Jump to content

Huntelaar vs. Vennegoor


Thabit

Wie is de beste?  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Vote!

    • Huntelaar
      21
    • Vennegoor of Hesselink
      9


Recommended Posts

Wie vind je beter? Beredeneer dat ook ;) .

Huntelaar

huntelaar.jpg

Vennegoor of Hesselink

play_48.jpg

Mijn vote: Huntelaar

Niet voor niets 'Talent van het Jaar'. Hij kan echt goed scoren:

1. Perfecte balaanname

2. Legt de bal voor zijn goede been

3. Haalt uit

4. In de kruising :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ik stem huntelaar die kan het gewoon veel beter

>>> Door NandroDavids: Wat is 'het'? Fietsen...? Meld even duidelijk waarom je Huntelaar beter vindt...<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Huntelaar:

Zoals jij al had vermeld is hij niet voor niks het talent van het jaar

hij is gewoon opengebloeit in Heerenveen en dan naar Ajax, en ook hier heeft hij al gescoord

Link to comment
Delen op andere websites

Vennegoor natuurlijk, de meeste mensen weten niet dat Stuntelaar geweigerd was bij PSV omdat hij te slecht was. En nu is hij de beste van Ajax, moet je dan voorstellen hoe slecht ze zijn! :D

Ik vind dat hij het echt niet verdient om talent van het jaar te worden. Hij is pas 17 (dacht ik) en heeft nu al té veel kapsones.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat hij het echt niet verdient om talent van het jaar te worden. Hij is pas 17 (dacht ik) en heeft nu al té veel kapsones.

1. Huntelaar is @ the moment 22 :puh:

2. Leg es uit, wat voor kapsones?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor Huntelaar.

1. Heeft erg goede balcontrole

1. Als hij scoort, scoort hij ook heel erg mooi.

Moet het niet zijn:

1. Heeft erg goede balcontrole

2. Als hij scoort, scoort hij ook heel erg mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem voor Huntelaar.

1. Heeft erg goede balcontrole

1. Als hij scoort, scoort hij ook heel erg mooi.

Moet het niet zijn:

1. Heeft erg goede balcontrole

2. Als hij scoort, scoort hij ook heel erg mooi.

Bedankt voor het opletten!

Link to comment
Delen op andere websites

Vennegoor natuurlijk, de meeste mensen weten niet dat Stuntelaar geweigerd was bij PSV omdat hij te slecht was. En nu is hij de beste van Ajax, moet je dan voorstellen hoe slecht ze zijn! :D

Dit is een belachelijke redenering. Echt een generalisering, drogreden :)

Er wordt al gesproken over één van de grootste fouten van PSV sinds jaren! Je moet meer objectief blijven, aangezien jij voor PSV bent zo te zien, maar het wk niets te maken heeft met de nationale competitie...

Huntelaar en Vennegoor hebben beide de kwaliteiten om een wedstrijd open te breken. Kijk maar naar AJAX-RODA JC, of AJAX - FEYENOORD (beide bekerwedstrijden)...

Alleen kijk eens eerlijk naar de competitie: Huntelaar heeft 3x meer gescoord!

Huntelaar heeft 33 doelpunten in totaal en Vennegoor maar 11!

Huntelaar heeft ook betere balaanname, en kan er een wedstrijd niet zijn en toch 2x scoren! (kijk naar AJAX - FEYENOORD)

Huntelaar heeft dus duidelijk mijn stem gekregen!

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik héél eerlijk ben, vind ik beide voetballers evengoed. Ze hebben allebeide andere kaliteiten. Toch kies ik voor Vennegoor. Hij gaat niet zomaar mee naar het WK (Zie ook het WK2006-topic). We hebben in Nederland genoeg centrumspitsen, dus ik vind het terrecht dat Vennegoor meegaat. Een perfectbreekijzer, vandaar mijn keuze. Vennegoor is balvast (Huntelaar ook hoor), en je kunt goed om hem heen heen spelen. Dat is handig. Ter opzichte van ajax, heeft ajax ook genoeg centrumspitsen, dus, ik vind vooor mijzelf Vennegoor een pracht keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel een zinlose discussie. :Y

Mensen die voor PSV zijn stemmen voor vennegoor en mensen die voor ajax zijn stemmen voor Huntelaar.

En mensen die voor feyenoord zijn stemmen voor Vennegoor omdat ze anti-ajax zijn.

Het zal julie ook niet verbazen dat ik als ajacied voor Huntelaar stem, hij is 50 keer beter dan Vennegoor.

Huntelaar is topscorer van de Eredivisie en de Play-offs, bezorgde Ajax helemaal zelf de beker was fenomenaal tegen Roda in de blessuretijd(wat een omhaal!!) Vennegoor daar in tegen heeft helemaal niets laten zien dit jaar. :N

Het staat zowieso al vast dat Huntelaar meegaat, dat heeft v. Basten al door laten schemeren en ookal zegt hij dat hij objectief is, als hij echt twijfelt zal hij eerder een Ajacied meenemen dan een PSV'er.

@Daddypimp, Huntelaar was ook toen niet goed genoeg voor PSV toen is hij naar ik meen Emmen gegaan en daarna naar Heereveen, daar heeft hij ontzettend veel geleerd van Gert-Jan Verbeek, dat ajax hem heeft gehaald is zijn niet zo zeer de verdienste van ajax maar van de grote zak met geld die ze daar in Amsterdam hebben staan. Dat PSV hem destijds niet toeliet is heel normaal dit soort fouten heeft ajax net zo goed gemaakt, dat soort dingen gebeuren gewoon in het voetbal.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies honderd % Voor VEnegoor Of Hesselink

Hij is een vand e beste spelers van PSV

Ik vind Farfan , Cocu, enz ook goed

Maar Hij kan ook wat goed voetballen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je aan een spits die gemiddeld maar 1 in de drie wedstrijden scoort? Huntelaar gemiddeld elke wedstrijd! Vennegoor heeft in de eredivisie al moeite met scoren, laat staan met die hele goede verdedigers tegenover hem!

Link to comment
Delen op andere websites

Vennegoor, hij is gewoon een goede spits, ook al scoort ie niet veel , ik vind hem toch leuker om naar te kijken als Huntelaar, maar dat wil niet zeggen dat ik Huntelaar geen topspits vind, integendeel ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...