Jump to content

Need for Speed: Carbon


ikt

Recommended Posts

Tsjah the milking continues zullen we maar zeggen he... ;)

Wat ik van het customizen heb gezien is wel vernieuwd en verbeterd dus wie weet...

Ik wacht nog ff met een oordeel over deze game, een canyon kan cool zijn maar ook weer niet dus... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    57

  • Cosmo

    12

  • Backsmash

    8

  • Dx11

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nadat eerder ongeveer alle denkbare informatie al via het magazine Game Informer naar buiten kwam, inclusief een trailer, heeft EA nu eindelijk Need for Speed Carbon middels een persbericht officieel aangekondigd. Het spel zal in november op de markt komen voor Xbox 360, Playstation 3, Nintendo Wii, Playstation 2, Xbox, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Gameboy Advance, Playstation Portable, PC en mobiele telefoons. Het spel verschijnt in november.

Need for Speed Carbon situeert zich in een stad, ingesloten door Canyons waar gevaarlijke races langs afgronden plaatsvinden. Het tuning-aspect is verder uitgebreid met de nieuwe, 'gepatenteerde', AutosculptTM technologie. Hierdoor kun je je auto tot in de kleinste details naar je hand zetten, en afgaande op de naam, waarschijnlijk als een zandsculptuur kunnen vormen. De eerste screenshots die tegelijk met het persbericht zijn vrijgegeven bewonder je op de www.needforspeedcarbon.tk

Gamer.nl

en www.needforspeed.com is omgetovert tot een NFSCarbon site :D

jha allus dus behalve de PSP :? noujha op de psp zal het tog veelste klein zijn dus koop ik hem miss voor de PS2. het ziet er trouwnes vet strak uit allemaal, zit er toevallig ook weer zo`n SUV modus in?? dan hoop ik dat ze de Porsche cayenne turbo erin doen, das egt zon geile auto :D en die heb ik altijd al eens dik willen pimpen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Interview met Larry LaPierre, executive producer van Need for Speed™ Carbon

Het wachten op de release van Need for Speed Carbon is bijna even spannend als 's nachts een kronkelende bergweg afscheuren. Er is nog nauwelijks informatie vrijgegeven over dit spel, maar één man weet de antwoorden op alle brandende vragen - executive producer Larry LaPierre.

Larry zit midden in de ontwikkeling van het spel, maar met hulp van een getunede muscle-car wisten we even z'n aandacht te trekken om hem wat info te ontfutselen over NFS Carbon.

Community-team: Kun je ons een overzicht geven van Need for Speed™ Carbon? Wat is het verhaal achter de game?

Larry LaPierre: In NFS Carbon keert onze held van Need for Speed™ Most Wanted terug naar Palmont City, waar nogal wat is veranderd tijdens zijn afwezigheid. Hij krijgt de schuld van een race die niet goed is afgelopen. Bovendien hebben rivaliserende straatracers de stad overgenomen. Natuurlijk kan dit allemaal maar op één manier worden rechtgezet: op straat en in racewagens.

De strijd om de stad wordt nog gevaarlijker wanneer de races buiten de stad, in de Canyons, worden uitgevochten.

CT: Hoe onderscheidt NFS Carbon zich van de vorige titels, NFS Most Wanted en Need for Speed™ Underground?

LL: In NFS Carbon wordt een extra dimensie toegevoegd aan het gevaar van illegale straatraces: canyon-racen.

CT: De omgevingen zijn altijd heel belangrijk geweest in NFS. Wat kun je vertellen over de gamewereld van NFS Carbon?

LL: NFS Carbon speelt zich af in Palmont City. De stad ligt in de heuvels van Californië en heeft een soort westkust/Sante Fe-vibe, met een extreme vleug Las Vegas-blits. Het is een levendige, kleurrijke stad.

CT: Driftracen komt weer terug in NFS Carbon. Zijn de techniek en physics hierachter anders dan in NFS Underground 2?

LL: We vinden het zelf geweldig dat driften weer een belangrijke rol speelt in deze game. Het is erg uitdagend en het geeft gewoon een kick om je wagen soepeltjes door meerdere bochten te laten driften. De mechanica van het driften is ook veel verbeterd in deze game.

CT: Wat kun je vertellen over de auto's en de customize-mogelijkheden in NFS Carbon?

LL: De wagens zijn waanzinnig dit jaar. We hebben een grote keuze uit tuners, muscle-cars en exotische wagens. Elke wagen voelt weer anders aan. En met de nieuwe Autosculpt-functie kun je in deze game nog meer customizen dan je al gewend was™.

CT: Precies, Autosculpt! Daar wil ik nog veel meer over horen. Maar eerst even iets anders. Wat voor racemogelijkheden kunnen we verwachten in NFS Carbon?

LL: Veel! In NFS Carbon kun je circuitracen, sprintracen, radarracen, en we hebben de nieuwe racemogelijkheden canyon-duel, canyon-race, driften, canyon-drift en tijdrit. Er komen er nog wat bij, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen.

CT: En ten slotte, wat vind je zelf het mooiste aan NFS Carbon?

LL: Eén ding? Als ik maar één aspect mag kiezen, dan toch de canyon-duels. Die zijn zo intens. Je scheurt zo snel als je kunt door die canyons om de wagen voor je bij te houden.

Eén klein foutje en je wagen vliegt eruit...het ravijn in... een zielig hoopje metaal en koolstofvezel.

CT: Auw!

Bron: Weet ik niet.......[/font], stond op needforspeedforum.nl....

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
CARLIST PART 1 !!!

=================

http://xbox360.ign.com/articles/725/725590p1.html

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

en in grotere formaat screens

http://media.xbox360.ign.com/media/826/826964/imgs_1.html

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

=================

Later tongue.png

Laatst bewerkt door oVerBoost (Gisteren 15:19:13)

En voor meer nieuws zul je maar op http://www.nfscarbon.nl/ moeten kijken :puh:

Of als ik minder lui ben update ik hier ook wel :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

autolijst is bekend

in ieder geval de eerste 12 autos

2003 BMW M3 GTR

2006 Porsche Cayman S

2006 Nissan 350Z

2004 Lamborghini Murcielago

2006 Ford Mustang GT

2007 Audi Le Mans Quattro

2004 Lotus Elise

1998 Toyota Supra

2006 Alfa Romeo Brera

2006 VW Golf R32

2005 Mercedes CLK500

2006 Chrysler 300C SRT-8

mn favoriete auto zit er ook in :puh:

chrysler 300C SRT-8

bron: IGN

geef nou niet zo af op EA he,,ben blij dat ze wat nieuws proberen

canyon racing in NFS:carbon

eindelijk een goede FIFA(06)

SPORE

the godfather(geen bijster goede game,maar toch beter dan sims uitbreiding zoveel)

neem nu peter(black & white en the movies,fable) black & white I was een gimmick,fable was te kort

black & white II was ook niet wat het moest zijn en the movies was ook geen succes

Bewerkt: door mattiejj
Link to comment
Delen op andere websites

Hier is het dan:

Het officiele logo van Need for Speed Carbon:

NFScarbonLogo_sm.jpg

Ik vind de tijdelijke veel mooier....

(Zie mijn signature)

*EDIT: Op de officiele sites staat niets, op NFSUnlimited stond dit, daarna heeft iemand van needforspeedforum.nl dat gepost, maar nu is hij er niet meer zeker van....

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

geef nou niet zo af op EA he,,ben blij dat ze wat nieuws proberen

canyon racing in NFS:carbon

eindelijk een goede FIFA(06)

SPORE

the godfather(geen bijster goede game,maar toch beter dan sims uitbreiding zoveel)

neem nu peter(black & white en the movies,fable) black & white I was een gimmick,fable was te kort

black & white II was ook niet wat het moest zijn en the movies was ook geen succes

Canyon, dat is t enige nieuwe in deze game...

Canyon Drift, Canyon Time Trial of dergelijke, zeg niet dat dit slecht is en alleen vind het zo jammer dat EA altijd maar 1 ding toevoegd.

Fifa 06, heeft bijna indentieke controls als PES5, een vette rip off dus... <_<

Spore, hier verwacht ik ondanks dat het van EA is heel veel van, het mastermind achter The Sims zit erachter dus er moet bijna wel iets goeds uitkomen.

The Godfather, een film die zich fantastisch leent voor een game, toch doet The Godfather The Game, de naam The Godfather geen eer aan vind ik. De game leek nog niet helemaal af.

En nu komt er ook nog een The Godfather voor de PSP...

Black & White doet het al een aantal jaartjes redelijk goed hoor...

Fable was inderdaad te kort en deed niet wat het beloofd had wel te doen...

The Movies is idd niet het succes geworden wat mensen er van verwacht hadden...

... Wat heeft dit met EA (Games) te maken ?

----

Ontopic,

Cool een Mustang!, en Muscle auto's die er inzitten!

Als ik de game dan al koop heb ik iig een Mustang! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gerucht | 25 augustus 2006 - Op een prijslijst van de winkelketen GameFly staat dat Need for Speed Carbon de subtitel 'Own the City' heeft meegekregen.

Electronic Arts heeft echter nog niet bevestigd of het spel ook daadwerkelijk zo gaat heten. Need for Speed Carbon moet op 3 november verschijnen voor de PC, PlayStation 2, Xbox, Xbox 360, Game Boy Advance, PSP en Nintendo DS. De PlayStation 3-versie verschijnt op 17 november en de Wii-versie moet bij de launch van de console op de markt komen.

Bron: inside gamer

Link to comment
Delen op andere websites

waarschijnlijk komt de pc demo van carbon op 3 september uit.... afwachten dus

mij maakte het tunen trouwens niks uit in mw alleen je had het gevoel van snelheid niet in de laatste 2

need for speed's

en de stad van rockport vond ik te grauw

ze hadden de pc versie van mw geport van de consoles, daardoor moest je een goeie computer hebben ervoor en dan heb je soms nogsteeds van hickups(ik in ieder geval)

dus als je in deze versie weer meer het gevoel van snelheid krijgt en minder bugs in het spel zitten vind ik em al beter

Link to comment
Delen op andere websites

Redwood City, Californië (VS). – 22 june 2006 – Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) heeft vandaag aangekondigd dat Need for Speed™ Carbon in ontwikkeling is en in november dit jaar nog wordt uitgebracht. Need for Speed Carbon wordt ontwikkeld door EA Black Box in Vancouver, Brits Columbia. Het spel luidt de volgende generatie adrenaline-pompende straatraces in. Gamers worden uitgedaagd tot het uiterste te gaan en hun rijvaardigheden te testen op de verraderlijke wegen in de canyons van de VS.

"We zijn er trots op dat we een nieuwe draai hebben weten te geven aan Need for Speed, waardoor het spel vernieuwende en verrassende trends in de autocultuur blijft weerspiegelen. Het racen in canyons is een ware rijvaardigheidstest en we vinden het een fantastisch uitgangspunt voor race-game", aldus Larry LaPierre, uitvoerend producent van de game.

De spanning begint in de stad en komt tot een ontknoping in de canyons. Need for Speed Carbon neemt je volledig op in 's werelds gevaarlijkste en adrenaline-gierende vorm van straatraces. Samen met je team race je in een complete oorlog om de stad te veroveren. Je zet alles op het spel om de wijken van je tegenstanders een voor een over te nemen. Met een snel groeiende politiemacht op de hielen verplaatst de strijd zich uiteindelijk naar Carbon Canyon, waar je je territorium en reputatie bij elke gevaarlijke bocht kunt verspelen. Dankzij de revolutionaire Autosculpt™-technologie in Need for Speed Carbon kun je de verschillende wagens maximaal customizen en tweaken. Race voor je wagenklasse, je team en je wijk in Need for Speed Carbon, de volgende generatie racegames.

Need for Speed Carbon wordt uitgebracht voor Xbox 360™ videogame- en entertainmentsysteem, PlayStation®3 computer-entertainmentsysteem, en Wii™, en verder voor PlayStation®2 computer-entertainmentsysteem, Xbox™ Videogamesysteem van Microsoft, Nintendo GameCube™, Nintendo DS™, Game Boy® Advance, PSP™ (PlayStation Portable) handheld-entertainmentsysteem, PC en mobiel. Bezoek voor meer informatie www.needforspeed.com.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hij word ook beter! het is meer nfs underground achtig, maar veel vetter! met politie, onderdelen die je kan aanpassen, vynils die je kan aanpassen, veeeeeel meer kleuren, je hebt een team, meer dan 50 auto's, en canyon racing waarbij je van de bergen af kunt pleuren!

Link to comment
Delen op andere websites

7b.jpg

Deze screen stondt ergens op 1 van die site's die hier werd verdomt? vernoemt

Volgens mij is die heuvel precies het zelfde in NFS MW...

Maak dan overnieuw..of het zijn fake plaatjes

Edit, Foutje :puh:

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...