Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

Sorry voor dubbenpost maar er is nieuwe info over Carbon 8)

Electronic Arts heeft in het gamesblad Official PlayStation 2 Magazine de eerste informatie over haar nieuwe racespel Need for Speed: Carbon vrijgegeven.

Op visueel gebied zal het spel iets beter zijn als Need for Speed: Most Wanted op de Xbox 360. Need for Speed: Carbon schijnt een mix te gaan worden tussen de Need for Speed Underground reeks en Need for Speed: Most Wanted. Zo zal het customizen uit NFS: Underground aanwezig zijn, maar ook de politie uit NFS: Most Wanted.

Men richt zich om tussen de 50 en 100 voertuigen in het spel te stoppen. Waaronder enkele modellen die nog niet aan het publiek zijn getoond, maar ook de terug keer van de Porsche.

Naast de auto's zul je ook de mogelijkheid hebben om je eigen team te vormen. Elk karakter, inclusief rivalen, hebben hun eigen vaardigheden en talenten die onderverdeeld zijn in drie verschillende categorieën: tuning, muscle en exotic. Zo kun je een team vormen wat erg goed is in één speciale tak.

Daarnaast zullen de relingen verbuigen als ze geraakt worden en de PlayStation 3 versie schijnt de tilt sensor in de controller te ondersteunen.

Bron: Gammo

PS: mag ik voor updates enzo dubbelposten?

UPDATE:

er zijn nieuwe ''screens'' van NFSC :D

http://www.nfsmostwanted.nl/index.php?action=show&id=193

http://nfsmostwanted.nl/index.php?m=foto&a...agazine%20scans

UPDATE:

Weer een beetje info over NFS carbon.

Een belangrijke rol in de game wordt in beslag genomen door het werven van een bemanning, die je helpt je auto’s te onderhouden. Ook je tegenstanders hebben ieder hun eigen sterke en zwakke punten, evenals de coureurs waar je uit kunt kiezen.

De politie zal in Carbon ook weer vertegenwoordigt zijn en de omgevingen zijn interactiever. Zo vervormen vangrails wanneer je er tegenaan rijdt. De PlayStation 3 versie schijnt verder de bewegingssensor van de controller te ondersteunen.

Op welke platformen de game uitkomt is nog niet officieel bekend gemaakt. Official PlayStation 2 Magazine noemt alleen de PS2, PS3 en PSP. Electronic Arts kennende zal de Xbox 360 (en misschien Xbox) echter ook niet overgeslagen worden.

Bron: www.gamez.nl en www.needforspeedforum.nl

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is al langer bekent, maar nu is het zeker: NFSCarbon komt niet voor de PC uit :(:N Misschien wel een paar dagen/weken na de release van NFSCarbon, maar niet meteen na de release. :N

Uhm, was even blind :puh:

Na Underground en Most Wanted vervolgt de Need for Speed serie zich dit jaar met Need for Speed Carbon. De term Carbon is afkomstig te zijn van de "Carbon Canyons", de plek waar de game zich af gaat spelen. Informatie over de game is nog niet ruimschoots verspreid, dus mogen we nog lekker gokken naar wat de inhoud van Carbon ons zal bieden. En hey, we doen niets liever, dus hierbij wederom een lijstje met speleigenschappen die nog een vraagteken achter zich hebben.

Zoals al bekend was, krijgt de crew (die ervoor zorgt dat je auto tiptop in orde is) in Carbon meer aandacht. Je kunt zelf je team samenstellen, maar hoe dit precies in elkaar steekt is nog niet bekend. Het menselijke karakter aan het racen wordt verder versterkt door ook je tegenstanders een eigen twist te geven. Ieder personage waar je tegen racet heeft zijn eigen persoonlijke kenmerken, zoals het nemen van veel risico of het beuken als je in de weg racet.

Verder bouwend op het Need for Speed-idee dat de laatste jaren ontstaan is, besteed je in Carbon ook tijd aan het veroveren van de drie maps die het spel rijk is. Ieder map heeft zeven territoria die je kunt veroveren, wat als voordeel oplevert dat je toegang krijgt tot bepaalde garages en winkels.

Need for Speed Carbon komt eind dit jaar uit voor de Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PS2, Xbox en PSP.

Bron gamer.nl en needforspeedforum.nl

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Hopelijk gaan ze met deze game terug naar de originele Need for Speed. Dus niet die neppe zooi zoals Underground of Most Wanted, maar zoals het vroeger was: Mooie banen door verschillende landschappen, exotische, onbetaalbare auto's, politie en niet die urbansfeer met dat blinblingtune-gedoe.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat eerder ongeveer alle denkbare informatie al via het magazine Game Informer naar buiten kwam, inclusief een trailer, heeft EA nu eindelijk Need for Speed Carbon middels een persbericht officieel aangekondigd. Het spel zal in november op de markt komen voor Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, Playstation 2, Xbox, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Gameboy Advance, Playstation Portable, PC en mobiele telefoons. Het spel verschijnt in november.

Need for Speed Carbon situeert zich in een stad, ingesloten door Canyons waar gevaarlijke races langs afgronden plaatsvinden. Het tuning-aspect is verder uitgebreid met de nieuwe, 'gepatenteerde', AutosculptTM technologie. Hierdoor kun je je auto tot in de kleinste details naar je hand zetten, en afgaande op de naam, waarschijnlijk als een zandsculptuur kunnen vormen. De eerste screenshots die tegelijk met het persbericht zijn vrijgegeven bewonder je op de www.needforspeedcarbon.tk

Gamer.nl

en www.needforspeed.com is omgetovert tot een NFSCarbon site :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Alstie net zo dom wordt als most wanted dan is er niks aan. :t

Most wanted was niet echt ''Top'' maar wel leuk :)

ik hoop dat de Ford GT weer in Carbon te vinden is(het is namelijk mijn lievelingsauto)

En ik hoop dat ze nu toch eindelijk eens met een goede storyline komen.

Most Wanted ging (in mijn ogen) nergens over, je laat mij een spel niet liever of langer spelen met de gedachte dat je je BMW weer terug moet winnen :N

Ik hoop in ieder geval dat Carbon top wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

Redwood City, Californië (VS). – 22 june 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) heeft vandaag aangekondigd dat Need for Speed™ Carbon in ontwikkeling is en in november dit jaar nog wordt uitgebracht. Need for Speed Carbon wordt ontwikkeld door EA Black Box in Vancouver, Brits Columbia. Het spel luidt de volgende generatie adrenaline-pompende straatraces in. Gamers worden uitgedaagd tot het uiterste te gaan en hun rijvaardigheden te testen op de verraderlijke wegen in de canyons van de VS.

"We zijn er trots op dat we een nieuwe draai hebben weten te geven aan Need for Speed, waardoor het spel vernieuwende en verrassende trends in de autocultuur blijft weerspiegelen. Het racen in canyons is een ware rijvaardigheidstest en we vinden het een fantastisch uitgangspunt voor race-game", aldus Larry LaPierre, uitvoerend producent van de game.

De spanning begint in de stad en komt tot een ontknoping in de canyons. Need for Speed Carbon neemt je volledig op in 's werelds gevaarlijkste en adrenaline-gierende vorm van straatraces. Samen met je team race je in een complete oorlog om de stad te veroveren. Je zet alles op het spel om de wijken van je tegenstanders een voor een over te nemen. Met een snel groeiende politiemacht op de hielen verplaatst de strijd zich uiteindelijk naar Carbon Canyon, waar je je territorium en reputatie bij elke gevaarlijke bocht kunt verspelen. Dankzij de revolutionaire Autosculpt™-technologie in Need for Speed Carbon kun je de verschillende wagens maximaal customizen en tweaken. Race voor je wagenklasse, je team en je wijk in Need for Speed Carbon, de volgende generatie racegames.

Need for Speed Carbon wordt uitgebracht voor Xbox 360™ videogame- en entertainmentsysteem, PlayStation®3 computer-entertainmentsysteem, en Wii™, en verder voor PlayStation®2 computer-entertainmentsysteem, Xbox™ Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation Portable) handheld-entertainmentsysteem, PC en mobiel. Bezoek voor meer informatie www.needforspeed.com.

''Bron'' : www.needforspeedforum.nl

Niet klagen over dat het op een andere site stond, ik heb het van needforspeedforum.nl afgehaald, en er stond geen ''echte'' bron bij. Vandaar dat bron ook tussen haakjes staat. :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die trailer niet vinden, maar komt er dan alweer een nieuwe nfs? (ik ben veel met gta bezig dus most wanted heb ik nog lang niet uitgespeelt! (en ik heb hem een tijd laten liggen))

Link to comment
Delen op andere websites

Beste brbgtaplayer als je nou geen tijd tijd hebt om

Nfs most wanted uit te spelen, download je toch gewoon een 100% savegame!

Als je hem wilt pm je me maar even.

Bewerkt: door searagent
Link to comment
Delen op andere websites

ik kan die trailer niet vinden, maar komt er dan alweer een nieuwe nfs? (ik ben veel met gta bezig dus most wanted heb ik nog lang niet uitgespeelt! (en ik heb hem een tijd laten liggen))

Over dat ''alwéér'': Ik hen NFSMW al uitgespeeld, al lang. Jij hebt hem nog niet zo lang, of je speelt hem niet vaak. Doe gewoon rustig aan, haal alle races enzo, dan heb je er meer plezier in dan 100% savegame downloaden. Maar in het geval van MW moet je erg je best doen om het leuk te vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...