Jump to content

- Mark's Bistro


Fuffie

Recommended Posts

Hey Fuffie, :cya: Die mod, die zorgt ervoor datallemaal gebouwen beschikbaar zijn om erin te kunnen. Om in Liberty City te komen zul je een heel eind moeten vliegen. Niemand weet precies waar hij ligt, je kunt er alleen maar komen door te teleporteren (zie pinned topic SA General). Wat ik wel weet is dat tijdens de missie Mark's Bistro Liberty City ten noord-oosten van Las Venturas ligt. Misschien zweeft Liberty City daar wel, na het installeren van die mod. Succes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
- Mark's Bistro waar licht het

Ik heb het gedownload maar waar licht mark bistro

http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=view&id=6895

coole mod, ik heb hem ook gedownload! maar waar moet dat Ent_Mod of zoiets staan?? srry hoor, maar ik moét dit ff weten... en levelmap staat er ook 2 keer in?? en ik snap stap 3 in de read-me ook niet... bedoelen ze soms dat je alles moet kopieren in plaats van vervangen? :?

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het bestand gedownload hebt in Fuffie's post, dan staat dit in de readme. Naast de readme staan ook nog wat mappen. Je moet alle bestanden daaruit halen (dir = de map die ze bedoelen). Als je dat allemaal netjes doet, komt alles goed. Hier zijn alle stappen even snel vertaalt.

Enterable Buildings FINAL

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je meot alle bestanden in je file GTA3.img zetten. Dit kun je doen met IMG tool. Vergeet niet je belangrijke bestanden te backuppen.

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je moet nu alle files in de map GTA_Int.img in het bestandje GTA_int.img zetten. Dit kun je doen met IMG Tool.

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Als je die bovenste 2 stappen gedaa hebt, moet je de bestanden in de map data in jou savegame map zetten.

- 'Dir' betekend Map..

- In het modding forum kun je met alle vragen te recht over dit. Vragen over IMG tool enzo weten ze daar veel beter dan de mensen hier. Ik hoop dat je eruit komt!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het bestand gedownload hebt in Fuffie's post, dan staat dit in de readme. Naast de readme staan ook nog wat mappen. Je moet alle bestanden daaruit halen (dir = de map die ze bedoelen). Als je dat allemaal netjes doet, komt alles goed. Hier zijn alle stappen even snel vertaalt.
Enterable Buildings FINAL

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je meot alle bestanden in je file GTA3.img zetten. Dit kun je doen met IMG tool. Vergeet niet je belangrijke bestanden te backuppen.

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je moet nu alle files in de map GTA_Int.img in het bestandje GTA_int.img zetten. Dit kun je doen met IMG Tool.

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Als je die bovenste 2 stappen gedaa hebt, moet je de bestanden in de map data in jou savegame map zetten.

- 'Dir' betekend Map..

- In het modding forum kun je met alle vragen te recht over dit. Vragen over IMG tool enzo weten ze daar veel beter dan de mensen hier. Ik hoop dat je eruit komt!

ok, allemaal gedaan... nog een vraagje zoals ik al eerder zei: waar moet Ent_Mod.ipl en leveldes ofzo staat 2 x in het programma van het installeren enzo... en als je dat allemaal gedaan hebt moet je nieuw game starten???

woeps... :muur: vergeten mijn dingen te back-uppen....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet weten waar dat moet staan

Maar nu moet je eigenlijk opnieuw installeren denk ik vanwege de back ups

Opnieuw installeren geprobeerd... wou niet. Ik heb bij software gekeken en daar stond hij niet bij, dus wou ik gewoon gaan installeren: wou die niet? Hoe zit dit???

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het bestand gedownload hebt in Fuffie's post, dan staat dit in de readme. Naast de readme staan ook nog wat mappen. Je moet alle bestanden daaruit halen (dir = de map die ze bedoelen). Als je dat allemaal netjes doet, komt alles goed. Hier zijn alle stappen even snel vertaalt.
Enterable Buildings FINAL

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je meot alle bestanden in je file GTA3.img zetten. Dit kun je doen met IMG tool. Vergeet niet je belangrijke bestanden te backuppen.

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je moet nu alle files in de map GTA_Int.img in het bestandje GTA_int.img zetten. Dit kun je doen met IMG Tool.

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Als je die bovenste 2 stappen gedaa hebt, moet je de bestanden in de map data in jou savegame map zetten.

- 'Dir' betekend Map..

- In het modding forum kun je met alle vragen te recht over dit. Vragen over IMG tool enzo weten ze daar veel beter dan de mensen hier. Ik hoop dat je eruit komt!

Ik weet het niet zeker, maar als ik het goed begrijp moet je stap 3, data, kopiëren naar de map waar SA staat geïnstalleerd??

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog een andere manier om in liberty city te komen zonder deze mod.

Edison Carter had er een tijdje geleden een filmpje over gemaakt maar ik weet niet meer waar ik die kan vinden. Weet iemand dat wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog een andere manier om in liberty city te komen zonder deze mod.

Edison Carter had er een tijdje geleden een filmpje over gemaakt maar ik weet niet meer waar ik die kan vinden. Weet iemand dat wel?

Door het doen van teleporteren en door natuurlijk de missie Saint Marcs Bistro te spelen. Je kunt tijdens die missie alleen maar even een persoon vermoorden en weer terug te vliegen. Wil je er wat rondlopen, dan moet je je echt teleporteren. Hier komt de hele meut, om je te teleporteren. Hoe wat enzovoort!

Dit is bedoeld voor de PC versie. Ik heb geen flauw idee hoe het in de X-BOX en de PS2 versie gaat.

Hoe teleporteren?

Opmerking: Ik gebruik hier als voorbeeld hoe je naar Liberty City kan.


  1. Let op: Als je Nederlandse Windows gebruikt (Met ',' als scheidingsteken) dan moet alle punten van de coördinaten veranderen naar een komma. Voor alle Niet Nederlands Windows de punt laten staan!
  2. Download San Andreas Place manager gemaakt door Jacob.
  3. Pak het uit met WinRAR.
  4. Start het bestand "San Andreas Place Manager.exe"
  5. Druk op "Add place" vul de X, Y en Z as in (In mijn geval het warenhuis: X: "1416,711" - Y: 2,114117 - Z: "1000,926") en als naam: "Warenhuis" (Of zoiets) en druk op "Add place". En klik daarna op "Ja".
  6. Je ziet nu weer het hoofdvenster en in de lijst (links) staan: "Warenhuis".
  7. Start GTA: San Andreas, ga naar binnen in de Gantom Gym in Los Santos.
  8. Ga terug naar het "San Andreas Place Manager" venster (Alt+Tab of het Windows teken op je toetsenbord)
  9. En druk op "Teleport" en ga terug naar het spel.
  10. Je zit nu in een soort van leeg warenhuis. (Is dit niet zo ga dan terug naar stap 3)
  11. Ga weer terug naar het venster van "San Andreas Place Manager" en gebruik stap 3 maar dan met de naam: "Liberty City" en de coordinaten; X: "-783,2614" - Y: "503,1347" - Z: "1381,6000" (Druk daarna op "Add Place" en daarna "Ja").
  12. Selecteer nu "Liberty City" in de lijst in de hoofdvenster en druk op Teleport.
  13. Ga weer naar GTA: San Andreas en zie. Let wel op. Je kan maar op een klein gedeelte lopen in LC. En je kan de Jetpack niet normaal gebruiken (Tenzei je op één of andere manier ervoor zorgt dat de Hoogte limiet van Jetpack weg gaat).

Veel plezier!

Interior(s) (groepen) & Coördinaten

Liberty City Hemel

Toegang: Teleporteer eerst naar het Warehuis 2.

Warehuis 2

X: 1416,711

Y: 2,114117

Z: 1000,926

Liberty City

Opmerking: Je kan maar op een vrij klein gedeelte staan. Hier is een plaatje van waar je kan lopen (Gele gedeelte)

Screenshots: Klik

X: -783,2614

Y: 503,1347

Z: 1381,6000

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog een andere manier om in liberty city te komen zonder deze mod.

Edison Carter had er een tijdje geleden een filmpje over gemaakt maar ik weet niet meer waar ik die kan vinden. Weet iemand dat wel?

Ik weet niet of dit het filmpje is die je bedoelt, maar hij is te vinden met de zoekknop op het forum ;)

Het filmpje om naar Liberty City te komen

De thread waar het uit komt

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal juist! :Y

Fijn... heb ik alles al verwijderd (ben vergeten back-ups te maken), blijkt dat het makkelijker was dan ik dacht... Als ik hem nou opnieuw installeer, dan blijven wel gta3.img bestanden staan (niet opnieuw geïnstalleerd)?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het hele spel verwijderd, verwijder je alles. Alleen een paar mappen blijven staan, alleen GTA3.img gaat zeker weten weg!

Maar ik heb ook eens een keer gehad, dan had ik een mod voor Dorherty SF, en toen moest ik hem ook opnieuw installeren. Maar toen ik er weer was was alles nog steeds normaal!! Klopt dit dan wel??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...