste ideeën van Nintendo. Dat zegt David Yarnton, baas van Nintendo UK op MCV.

Hij doelt daarmee op de controller van de PS3 die spontaan voor de E3 ook door beweging het spel kan beïnvloeden. Volledig gekopieerd van Nintendo aldus Yarnton. Maar ook het verdwijnen van de rumbletechniek voor de PS3 vanwege een patentkwestie weet de Nintendobaas te verklaren.

Terugkijkend op de geschiedenis van gaming concludeert Yarnton dat het altijd Nintendo is die met nieuwe innovaties komt op consolegebied.

Bron: GameZ

-------------------------

Eindelijk bijt Nintendo van zich af, ik denk niet dat de baas van Nintendo UK dat zou zeggen wanneer hij het risico loopt dat Sony het recht van octrooi zou hebben en de productie van de Wii controller zou kunnen hinderen. ^_^

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

@ Big-Loser: Als er negatieve berichten met erg slecht argumenten worden ''goedgepraat'' begint het aardig op het niveau van fanboy te komen, dat probeerde ik duidelijk te maken met dat gequote zinnetje..

-------------------------

Nintendo: Sony kopieert

Sony innoveert niet en jat zijn beste ideeën van Nintendo. Dat zegt David Yarnton, baas van Nintendo UK op MCV.

Hij doelt daarmee op de controller van de PS3 die spontaan voor de E3 ook door beweging het spel kan beïnvloeden. Volledig gekopieerd van Nintendo aldus Yarnton. Maar ook het verdwijnen van de rumbletechniek voor de PS3 vanwege een patentkwestie weet de Nintendobaas te verklaren.

Terugkijkend op de geschiedenis van gaming concludeert Yarnton dat het altijd Nintendo is die met nieuwe innovaties komt op consolegebied.

Bron: GameZ

-------------------------

Eindelijk bijt Nintendo van zich af, ik denk niet dat de baas van Nintendo UK dat zou zeggen wanneer hij het risico loopt dat Sony het recht van octrooi zou hebben en de productie van de Wii controller zou kunnen hinderen. ^_^

SONY heeft het fucking uitgevonden en dan gaan zij zeggen dat ZIJ het uitgevonden hebben en nou moet je niet gaan zeggen dat SONY arrogant is want hier is die gast ook zeer arrogant.

Link to comment
Delen op andere websites

SONY heeft het fucking uitgevonden en dan gaan zij zeggen dat ZIJ het uitgevonden hebben en nou moet je niet gaan zeggen dat SONY arrogant is want hier is die gast ook zeer arrogant.

Heerlijk hoe jij je helemaal opwind als er iets negatiefs over SONY opduikt. :D

Sony is arrogant, als je een uitspraak zoals onderstaand durft te doen ben je toch wel behoorlijk arrogant.

de eerste vijf miljoen PlayStation 3’s toch wel verkocht zullen worden, zelfs al zouden er helemaal geen games in de winkels liggen

En nogmaals, David Yarnton zegt dat de ideeen om het toe te gaan passen gejat zijn van Nintendo, niet dat ze het hebben uitgevonden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja?
Volledig gekopieerd van Nintendo aldus Yarnton.
Hij zegt dus dat Nintendo het uitgevonden heeft.

Ja.

Dat zegt hij niet, hij zegt dat SONY het idee om het bij de PlayStation 3 in te bouwen heeft gekopieerd van Nintendo (Wii). :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja?

Volledig gekopieerd van Nintendo aldus Yarnton.
Hij zegt dus dat Nintendo het uitgevonden heeft.

Ja.

Dat zegt hij niet, hij zegt dat SONY het idee om het bij de PlayStation 3 in te bouwen heeft gekopieerd van Nintendo (Wii). :cya:

Ze hebben patent op een controller dus waar moeten ze het anders inbouwen? :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze hebben patent op een controller dus waar moeten ze het anders inbouwen? :sst:

Klopt, maar dat hebben ze pas ingevoert nadat het bij Nintendo bekent was. Want bij de banaan-controller was er nog geen sprake van die functies of die knop van de 360. :puh:

-------------------------

Wii op E3 inderdaad GameCube

Er gingen al geruchten dat de Wii console's op de E3 booth in werkelijkheid GameCube waren...dat is nu bevestigd.

De PR Manager van Nintendo Amerika Matt Atwood heeft bevestigd dat de Wii's op de E3 2006 inderdaad 'gewoon' GameCube's zijn geweest. Dat is even slikken voor Nintendo minnend Nederland. Wat betekent dit voor de releasedatum van de Wii? Komt deze in gevaar omdat de hardware nog steeds niet af is? Matt ontkracht deze vragen direct door uit te leggen dat dit een speciaal voor de E3 ontworpen Wii is geweest en niet de definitieve Wii. De graphics zouden wel Wii gelijk zijn wat aangeeft dat de eerste generatie games GameCube gelijk zullen zijn en het vooral moeten hebben van de Wii controller.

Bron: GameZ

-------------------------

Jammer van de graphics, maar zoals Reggie als zei op de persconferentie; It's not about the looks, it's about the feel. :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen "fanboy" , de Wii heeft gewoon een goeie gameplay. Ik speel al m'n hele leven op de Playstation®, dus noem me nou geen nintendo fanboy...

Anyway, de enige "minpunten" zijn dat de graphics wat minder zijn en dat er geen hardeschijf in zit. flash kaartjes zijn niet bepaald goedkoop... De games zijn ook niet allemaal orgineel, maar orginele games zie je ook niet vaak meer op andere consoles. Zo ver dus de minpunten...

Bewerkt: door Assassin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen "fanboy" , de Wii heeft gewoon een goeie gameplay. Ik speel al m'n hele leven op de Playstation®, dus noem me nou geen nintendo fanboy...

Anyway, de enige "minpunten" zijn dat de graphics wat minder zijn en dat er geen hardeschijf in zit. flash kaartjes zijn niet bepaald goedkoop... De games zijn ook niet allemaal orgineel, maar orginele games zie je ook niet vaak meer op andere consoles. Zo ver dus de minpunten...

Er zijn tegenwoordig geen originele games meer, mensen borduren maar voort met de bestaande Franchises...

De graphics van de Wii zijn nog niet getoond maar als ze net zo super zijn als in de Super Smash Brawl! trailer.... :klap:

@ Mania 92

Ik zei toch al op MSN dat je verhaal ''rammelde''... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En 80% van de discussies hier zijn met fanboys. Daarmee bedoel ik ''Het grote: Wii topic'' en ''Het grote PS3 topic'', hoewel er hier duidelijk meer uit de Sony fanbase zitten zie je vaak dat als er iets negatiefs over de PS3 gepost wordt dat er van alle kanten wordt goed gepraat (met soms de meest domme argumenten) en als er iets positiefs over de Wii wordt gepost komen er allemaal negatieve reacties van waarschijnlijk sony-fanboys.

Inderdaad. Ik heb van alle Sony-fanboys nog geen enkel goed argument gehoord waarom ze nou eigenlijk zo zeker de PS3 gaan kopen. Het enige dat ze roepen is "Blu-Ray!!@!~!1".

Het is inderdaad zo dat zodra er een negatief bericht over Sony komt er allemaal onzinnige, niet-kloppende argumenten worden gepost. Als die argumenten dan onderuit worden gehaald gaan ze snel over op een ander onderwerp :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...