Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Naar buiten gaan en alle vijanden vermoorden is de oplossing. Ik weet het niet precies meer, maar als je dat al gedaan hebt, of als het niet werkt, kun je ook met de guards praten in de kerk. Misschien gaan ze met je mee naar buiten, om verder te gaan met de quest.

Geloof me, het begin is gewoonweg te ingewikkeld: De eerste missie is al een vrij onduidelijke, je weet niet goed waar je heen moet, etc. etc. Maar na een tijdje gaat dit vanzelf over. Dus geef de moet niet op. ;)

(Over die gesloten deur: Daar moet je nu (nog) niet heen. Ik ben er 100% zeker van dat ik deze quest voltooid heb zonder een sleutel te vinden. Het zou kunnen dat je er nog door gaat, maar dan krijg je die sleutel op een andere manier. Ernaar zoeken is dus niet nodig!)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom ik weer :clown:

Ik ben nu bij Brother Martin, Die zegt dat ie niet meewil:

Wat moet ik nu doen? die wezentjes buiten gaan vermoorden( :{ ) of via zo'n geheime deur vertrekken waar je een sleutel voor nodig hebt(en waar is die sleutel tevinden)?

Alvast bedankt ;)

:t heb de gate buiten de poorten van kvatch al gesloten of liep je erdoor heen?

ik liep ook eerst door de poort heen en ik ging meteen naar martin hij weigerde en zij hetzelfde als bij jou dus sluit die poort

Link to comment
Delen op andere websites

@Gunslinger: Ik krijg die wezens daar buiten maar niet dood :N . 2 of 3 lukt met veel moeite maar dan zegt ie dat ik niet meer van die drankjes mag drinken, en ga ik ook dood. :{ die bodyguards willen ook niet mee als ik daar mee ga praten.

@killer of police, ze zien er gesloten uit. Maar zijn dat niet van die poorten dat je op spatie moet drukken en dat ie dan zegmaar een nieuw 'level' laad? Dacht ik teminste.. :$

Verder dit:

rood= Kom je bij de wezens uit die ik niet dood krijg

blauw= Kan ik niet doorkomen omdat dat ventje met die pijl boven zen kop zegt dat ie niet open mag. En hem vermoorden lukt ook niet echt(^_^). Zijn er geen manieren om mensen overtehalen?

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens naar dat ventje toe te lopen, dan krijg je zon kroontje, druk op spatie. dan ga je met hem praten en dan kan je misschien uit zo'n lijstje dingen die je kan zeggen kiezen. dan kan je vanonder op een kruisje klikken. misschien staat daarnaast zon gezichtje. als dat er staat moet je een beetje oefenen, maar als je het onder de knie hebt kan je vertrouwen winnen.

edit: probeer bij die "wezens die ik maar half dood kan krijgen" steeds te quick saven met f5. scherm zoveel mogelijk af en als je kans hebt houd dan je muisknop ingedrukt. dan kan je een kracht aanval geven. zet ook in je spell vakje healing spells enz. misschien kan je terug om jezelf wat meer te trainen. want het kan zijn dat je een te laag level bent. als alles nog niet lukt, moet je misschien overwegen om te gaan cheaten. de cheat voor godmode is ~ en dan typ je tgm

btw over mij. ik ben vandaag opnieuw begonnen, en na 1,30 uur ben ik level 2 en kan ik bijna de dark brothers hood joinen. ik ga morgen lekker verder gamen, om nog meer quests te doen en voltooien.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gezichtje heb ik wel is geprobeerd ja. Dan krijg je zo'n rondje waar je uit wat dingen kunt kiezen, maar moet je dan op zo'n vakje drukken dat bijna leeg is of zo ver mogelijk 'gevuld'? :?

Dan kan ik het morgen even gaan proberen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

bij mij zit daar een glitsch (of zo iets)

je moet niet op start drukken. als je op dat gezichtje klikt krijg je admire. dat zo laten staan en dan zoveel mogelijk keer op bribe drukken. als je over de 60-70 bent (staat in het midden) heb je meestal iemands vertrouwen. je kan het natuurlijk ook echt spelen. maar dan kan je ook vertrouwen verliezen. de uitleg:

de bedoeling is om vertrouwen te krijgen. bijvoorbeeld, je moet voor een quest twee mensen vinden die tegen een gast willen getuigen. als je het vraagt, willen ze niets tekenen enz. dus je moet vertrouwen winnen.

voor de glitsch:

oblivion2006072611352328mm8.png

zoals je ziet staat alles standaard. admire is groen. dat betekend dat je die geselecteerd hebt. je kunt nu gewoon een stuk of 10 keer op bribe klikken, en het vertrouwen gaat omhoog. als je niet meer erop kunt klikken en het is nog niet hoog genoeg, zal je toch echt moeten spelen. de uitleg staat hieronder:

je kunt met je muis over de verschillende velden schuiven. je hebt keuze uit: Admire, Joke, Cource en Boast. Als je met je muis over de vakjes gaat, zie je de verschillende gezichts uitdrukkingen. deze soldaat kijkt boos bij cource, dus dan moet je dat zo laag mogelijk houden.

oblivion2006072611354460si8.png

oblivion2006072611354668co1.png

voor boast kijkt hij ook niet erg blij. wel al wat beter.

oblivion2006072611354862vy3.png

als je admire bij hem doet, word hij blij. hij heeft een glimlach op zn gezicht.

oblivion2006072611355082zb2.png

als je een joke doet, vind hij dit niet super maar ook niet erg.

de kunst is nu om zo hoog mogelijk te krijgen. je moet proberen om de 2 dingen die hij leuk vind, (admire en joke) zo hoog mogelijk te krijgen en de 2 dingen die hij niet leuk vind (coerce en boast) zo laag mogelijk. als je het een beetje onder de knie hebt lukt het zo om iemand over te halen. de glitch is uiteraart het simpelste. hier kan je alleen er bij krijgen.

ik hoop dat je nu genoeg weet.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt! Nooit naar die gezichtsuitdrukkingen gekeken :$ .

Ik heb nu:

45(Guilbert)

70(zo'n vrouwtje)

74(tierra)

74(berich)

82(dat andere vrouwtje)

De wezens buiten zijn dood(daarvoor ook bedankt voor de tips iedereen). Maar nog steeds wil die martin nog niet mee..Of moet ik bij Guilbert(waar ik 45 heb). Ook persee rond de 60/70 zitten? :?

Link to comment
Delen op andere websites

kijk ff in je quest vakje en lees alles ff. dan kan het zijn dat je een nieuw opjective krijgt. probeer ook nog eens opnieuw te praten. bijvoorbeeld een vraag van de quest. dat hielp bij mij ook. probeer of die dichte deur nu wel open kan (mag?) en kijk anders of je nog iets anders moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Gunslinger: Ik krijg die wezens daar buiten maar niet dood :N . 2 of 3 lukt met veel moeite maar dan zegt ie dat ik niet meer van die drankjes mag drinken, en ga ik ook dood. :{ die bodyguards willen ook niet mee als ik daar mee ga praten.

Ga naar het pauze menu, druk op Gameplay, en schuif de bovenste balk wat naar links. Dan worden vijanden slapper. Je kunt het zien als een vorm van cheaten, maar de eerste missie is gewoonweg vrij pittig... Maar als je de Oblivion Gate (dat ding waar je op spatie moet drukken om het nieuwe level in te laden) voor Kvatch nog niet gesloten hebt, moet je dat eerst doen! Dat doe je door in de gate te gaan, en in dat nieuwe level helemaal bovenin de grote toren te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk ff in je quest vakje en lees alles ff. dan kan het zijn dat je een nieuw opjective krijgt. probeer ook nog eens opnieuw te praten. bijvoorbeeld een vraag van de quest. dat hielp bij mij ook. probeer of die dichte deur nu wel open kan (mag?) en kijk anders of je nog iets anders moet doen.

A, kom er nu achter hoe je quests moet bekijken :clown: :$ .

Dus dan zal ik maar is iemand gaan zoeken die me kan helpen.[let niet op de achtergrond]

@Gunslinger, bij die Gate kan ik volgens mij nog niet komen. ik kan alleen bij deze komen:

post-2710-1153927486.jpg

Maar daar kun je niet in de toren. Maar zoals ik al zei, zal ik is gaan kijken of ik iemand kan vinden die me wil helpen ;) .

EDIT: Gunslinger ik had je verkeerd begrepen, die gate naar oblivion ben ik nu in en moet ik nu naar boven in die toren...Maar Backsmash helpt me gelukkig :-)

Bewerkt: door Kraay
Link to comment
Delen op andere websites

Zit ik weer met een probleem. Iemand heeft mij in een gesprek een schild ofzo gegeven, maar nu ben ik over-belast(weet het engels woord niet meer).

post-2710-1153998252.jpg

Maar hoe kan ik nu een paar dingen wegdoen? ik sta niet bij een lijk/ton in de buurt waar ik het aankan geven/inkan leggen. En andere manieren daarvoor weet ik niet :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...