Jump to content

Het grote voetbal Topic!


MightyDuck

Recommended Posts

*bayern 0-1 verloren ik geef geen commentaar*

ajax heeft verdiend gewonnen 1e helft fantastisch 2e helft dachten ze waarschijnlijk dat de buit al binnen was........en sneijder ja wat moet je daar van zeggen :)

hihi... Dat is de straf van een paar weken geleden1 :lol: :puh:

Ajax heeft gister goed gevoetbalt, de tweede helft ging wat minder maar er zaten soms wel wat kansjes tussen! ik denk dat Bayern en Juventus wel een deal hebben gesloten dat ze allebij van elkaar 1 keer winnen vind ik een beetje onvolwassen van hun als ze dat zouden doen, Ajax is goed genoeg voor de Uefa cup en mischien de 2de ronde van Champions league dus iedereen moet wel eerlijk spelen

straf van een paar weken geleden*zit in zijn munche shirt voor de pc*

Tim lijkt me handig als we even op het gtagames voetbalveld een partijtje munchen ajax houden kijken hoe wij het ervan af brengen, en ja ze hebben een deal gesloten vandaag scoort nedved en over 2 weken makaay :puh:

Als de uefa dat merkt worden jullie allebij uit de champions league gezet... niet echt eerlijk ajax moet dan met 5-0 van Munchen winnen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    24

  • The Outlaw

    19

  • RTS

    14

  • Thabit

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ajax met 3 - 1 gewonnen van Willem II.. B)

Ik vind dat AZ dit jaar dik verdient om een kampioen te worden, is al bijna 25 jaar geleden 

Dat vind ik ook wel eigenlijk.. (Ik ben zelf fan van Ajax) ..maar ze zijn goed bezig. Er ligt ergens wel een kansje vrij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...