Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een picture contest in dit topic lijkt me nogal lastig, ik denk dat je Mazzeltje (Moderator alle games topic´s) ervoor zou moeten benaderen! En als je het jammer vindt dat hier weinig wordt gepost zou je een forum over Oblivion op moeten zoeken en daar gaan praten over Oblivion (Maar natuurlijk GTAForum niet vergeten ;) ).

En over de screens van Gunslinger...

Dat water ziet er fotorealistisch uit! Ik kan me maar een spel bedenken waar dat er beter uitziet! Namelijk Far Cry voor de Xbox360, ook prachtig water!

Nog succes met spelen!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit ergens bij de opties een schuifbalkje waar je de moeilijkheidsgraad in kan stellen. Volgens mij kun het vinden onder "Gameplay".

Bedankt! ;) Helemaal naar beneden geschoven en me een weg door die Scamps gehakt! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok jongens ik heb jullie hulp nodig. Ik ging naar m'n bedje (ingame :puh: ) en toen ik wakker werd was ik een vampier! Wat houd dit in en wat kan ik er tegen doen?

Dan ben je volgens mij ooit gebeten door een vampier... Nadat je gebeten bent heb je nog drie dagen om ervan af te komen. Ga naar een kerk en zoek daar naar (volgens mij) een beker. Als je eruit drinkt, ben je genezen. Ook is er een plugin te downloaden die een drankje toevoegt aan je inventaris. Dat drankje geneest je ook. Je kunt het niet in de wereld van Oblivion maken/vinden, dus je moet echt die plugin downloaden.

Ik weet niet of dit de goede plugin is, maar met deze plugin kun je tenminste wel weer in het daglicht lopen als een vampier, waarmee het grootste nadeel van een vampier zijn is opgelost.

______

Over het feit dat er niet veel gepost wordt over Oblivion; lijkt me logisch, voor deze game zijn gewoon geen woorden te vinden. :clown:

En wat betreft die fotocontest, misschien wat overzichtelijker om daar (een) extra topic(s) voor aan te maken? Anders wordt het nogal een zooi hier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

bumpie maar ik heb een vraag als je een soul gem gevuld hetb hoe maak je er dan black soul gem van want ik wil ze gebruiken om mijn zwaard te upgraden(magisch maken want black souls gems zijn sterker dan gewone)

en een offer te brengen aan de daedra om met hem of zij te praten

edit:ik heb een manier gevonden

wat je nodig hebt is

-het boek necromaners moon

-een lege grand soul gem

-en wat notes maar die krijg je in de quest necromaners moon

1.ga naar een tempel van de necromaners zoals dark fissure

2.wacht tot er een lichtstraal op het altar schijnt(gewoon met de wait knop een uur wachten telkens achter elkaar

3.stop er een lege grand soul gem in

4.staat volgens mij in het boek ik zeg het later wel

Bewerkt: door killer of police
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gisteren wat mooie screenshots gemaakt tijdens mijn reis van Imperial City naar Skingrad, waar ik nog nooit geweest was.

Weer heb ik de kwaliteit moeten verlagen, omdat een enkele screen vaak meer dan 2 mb weegt. Anyway, hier zijn ze dan. :)

screenshot111sp.jpg

screenshot123xv.jpg

screenshot131rt.jpg

screenshot149fc.jpg

screenshot152zx.jpg

screenshot167bh.jpg

Voor wie het nog niet weet: Een tutorial over het maken van screenshots zonder HUD staat in de eerste post van dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, een prachtig spel is dit. Ik heb het zelf ook, en ik vind het zeer leuk om er op te spelen. De graphics, de quests, de personages, enzovoort zijn allemaal zeer goed uitgewerkt, en het is een waardige opvolger van Morrowind. De mainquest is ook origineel, en de gates zijn ook mooi gemaakt, net alsof er elektriciteit op zit. Kortom, een zeer leuk en origineel spel, net zoals zijn voorganger Morrowind. :Y

Wel zijn de graphics net iets teveel voor mijn computer, en kan het wel eens wat laggen. Dat verpest echter het spel niet, want ik vind het daarom niet minder leuk. Zelf heb ik al 2 gates gesloten, maar ik ben nu op "verkenning", en ben bezig de steden aan het ontdekken. Ik ben zojuist in Bruna geweest, waar het sneeuwt. Een leuk dorpje waar verschillende quests kon starten. :)

Ook waren er daar een beetje vandaan tentenkampen, waar ik een paar glass armor en wapens gevonden heb, maar daar moest ik een redelijk sterke man voor vermoorden in zijn huis. Dat ging echter makkelijk, met een aantal spreuken. Mooie screens, trouwens. In dat stadje ben ik ook al geweest, en ik ben er nu op het moment ook. In deze stad ben ik een quest bezig waar ik al redelijk ver mee ben, ik moet alleen nog om hem af te ronden 2 mensen vermoorden, wat moeilijk is omdat de guards steeds op je vingers stazan te kijken. :7

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik laat eventjes mijn poppetje zien heb geen plaatje want ik heb het op de xbox 360

name:tiamo :?

level:18

ras;dark elf

sterrenbeeld:mage

major skills:blade block destruction restoration conjuration en alle andere scholen van magie behalve alteration

armor:imperial dragon armor,ebony sword,spellbreaker shield

arena wilde beesten vechten:2070 voor 1 gevecht :clown: is wel moeilijk 2 ogres en een soort mega grote spin(geen daedra spin)

guild:the blade->knight brother,mage guild->arch-mage,fighter guild->master,thieves guild->pickpocket,darkbrotherhood->slayer.white knight stallion->knight errand,dragon order->vergeten maar in ieder geval het hoogste.

houses;chorrol en inmperial city

immuumheid:ben immuum tegen vuur(komt door dark elf 75% armor 25% sierraden 15%

geld:35000 afgerond met spulletjes in mijn kast bijgerekend is het 55000

post later wel meer

Bewerkt: door killer of police
Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me leuk spel!! wil het wel kopen alleen heb een paar vragen.. kunnen jullie het verhaal beetje uitleggen (niet in een zin of 2) beetje uitgebreid?? ik heb nog een vraag.. minimale systeem eisen staat 2 GHz Intel Pentium 4 processor of vergelijkbaar.. ik heb een laptop processor een intel petium M processor 735 (1,7 GHz) kan hij het aan??

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me leuk spel!! wil het wel kopen alleen heb een paar vragen.. kunnen jullie het verhaal beetje uitleggen (niet in een zin of 2) beetje uitgebreid?? ik heb nog een vraag.. minimale systeem eisen staat 2 GHz Intel Pentium 4 processor of vergelijkbaar.. ik heb een laptop processor een intel petium M processor 735 (1,7 GHz) kan hij het aan??

Ik quote even wat van Wikipedia. :$

In het spel is Oblivion een extradimensionaal rijk, bewoond door de demon-achtige Daedra. Elke Deadra staat voor een bepaald aspect van het leven. In het spel wordt alleen aandacht besteed aan het Oblivion-rijk van de Daedra-prins Mehrunes Dagon, de prins van verwoesting, verandering, energie, revolutie en ambitie.

Het spel begint in de kerker van de keizerlijke stad. De kerker waarin de speler gevangen is maakt toevallig deel uit van de geheime vluchtroute waarlangs de keizer, Uriel Septim VII, op advies van de keizerlijke lijfwacht (de Blades genaamd) de stad wil ontvluchten. De erfgenamen van de keizer zijn vermoord en vermoed wordt dat de keizer het volgende doelwit is. De speler krijgt de kans de keizer en zijn lijfwachten te volgen en zo de kerker te ontvluchten. Als de keizer uiteindelijk alsnog vermoord wordt krijgt de speler de opdracht het keizerlijke amulet, de Amulet of Kings, over te brengen aan de enige nog levende erfgenaam. De keizer herkende de speler namelijk uit zijn dromen en visioenen.

Achter de moorden op de keizer en zijn erfgenamen zit een mystiek genootschap, de Mythic Dawn, dat bestaat uit aanhangers van Mehrunes Dagon. De verbinding tussen de aarde en Oblivion wordt afgesloten gehouden door de Dragonfires, heilige vuren die door elke troonopvolger opnieuw ontstoken moeten worden met de Amulet of Kings. Als de vuren uit zijn, kunnen poorten naar Oblivion geopend worden. Omdat de Amulet of Kings uiteindelijk gestolen wordt door de Mythic Dawn, zijn de vuren uitgedoofd en ontstaan door heel Cyrodiil (de provincie van Tamriel waarin het spel zich afspeelt) poorten naar Oblivion. Het hoofdverhaal draait dan ook om het vinden van de Amulet of Kings en het sluiten van de poorten naar Oblivion.

__________________

Over de minimale systeemeisen... Ik heb een AMD processor van 1.8 GHz, en daar draait Oblivion goed op. Gek genoeg is de kans groter dat het spel werkt met een 1.8 GHz processor van AMD, dan een 1.8 GHz processor van Intel Pentium. Dus ik weet niet zeker of je processor het zal trekken...

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:

Ik denk wel dat hij het aankan, want een supergoeie processors voor games is niet altijd nodig, hoor. Vroeger had ik ook zo een en ik kon er perfect, ja, perfect en zonder problemen Grand Theft Auto San Andreas mee spelen. Of een desktop-processor verschild van die van een notebook weet ik niet, maar volgens mij maakt dat allemaal niet uit hoor. Verder kan je misschien nog eens àl je specificaties doorgeven, zodat we die eens onder het oog kunnen nemen. :)

Verder heb ik nog een review van Oblivion, die ik zelf geschreven heb. Je kan hem >Hier< lezen. Daarnaast heb ik nog een topic vroeger gemaakt, dat helaas volledig naar beneden gezakt is. Lees het >Hier< eens.

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...