Jump to content

De cheatdevice herkennen.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Is X:\dh\kd een map?

Ik maak het dan aan.

Edit: aaaaah het lijken alemaal codes!!

Die map staat er al, maar je moet natuurlijk wel devhook hebben geinstalleerd. Maar steek gewoon je UMD in, upgrade naar 2.0(upgrade staat op umd), load je savegame van cheatdevice.

Want de devhook versie lukt jou precies niet.

Hij staat er niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat er niet :duh:

Je lijkt het niet te snappen he?

Of je installeert devhook, en gebruikt deze uitleg:(en download deze cheatdevice)

Het is duidelijk uitgelegd hoor... Maar voor jou nog een keer:

Zet het bestandje cheatdevice.prx in X:\dh\kd (X kan ook een andere letter zijn, zoals F, E oid, waar je jou psp bestanden inzet, jou psp letter dus )

Open dan het file: X:\dh\271\flash0\kd\pspbtcnf_game.txt

Ga naar deze lijn: ms0:/dh/kd/devhook.prx , doe enter achter de letter x, dus je maakt een nieuwe lijn. In die nieuwe lijn zet je het volgende: ms0:/dh/kd/cheatdevice.prx

Nu duidelijk??

Of je upgrade, en download deze cheatdevice(savegame) en load het savegame na upgraden.

Er zijn 2 manieren, die eerste als je devhook absoluut wilt blijven gebruiken, tweede als je dat niet wilt. Voor jou is het 2de het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja ok ik probeer het enne nee ik zit wel in klas 1 maar ik ben een sukkel :-(

Maar dat heb ik net ook gedaan (2de)

en toen stond er load failed

zie je ik snap niks *Snik* :-(

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Jaja ok ik probeer het enne nee ik zit wel in klas 1 maar ik ben een sukkel :-(

Mag je niet zeggen. Ik snapte het eerst ook niet zo goed hoor, maar als het is gelukt kan jij iemand anders ook helpen. Maar is die iemand anders dan een sukkel? Nee.

Ik wens je veel succes.(ps: doe de 2de manier eh ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja ok ik probeer het enne nee ik zit wel in klas 1 maar ik ben een sukkel :-(

Mag je niet zeggen. Ik snapte het eerst ook niet zo goed hoor, maar als het is gelukt kan jij iemand anders ook helpen. Maar is die iemand anders dan een sukkel? Nee.

Ik wens je veel succes.(ps: doe de 2de manier eh ;) )

Ja maar zal ik het ooit sanppen?

A:NEE!

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja ok ik probeer het enne nee ik zit wel in klas 1 maar ik ben een sukkel :-(

Mag je niet zeggen. Ik snapte het eerst ook niet zo goed hoor, maar als het is gelukt kan jij iemand anders ook helpen. Maar is die iemand anders dan een sukkel? Nee.

Ik wens je veel succes.(ps: doe de 2de manier eh ;) )

Ja maar zal ik het ooit sanppen?

A:NEE!

Maar wat lukt er dan niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat loaden die savegame die ik gedownload hebt dan staat er load failed w8 ik probeer het.

Er staat: Load failed.

The data is corrupted.

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Dat loaden die savegame die ik gedownload hebt dan staat er load failed w8 ik probeer het.

Er staat: Load failed.

The data is corrupted.

Welke firmware heb je op dit moment na update?(bekijk het bij >system settings> system information)

Link to comment
Delen op andere websites

Is het system software?

ja duh 2.81 anders kan je GTA niet spelen

OMG. Dan kan je geen cheatdevice gebruiken, ik dacht dat je op 1.5 zat en devhook gebruikte/ nog kon upgraden. Voor VCS moet je idd naar 2.81 upgraden(moet niet ^^, maar normaal wel ja)

Jammer voor jou...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het system software?

ja duh 2.81 anders kan je GTA niet spelen

OMG. Dan kan je geen cheatdevice gebruiken, ik dacht dat je op 1.5 zat en devhook gebruikte/ nog kon upgraden. Voor VCS moet je idd naar 2.81 upgraden(moet niet ^^, maar normaal wel ja)

Jammer voor jou...

Kan ik het niet meer terugdraaien?

Zoja hoe en ik ga echt niet mijn memory stick formateren!!!

Bewerkt: door GTAVCSFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Is het system software?

ja duh 2.81 anders kan je GTA niet spelen

OMG. Dan kan je geen cheatdevice gebruiken, ik dacht dat je op 1.5 zat en devhook gebruikte/ nog kon upgraden. Voor VCS moet je idd naar 2.81 upgraden(moet niet ^^, maar normaal wel ja)

Jammer voor jou...

Kan ik het niet meer terugdraaien?

Zoja hoe en ik ga echt niet mijn memory stick formateren!!!

Nee. En formateren helpt zeker niet. Maar er is al wel een downgrader voor 2.80 uit, misschien binnenkort voor 2.81...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het system software?

ja duh 2.81 anders kan je GTA niet spelen

OMG. Dan kan je geen cheatdevice gebruiken, ik dacht dat je op 1.5 zat en devhook gebruikte/ nog kon upgraden. Voor VCS moet je idd naar 2.81 upgraden(moet niet ^^, maar normaal wel ja)

Jammer voor jou...

Kan ik het niet meer terugdraaien?

Zoja hoe en ik ga echt niet mijn memory stick formateren!!!

Nee. En formateren helpt zeker niet. Maar er is al wel een downgrader voor 2.80 uit, misschien binnenkort voor 2.81...

Idd, formatteren heeft niks met de Cheatdevice te maken, en je bent ook nog eens al je bestanden kwijt als je het doet. Er komt binnenkort vast wel een downgrader voor 2.81 uit.

@GTAVCSFreak: Dan moet je NIET upgraden in de tijd dat de downgrader voor 2.81 er nog niet is!!! Anders duurt het nog langer voordat er een downgrader is voor de latere Firmware.

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...