Jump to content

Jesus Saves: GTA2 opslaan

Recommended Posts

Posted

:huh: weet iemand waar de kerk in gta2 ligt ik ken het spel niet goed en vind bijna niets ;)

• Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

5

• Lantyz

3

• -Richard-

2

• JelleVD

2

Posted

In het begin , begin je bij de kerk dan ga je gewoon naar de telefoon en dan krijg je een kleine rondleiding in de stad , zo weet je al wat meer over de bendes , omat je zegt dat je het spel niet goed kent ;)

Posted

Jups; De kerk is in elk level waar je begint. De schotel van de TV Van wijst altijd naar de kerk, en wel naar het punt waar je kan saven.

• 6 months later...
Posted

Ik was me aan het vervelen, en kwam plots tot het idee om gta2 even te gaan spelen. Alleen ik ben mijn boekje (krijg je bij de cd) kwijt en wist dus niet meer hoe dat spel werkte. Ik was best vrij ver gekomen en wou hem opslaan, alleen wist ik niet meer hoe. Van alles geprobeert, en toen is mijn computer vast gelopen. <_<

Hoe sla je eigenlijk op in gta2 ? :huh: (het is namelijk een tijdje geleden dat ik dat spel gespeelt heb)

Posted

Saven in GTA2 doe je bij de kerk, waar je ook begint in het level. Mocht je dit niet kunnen vinden; De schotel op de TV van wijst altijd naar het savepunt. Je hebt wel $50.000,= nodig om te saven.

Zie ook dit topic.

Posted

Oja! nu je zo zecht, weet ik het weer.

Maar dat van die tv antenne op de van wist ik niet, dat kan nog wel eens van pas komen.

Bedankt! :)

• 4 weeks later...
Posted

Als je moet saven ben je wel een uur bezig met zoeken naar ''de kerk'' <_<

Posted (edited)

Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1.

Edited by need my speed
Posted

de kerk ligt altijd ongeveer in het midden van het level. Ook rijden er voldoende TV vans door het spel als je hem niet kan vinden.

• 3 weeks later...
Posted
Niet bumpen he. En die kerk is inderdaad moeilijk te vinden omdat ik nooit tv vans zie rijden in level 1.

Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink:

En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... ;)

Posted (edited)

Er verschijnt toch ook zo'n roze pijl naar die kerk toe? als je de goeie score hebt behaald..... :blink:

En trouwens.. die TV wagens zie je veel eerder in level 2 rondrije... ;)

In level 1 kan ik hem nog wel eens vinden maar in level 3 vind je de kerk echt niet...In level 2 vind je hem heel makkelijk. En in lvl 2 rijden inderdaad veel TV Vans rond.

Edited by need my speed
  • 1 month later...
Posted

Nogmaals: In elk level begin je bij de kerk. De schotel van de TV van wijst altijd naar deze kerk.

• 2 years later...
Posted (edited)

Met welke knop kan ik mijn spel opslaan :? ?

Alvast bedankt,

JelleVD :cya:

PS. 300ste bericht! :7

Edited by jellevd