Jump to content

De cheatdevice herkennen.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik heb een vraag.

Ik heb de cheatdevice erop gezet.

Maar hoe herken je dat hij er 100 % zeker op zit.

Ik zie nergens een helikopter in mijn garage staan ofzo.

En wil iemand een goeie uitleg geven hoe je de cheatdevice op GTA LCS moet zetten ?

Ik kom er echt niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

als je die savegame plaatst dan werkt alles gewoon hoor

eerst wist ik ook niet hoe je door muren kunt lopen en nu weet ik dat dat step trough wal is

btw probeer gewoon alles wat er in het menuutje staat

en als je denkt dat het helpt om je psp te upgraden moet je dat vooral niet doen want dan werkt cheatdevice niet meer

edit: kan je nietr gewoon een helicopter spawnen??

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

het gaat wel een beetje vast zitten maar

het is wel heel erg leuk je kan zelf bepalen hoeveel sterren je heb

en alles spawnenje en heel veel leuke dingens ik heb CheatDevice ook

Link to comment
Delen op andere websites

edit: kan je nietr gewoon een helicopter spawnen??

Dat is mogelijk, ga maar helemaal naar rechts! Dan staat er Maverick! (welke rij ben ik even vergeten :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Bij CheatDevice staan er nergens helikopters in garage's.(misschien bedoel jij het plaatje van de helikopter?)In je

Portland Garage:

-2 PCJ 600

Staunton Garage

-2 PCJ 600

-een Cheetah

Shoreside Vale Garage:

- (Geen idee)

- (Geen idee)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik heb de savegame met cheatdevice gedownload maar als ik die savegame wil loaden is load failled weet iemand hoe dit komt?

Welke firmware heb je?

Bedoel je bij memory stick bij games?(Op de psp)

PSP update versie?

dat is 1.50!

Is dat goed?

Ik kom er echt NIEt uit :N:duh:

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de savegame met cheatdevice gedownload maar als ik die savegame wil loaden is load failled weet iemand hoe dit komt?

Welke firmware heb je?

Bedoel je bij memory stick bij games?(Op de psp)

PSP update versie?

dat is 1.50!

Is dat goed?

Ik kom er echt NIEt uit :N:duh:

Ga even naar het menu van je PSP, ga vervolgens bij Game staan en zorg dat je LCS in de UMD Drive hebt zitten. Nu krijg je een filmpje van LCS te zien, druk nu op het pijltje naar beneden. Hoogstwaarschijnlijk staat hier PSP Update versie 2.6. Dit betekent dat je een versie van LCS hebt waarop de patch zit die het niet meer mogelijk maakt om de Cheatdevice te laten lopen. Indien hier staat PSP Update versie 2.00 betreft het een ander probleem. Ik zie dat je Firmwire 1.5 hebt, ik geloof dat de gewone Cheatdevice hier niet op zal werken. Je zult dan dus een speciale Cheatdevice moeten downloaden, die Cheatdevice speciaal voor Firmwire 1.5 download je hier. Dit is een PRX file en laad je dus als een Plugin, je laad hem dus niet meer via een Savegame. Heel veel plezier met je Cheatdevice.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de savegame met cheatdevice gedownload maar als ik die savegame wil loaden is load failled weet iemand hoe dit komt?

Welke firmware heb je?

Bedoel je bij memory stick bij games?(Op de psp)

PSP update versie?

dat is 1.50!

Is dat goed?

Ik kom er echt NIEt uit :N:duh:

Ga even naar het menu van je PSP, ga vervolgens bij Game staan en zorg dat je LCS in de UMD Drive hebt zitten. Nu krijg je een filmpje van LCS te zien, druk nu op het pijltje naar beneden. Hoogstwaarschijnlijk staat hier PSP Update versie 2.6. Dit betekent dat je een versie van LCS hebt waarop de patch zit die het niet meer mogelijk maakt om de Cheatdevice te laten lopen. Indien hier staat PSP Update versie 2.00 betreft het een ander probleem. Ik zie dat je Firmwire 1.5 hebt, ik geloof dat de gewone Cheatdevice hier niet op zal werken. Je zult dan dus een speciale Cheatdevice moeten downloaden, die Cheatdevice speciaal voor Firmwire 1.5 download je hier. Dit is een PRX file en laad je dus als een Plugin, je laad hem dus niet meer via een Savegame. Heel veel plezier met je Cheatdevice.

Heel erg bedankt..

Dus ik neem aan dat ik die cheatdevice die erin zit in de map stoppen die in je psp zit?

dus een map maken genaamd: PLUGINS ?

Ofniet wl je even zeggen waar het in moet en hoe die map heet waar het bestandje ''Cheatdevice''

inmoet?

Alvast bedankt. :cya::klap:

P.S ik kan niet zo goed schrijven

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet cheatdevice in deze map zetten: X:\dh\kd (x is de letter van jou psp)

Dan moet je X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt openen, en ms0:/dh/kd/cheatdevice.prx toevoegen na deze lijn: ms0:/dh/kd/devhook.prx

Dus na ms0:/dh/kd/devhook.prx doe je enter, en je zet er ms0:/dh/kd/cheatdevice.prx.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je miss wat duidelijker zijn???

Het is duidelijk uitgelegd hoor... Maar voor jou nog een keer:

Zet het bestandje cheatdevice.prx in X:\dh\kd (X kan ook een andere letter zijn, zoals F, E oid, waar je jou psp bestanden inzet, jou psp letter dus ;) )

Open dan het file: X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt

Ga naar deze lijn: ms0:/dh/kd/devhook.prx , doe enter achter de letter x, dus je maakt een nieuwe lijn. In die nieuwe lijn zet je het volgende: ms0:/dh/kd/cheatdevice.prx

Nu duidelijk??

Bewerkt: door Die-hard
Link to comment
Delen op andere websites

Is X:\dh\kd een map?

Ik maak het dan aan.

Edit: aaaaah het lijken alemaal codes!!

Die map staat er al, maar je moet natuurlijk wel devhook hebben geinstalleerd. Maar steek gewoon je UMD in, upgrade naar 2.0(upgrade staat op umd), load je savegame van cheatdevice.

Want de devhook versie lukt jou precies niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...