Jump to content

fc barca dekbed ?


the_fa2man

Recommended Posts

eej mensen in de barcelona fanshop kun je dit kopen is dit nou een dekbed of een dekbedovertrek want het is engels ik snap het niet want in de woordenbboek staat dat duvet een dekbed is maar bij deze staat er al een plaatje van barca op en dat kan toch niet op dekbedden dat is toch op bij dekbedovertrekken

deze site met de dekbed ???

Bewerkt: door the_fa2man
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ervan snap (ik spreek prima engels maar volgens mij is Duvet een term die uitsluitend bij winkels in voetbalspullen wordt gebruikt) is een cover de bij ons bekende dekbedovertrek. Dus gewoon de hoes met het plaatje waar je je huidige dekbed gewoon in stopt. Daarnaast kennen ze in Engeland dus een duvet wat een soort van overdekbed is. Die gebruik je als sier en als extra deken voor over je dekbed heen......prijzen verschillen van 29 euro voor de overtrek tot 80 euro voor die duvet, hetgeen inderdaad pleit voor de theorie dat het een overdeken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...