Jump to content

[MODEL] leer autos maken


Dr1fter

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    8

  • iefen

    6

  • gta player

    5

  • Jorair

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

ty wazuup ;) en ik hbe een blauwdruk van een smart ^_^ maar die heeft aleen een voorkant een achterkant en een zijkant kan het daarmee ook?

Alles kan, Bakkertje, maar je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Als jij de zijkant en de bovenkant van de auto kan moddelen, door alleen maar naar plaatjes te kijken van bijvoorbeeld google, is het mogelijk maar lastig. Toch zal je auto veel meer op de orginele wagen lijken als je gewoon een blueprint met vier views hebt. Eigenlijk is het zonde om het te proberen met slechts twee views, omdat ik je nu al kan zeggen dat het resultaat crap word. Zoek je auto nog eens op http://www.the-blueprints.com en http://www.suurland.com maar dan met vier views ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Help!!!!

ik krijg geen vorm in mijn model!!!

Ik zou eerst de basis Zanoza Modeler tutorials doornemen. Want als je nog nooit Zmodeler hebt gebruikt, is dit een erg moeilijke tutorial.

hoe cut je dan die dingen :klap:

De 'Blueprints' kan je in elk foto bewerk programma cutten zoals; Photoshop, The G!MP, Paint, Paint.NET,... Je moet gewoon elk stukje selecteren, dan kopiëren (CTRL+C), en plakken(CTRL+V) in een nieuw venster van bijvoorbeeld Paint. Dan sla je deze op als BMP of JPG, en klaar is kees.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

hoe kan ik die nissan openen? die link werkt niet, jammer :bonk:

ik heb nog wat gecutte prints liggen.

goede resolutie,

Lancer evo 8

Lancer evo 9

Nissan R34

Nissan 350Z

bestanden

Dus even een een stap in de goede richting voor de meeste mensen, succes allemaal :cya:

kun je deze misschien niet met mediafire.com uploaden, want ik wil mij niet aanmalden ofzo voor dat te kunnen downloaden.. dankje :puh:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de "Bewerk"-knop. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap niet hoe je dat gedoe met dat move doet ik snap egt niet hoe je hem zo uitgerekt krijgt in de top view ik krijg hem daar niet eens in terwijl het wel rood wordt in left view kan iemand mij ff helpen?

alvast dank dank dank

Link to comment
Delen op andere websites

kan iemand helpen ik snap er nog niet veel van..

kijk zelf maar het ziet er heel raar uit...

ziet er toch beter uit al de mijne :D

volgens mij moet je gewoon nog even door doen, aan de buitenkant..

niet soms?

EDIT : heb hier een beeld van mijn "auto" lijkt een beetje mislukt, maar ben er toch blij om.. want nu begrijp ik het teminste een beetje, het begint er toch een klein beetje op te lijken :dans:

post-67536-1178165078.jpg

Bewerkt: door raw-rapture
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
ik heb nog wat gecutte prints liggen.

goede resolutie,

Lancer evo 8

Lancer evo 9

Nissan R34

Nissan 350Z

bestanden

Dus even een een stap in de goede richting voor de meeste mensen, succes allemaal :cya:

als ik die gecutte bleuprint van die nissan 350z in zmodeller steek heb ik dit probleem:

naamloos1qt7.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wat gecutte prints liggen.

goede resolutie,

Lancer evo 8

Lancer evo 9

Nissan R34

Nissan 350Z

bestanden

Dus even een een stap in de goede richting voor de meeste mensen, succes allemaal :cya:

als ik die gecutte bleuprint van die nissan 350z in zmodeller steek heb ik dit probleem:

naamloos1qt7.th.jpg

pls mensen help mij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...