Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb hem net geinstalleerd en ik ga hem nu spelen. hopen dat het wat word. :)

edit: ik heb hem een uurtje gespeeld (twee keer half uur ben op nieuw begonnen) en ik vond het vet! ik vind rpg's echt domme games en vind er vaak ook niets aan ook, maar deze brengt er verandering in.

tip: in de tweak guide van slimm moet je .ini files aanpassen. open die in word en klik dan op bewerken (w) en dan op zoeken (z) typ dan het regeltje dat je moet hebben en druk op volgende zoeken. dit helpt echt en is makkelijker.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook net..(nouja, ik speel het pas sinds vanavond).

Nu moet ik hier wat van kiezen:

post-2710-1153604593.jpg

Zijn er enkele sterrenbeelden waar je later nog echt wat aan hebt? Aangezien ik nog niet veel van dat spel snap...Beetje door de ondergrond lopen. Maar dat zal later wel komen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Belangrijk bij Oblivion is dat je goed leest, en niet alles snel skipt. Het sterrebeeld is zeker wel belangrijk, kijk maar naar het verhaalte die er naast staat. Zou kan je als je onder de thief bent geboren onzichtbaar worden, of iets in die richting.

Link to comment
Delen op andere websites

Belangrijk bij Oblivion is dat je goed leest, en niet alles snel skipt. Het sterrebeeld is zeker wel belangrijk, kijk maar naar het verhaalte die er naast staat. Zou kan je als je onder de thief bent geboren onzichtbaar worden, of iets in die richting.

Nee, als je onder The Shadow geboren bent, kun je jezelf 60 seconden per dag onzichtbaar maken. :)

@ Kraay: Ik zou dus ook voor The Shadow gaan, heb ik helaas niet gedaan, maar 60 seconden per dag onzichtbaar zijn lijkt me best handig als je wilt inbreken enzo. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

gunslinger, je kan het nog veranderen, maar je moet dan cheaten. ik zit nu vast.

ik moet een quest doen, waar mensen onzichtbaar zijn geworden. ik moet nu een tovenaar vinden om ze weer terug te toveren, maar die tovenaar kan ik nu niet meer vinden. ik heb wel wat boeken van hem mee genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Belangrijk bij Oblivion is dat je goed leest, en niet alles snel skipt. Het sterrebeeld is zeker wel belangrijk, kijk maar naar het verhaalte die er naast staat. Zou kan je als je onder de thief bent geboren onzichtbaar worden, of iets in die richting.

Nee, als je onder The Shadow geboren bent, kun je jezelf 60 seconden per dag onzichtbaar maken. :)

@ Kraay: Ik zou dus ook voor The Shadow gaan, heb ik helaas niet gedaan, maar 60 seconden per dag onzichtbaar zijn lijkt me best handig als je wilt inbreken enzo. :Y

niet zo heel slim ik heb nu armor om onzichtbaar te zijn constant effect alleen jammer genoeg voor

60% dus ga ik nu lekker magische ketting maken om de andere 40% onzichtbaarheid te krijgen dus ik kan lekker voor eeuwig onzichtbaar zijn straks en de andere voor 60 seconden per dag?

weet heeft iemand nog een mooie ketting zoals gold necklace graag niet magisch een waar je die kan kopen

en wat heeft iedereen gemasterd en dan bedoel de 100 skill points ik alleen mysticism(niet dat ik er iets aan heb maarja goed voor mijn level)

Ik heb het spel ook net..(nouja, ik speel het pas sinds vanavond).

Nu moet ik hier wat van kiezen:

post-2710-1153604593.jpg

Zijn er enkele sterrenbeelden waar je later nog echt wat aan hebt? Aangezien ik nog niet veel van dat spel snap...Beetje door de ondergrond lopen. Maar dat zal later wel komen :clown:

en bedenk goed wat je wilt worden zoals zwaardvechter of tovenaar(mijn keus) of boogschutter of ergens midden in en kijk goed naar de effecten en die van je poppetje en je klasse(komt later) en later kan je alles nog veranderen als je ui het riool bent

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Shadow gekozen, bedankt iedereen.

Alleen heb ik gemerkt dat in de buitenwereld mijn Geforce 6200 toch net niet goed genoeg is voor Oblivion :N . Maar ik zal die tweaks van Slimm is goed doornemen en kijken of het dan wel zonder haperen lukt :) . Aangezien het me toch wel een leuke game lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Minimale system specs zijn een 2 GHz pentium 4 of vergelijkbaar, tel er dus maar niet op met een 1,7GHz.

Maar bronzenknieschijf wat voor gfxkaart heb je?

ik heb Nvidea 7300 GO videokaart.. 1gb ram.. voorde rest niet veel bijzonders ik kan spellen zoals gta sa en fear wel goed spelen..

Link to comment
Delen op andere websites

wij hebben em op de xbox 360 :Y

mijn broer was een tijd terug gebeten door vampier toen die ging slapen. Hij werd met de keer dat hij ging slapen lelijker: zijn gezicht werd grijs met rimpels, en z' ogen waren om uit te kotsen. En iedere keer als hij in het daglicht kwam, verloor hij leven. Als hij iemand had gebeten niet. Tegenwoordig is hij weer goed. Hij was bij een heks langs geweest die heeeeel veel ingredienten vroeg, waaronder stof van een vampier. Na een tijdje had hij alles en kreeg 2 drankjes mee: 1 voor zichzelf, en 1 gaf hij aan de count van die stad waar Skrivva woonde(dievengilde) ofzo wie zelf ook vampier was samen met zijn vrouw. (ook lekker, een vampier als count :puh: ) Toen kreeg hij 2500 coins. De count gaf het drankje aan zijn vrouw en bleef zelf vampier. Op de een of andere vage reden is die vrouw ook dood gegaan :? Hij is nou de nieuwe Gray Fox ( de eerste was ook een count in Anvil ofzo. Hij heeft nou het masker van de Gray Fox, als ie die opzet wil iedereen hem vermoorden. :puh:

dat was et al

doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kom ik weer :clown:

Ik ben nu bij Brother Martin, Die zegt dat ie niet meewil:

Wat moet ik nu doen? die wezentjes buiten gaan vermoorden( :{ ) of via zo'n geheime deur vertrekken waar je een sleutel voor nodig hebt(en waar is die sleutel tevinden)?

Alvast bedankt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

doorzoek het huis naar die sleutel. open kisten enz. en anders ga naar buiten en vermoord die gasten. en probeer anders het vertrouwen van die gast te winnen. als je dat lukt wil hij waarschijnlijk wel mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...