Jump to content

Ik kan na uitstappen niet meer in een tank


gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

hoe geraak je terug in een tank

want ik had er een gevonden ik ben uitgestapt voor een kill frenzi ,ik wou er terug in maar k geraak er niet meer terug in

gta2 voor ps1

bedankt om te helpen

Link to comment
Delen op andere websites

In level 1 zal dat helaas niet lukken, eens eruit is altijd eruit. In level 2 en 3 is dat niet, daar kun je altijd terug in de tank. Maar als je nu level 1 bedoelt, is er helaas niets aan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze walkthrough Wikigta.org] kun je heel veel vinden over de gta's.

Dit heb ik ervan afgehaald voor je:

* Tanks:

In ieder level van GTA2 zijn een aantal Tanks te vinden, met een Kill Frenzie.

o In level 1 kun je twee Tanks vinden. De eerste staat geparkeerd langs het water, in de buurt van de carcrusher in het zuidoosten van het level, en de andere staat aan de zuidelijke rand van het Yakuza gebied, ingesloten tussen enkele huizen langs de weg. Let op: Wanneer je een Tank verlaat in level 1, kun je er niet meer in.

o In level 2 kun je drie Tanks vinden. De eerste staat geparkeerd onder een boom langs de zuidelijke muur van het Mobile RV Park. De tweede staat bovenop een laag gedeelte van een gebouw in Belmont. Om hier te komen moet je in Redemption een gebouw op rijden, en vervolgens de rails volgen, om uiteindelijk via een schans op een gebouw naar de Tank te springen. De laatste Tank verschijnt op de parkeerplaats van WangCars, nadat je de acht WangCars gevonden hebt. Tijdens de missie ‘Tanksgiving!’ zal het leger achter je aankomen, en rijden er overal Tanks rond.

o In level 3 kun je twee Tanks vinden. De eerste staat op Mad Island, om hier te komen moet je over enkele daken heenlopen en de bewoners van Mad Island ontwijken. De tweede staat in een grote kooi in Escobar. Om deze Tank te krijgen moet je met een snelle auto van een schans aan de andere kant van de weg en rails over een hoge schans springen. In dit level krijg je het leger achter je aan bij Wanted Level 6, en rijden er overal Tanks rond.

Succes ermee! ;)

Groetjes van Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...