Jump to content

Jesus Saves: GTA2 opslaan


louistje

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • Lantyz

    3

  • -Richard-

    2

  • JelleVD

    2

  • 6 maanden later...

Ik was me aan het vervelen, en kwam plots tot het idee om gta2 even te gaan spelen. Alleen ik ben mijn boekje (krijg je bij de cd) kwijt en wist dus niet meer hoe dat spel werkte. Ik was best vrij ver gekomen en wou hem opslaan, alleen wist ik niet meer hoe. Van alles geprobeert, en toen is mijn computer vast gelopen. <_<

Hoe sla je eigenlijk op in gta2 ? :huh: (het is namelijk een tijdje geleden dat ik dat spel gespeelt heb)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1.

Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink:

En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1.

Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink:

En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... ;)

In level 1 kan ik hem nog wel eens vinden maar in level 3 vind je de kerk echt niet...In level 2 vind je hem heel makkelijk. En in lvl 2 rijden inderdaad veel TV Vans rond.

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...