Jump to content

Huntelaar vs. Vennegoor


Thabit

Wie is de beste?  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Vote!

    • Huntelaar
      21
    • Vennegoor of Hesselink
      9


Recommended Posts

Aangezien ik groot fan ben van PSV kies ik toch voor Huntelaar

Hij is ook niet voor niets topscoorder in de eredivisie.

Hij gaat echt voor meer dan 100% voor de bal, en die krijgt hij vaak ook en dan wordt het een doelpunt.

Ik vind alleen dat hij bij Heerenveen hoort en niet bij ajax, en toch ook wel laf dat ajax niet kan winnen en dan gewoon de topscoorder in de competitie gaat kopen.

En de beslissing van Van Basten: daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. nu gaat hij met jong oranje mee naar het EK in Portugal en kan hij daar mooi wat ervaring opdoen. en dan moet hij het het volgende EK gewoon gaan maken. want nu heeft hij helemaal geen ervarin.

Oja, die beslissing was dus om Huntelaar niet mee te nemen en Vennegoor wel he

RGA

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft PSV destijds ook met Vennegoor gedaan(gekocht van f.c. Twente) en Feyenoord met Kuyt(gekocht van F.C. Utrecht) dus bijzonder is het niet in de voetbalwereld, alhoewel ik wel met je eens met dat Ajax wat creatiever had kunnen zijn in haar aankoop, scout b.v. een talent in het buitenland ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je aan een spits die gemiddeld maar 1 in de drie wedstrijden scoort? Huntelaar gemiddeld elke wedstrijd! Vennegoor heeft in de eredivisie al moeite met scoren, laat staan met die hele goede verdedigers tegenover hem!

Waar slaat dat nou op :?

Ik vind het helemaal niks als iemand scoort, behalve als hij de verdedigers uitdolt, en dan ook nog eens scoort, ik vind dat de eer bij de mensen moeten liggen die de assict geeft, meestal is de assict het harde werk, en het doelpunt een klein tikje. Misschien krijgt Vennegoor helemaal geen goede assicten.

Toch ga ik voor Stuntelaar, omdat hij het toch goed doet, maar dat over dat WK, dat slaat ook nergens op, het ging niet om de kwaliteit van de voetballers, maar Marco van Basten had niks aan nog een Spits, die niet graag op de Bank zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik mijn mening dan ook maar even geven... :Y

Ik heb gekozen voor Klaas-Jan Huntelaar. Niet omdat ik voor Ajax ben, maar omdat ik hem een betere spits vind dan Jan Vennegoor of Hesselink. Huntelaar heeft op verschillende niveaus laten zien dat hij kan scoren: In de Gouden Gids Divisie met AGOVV, met SC Heerenveen in de Eredivisie en de Beker, met Ajax in de Eredivisie, de Beker en de Champions League en ook nog eens met Jong Oranje tegen de beste verdedigers ter wereld van zijn leeftijd. Kortom: Huntelaar scoort altijd en overal. Vennegoor of Hesselink daarentegen, is meer de man van de kopdoelpunten. Ook hij is een goede spits, scoort elk seizoen een respectabel aantal en heeft ook op het hoogste niveau, de Champions League, bewezen wat hij kan. Toch kies ik voor Huntelaar, omdat hij makkelijker scoort.

Dit wil niet zeggen dat ik het niet eens ben met de keuze van Marco van Basten om Huntelaar thuis te laten voor het WK. Ik snap hem wel: Hij heeft met Van Nistelrooy een echte afmaker, met Kuijt een spits die ook op de flanken kan spelen, en met Vennegoor of Hesselink een kopsterke spits die als pinchhitter gebruikt kan worden. Kortom: 3 verschillende soorten spitsen. Huntelaar is van het zelfde type als Van Nistelrooy: Een echte afmaker die altijd scoort. Ik begrijp dus best dat Van Basten kiest voor 3 verschillende soorten spitsen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

v. Basten kan het gewoon niet hebben dat Huntelaar beter is dan hem destijds, b.v. die omhaal van v. Basten tegen Den Bosch is knap maar niet zo bijzonder, die goal tegen roda in de laatste seconde was veel mooier en belangrijker. v. Basten wil gewoon de enige spits blijven die Oranje een prijs heeft bezorgd. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

v. Basten kan het gewoon niet hebben dat Huntelaar beter is dan hem destijds, b.v. die omhaal van v. Basten tegen Den Bosch is knap maar niet zo bijzonder, die goal tegen roda in de laatste seconde was veel mooier en belangrijker. v. Basten wil gewoon de enige spits blijven die Oranje een prijs heeft bezorgd. :Y

Dat is klinklare onzin, recht uit de duim gezogen. Van Basten zal dat echt niet doen :cab::cab::cab::cab:

>>> Door NandroDavids: Dit was de laatste post in dit topic: Battle afgelopen. Huntelaar heeft met 21 - 9 gewonnen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...