Jump to content

Liverpool vs. Internazionale


Pitbull

Liverpool vs. Internazionale  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Club battle #1

    • Liverpool
      15
    • Internazionale
      8


Recommended Posts

Ik zeg inter, want Liverpool vind ik niet zo heel goed... Ze hadden alleen vet veel geluk vorig jaar in de CL :puh:

Iets in mij zecht Liverpool. Maar ik denk dat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Liverpool.Ze zijn in mijn ogen gewoon beter dan Inter Milaan.

En Liverpool zat toch maar mooi bij de laatste 16 van de Champions league.Dus ik vind terecht dat ik op Liverpool stem. :D

liverpool.gif

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening: ja het was heel moeilijk te stemmen want eigenlijk bij nader inzien zijn het twee gelijkaardige ploegen en natuurlijk is daar wel discussie rond.

Maar ik stem op..........Inter

Waarom: ja ik vind Inter gewoon beter(ook al heeft Liverpool momenten gehad waarvan ik dacht dat ze beter waren) omdat je daar met meer sterren zit dan in Liverpool.

Natuurlijk is Liverpool wel in de Engelse Premier League dus veel mensen gaan hierop af...

Link to comment
Delen op andere websites

AC MILAN, is een goede ploeg, maar ik heb het niet zo op Milaan

LIVERPOOL: mooie club, mooi voetbal, mooie Cl-FINALE vorig jaar

STEM: LIVERPOOL

>>> Door NandroDavids: Het ging over Internazionale, niet AC Milan... ;) <<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Liverpool wel beter. Maar Inter Milaan is ook wel goed. Het is best wel moeilijk te zeggen welke beter is. Liverpool heeft een goede middenveld(Xabi Alonso, Steven Gerard en Boudewijn Zenden). En Inter Milaan heeft 2 goeie spitsen(Adriano en Martins). Ik weet het niet.

Bewerkt: door JoV
Link to comment
Delen op andere websites

Inter is niet goed, is naar mijn gevoel verzwakt, ik hou ook niet echt niet van het voetbal va Inter. In tegenstelling tot Liverpool, geweldige club _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...