Jump to content

Jesus Saves: GTA2 opslaan


louistje

Recommended Posts

Je kan in GTA2 maar op een plek opslaan, en dat is de kerk. het kost echter wel wat (50.000 volgens mij) en je kan maar 1 savegame hebben. ook kan je niet tijdens een misie opslaan. nog een handige tip: mocht je ergens zitten, je bent niet in een missie, hebt 50.000 en wilt saven, maar je weet niet waar de kerk is, jat een TV-Van, de schotel op het dak is altijd gericht op de kerk

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    5

  • Lantyz

    3

  • -Richard-

    2

  • JelleVD

    2

  • 1 maand later...
Je kan in GTA2 maar op een plek opslaan, en dat is de kerk. het kost echter wel wat (50.000 volgens mij) en je kan maar 1 savegame hebben. ook kan je niet tijdens een misie opslaan. nog een handige tip: mocht je ergens zitten, je bent niet in een missie, hebt 50.000 en wilt saven, maar je weet niet waar de kerk is, jat een TV-Van, de schotel op het dak is altijd gericht op de kerk

:cya:

Is er ook in level 2 en 3 een saveplaats??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik ben vanochtend begonnen missies te doen met gta2 ik heb nu veel respect van de loonies en genoeg geld om te saven, Maar waar kan ik eigenlijks aven :bonk: en hoe? Bij de kerk, maar waar is die en hoe vind ik die?

Lars

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Saven doe je in een kerk. Kijk goed uit naar een TV busje, want de antenne wat er bovenop zit wijst je naar de kerk. LET OP! Je moet $500000 betalen om te saven. Ik weet het correcte geldbedrag niet meer, maar je meot er wel wat voor betalen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

De save-functie in GTA 2 is anders. Zoek een busje met een satalliet erop en volg de kant waar die op wijst. Hij zal wijzen na een kerk, en daar moet je inlopen om te saven. ( Er zal Jezus Saves) Je moet wel $50000 betalen om te saven.

Link to comment
Delen op andere websites

De save-functie in GTA 2 is anders. Zoek een busje met een satalliet erop en volg de kant waar die op wijst. Hij zal wijzen na een kerk, en daar moet je inlopen om te saven. ( Er zal Jezus Saves) Je moet wel $50000 betalen om te saven.

Een toevoeging hierop: Als je een level hebt uitgespeelt wordt ervan zelf gesaved. Heb je het spel uitgespeelt, dan zie je een scherm dat het volgende luid : GAME COMPLETED! Dan ga je verder en dan wordt er automatisch gesaved. Ik wens je in iedergeval nog veel speelplezier met het spelen van Grand Theft Auto 2!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Om te saven moet je allereerst weten waar je dat moet doen. Het antwoord op deze vraag is simpel: de kerk.

zizokp1ae6.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000 dan kan je naar kerk gaan om je spel op te slaan. De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk voor jouw niet makkelijk terug te vinden, maar hier bestaat een trucje voor. Wanneer je een TV Van in je bezit hebt zal je merken dat de schotelantenne bovenaan constant in beweging is. De antenne wijst altijd naar de kerk, waardoor je niet op je stadskennis bent aangewezen en simpelweg de aangegeven richting moet blijven volgen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Om te saven moet je allereerst weten waar je dat moet doen. Het antwoord op deze vraag is simpel: de kerk.

zizokp1ae6.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000 dan kan je naar kerk gaan om je spel op te slaan. De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk voor jouw niet makkelijk terug te vinden, maar hier bestaat een trucje voor. Wanneer je een TV Van in je bezit hebt zal je merken dat de schotelantenne bovenaan constant in beweging is. De antenne wijst altijd naar de kerk, waardoor je niet op je stadskennis bent aangewezen en simpelweg de aangegeven richting moet blijven volgen.

Tover jij dan effe een Tv-van?

Serieus, de kans dat je er eentje tegenkomt is al klein...

En 'k zou dus elke dag tien uur moeten zoeken voor zo'n van om te saven...

Saved hij niet na een job ofzo?

Alvast bedankt.

:dans: MegaPilot. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...