Jump to content

- Mark's Bistro


Fuffie

Recommended Posts

Jazeker. Als je iets helemala opnieuw installeert, is alles schoon. Dus alles is er dan ook af, en netjes schoon. Alle mods zijn eruit en de rest ook. Vandaar alls weer normaal was.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het bestand gedownload hebt in Fuffie's post, dan staat dit in de readme. Naast de readme staan ook nog wat mappen. Je moet alle bestanden daaruit halen (dir = de map die ze bedoelen). Als je dat allemaal netjes doet, komt alles goed. Hier zijn alle stappen even snel vertaalt.
Enterable Buildings FINAL

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je meot alle bestanden in je file GTA3.img zetten. Dit kun je doen met IMG tool. Vergeet niet je belangrijke bestanden te backuppen.

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je moet nu alle files in de map GTA_Int.img in het bestandje GTA_int.img zetten. Dit kun je doen met IMG Tool.

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Als je die bovenste 2 stappen gedaa hebt, moet je de bestanden in de map data in jou savegame map zetten.

- 'Dir' betekend Map..

- In het modding forum kun je met alle vragen te recht over dit. Vragen over IMG tool enzo weten ze daar veel beter dan de mensen hier. Ik hoop dat je eruit komt!

Oké, allemaal op een rijtje zetten:

Stap 1: Vervang alle bestanden bij gta3.img

Stap 2: Vervang alle bestanden bij gta_int.img

Stap 3: Vervang niet alle bestanden die bij data staan, maar kopieer ze er gewoon in

Klopt dit allemaal??

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker. Als je iets helemala opnieuw installeert, is alles schoon. Dus alles is er dan ook af, en netjes schoon. Alle mods zijn eruit en de rest ook. Vandaar alls weer normaal was.. :)

Nee, niet normaal, maar alle mods waren nog steeds hetzelfde/.

Helemaal juist. Je snapt het! :sigaar::engel:

Ok, laten we het maar eens proberen...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als je het spel over het spel installeerd, dan gebeurt er inderdaad niets. Maar als je eerst alles verwijderd (alles), dan zet je een nieuw spel op je PC (of zo denkt de PC dat). Als je het er dan op gezet hebt, dan is het spelletje nog 'nieuw . Dus staat er niets op enzo, dus ook geen mods enzovoort.. Begrijp je?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het bestand gedownload hebt in Fuffie's post, dan staat dit in de readme. Naast de readme staan ook nog wat mappen. Je moet alle bestanden daaruit halen (dir = de map die ze bedoelen). Als je dat allemaal netjes doet, komt alles goed. Hier zijn alle stappen even snel vertaalt.

Enterable Buildings FINAL

how to install:

1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je meot alle bestanden in je file GTA3.img zetten. Dit kun je doen met IMG tool. Vergeet niet je belangrijke bestanden te backuppen.

2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files)

Je moet nu alle files in de map GTA_Int.img in het bestandje GTA_int.img zetten. Dit kun je doen met IMG Tool.

3. copy "Data" to "yourgamedir"

Als je die bovenste 2 stappen gedaa hebt, moet je de bestanden in de map data in jou savegame map zetten.

- 'Dir' betekend Map..

- In het modding forum kun je met alle vragen te recht over dit. Vragen over IMG tool enzo weten ze daar veel beter dan de mensen hier. Ik hoop dat je eruit komt!

Oké, allemaal op een rijtje zetten:

Stap 1: Vervang alle bestanden bij gta3.img

Stap 2: Vervang alle bestanden bij gta_int.img

Stap 3: Vervang niet alle bestanden die bij data staan, maar kopieer ze er gewoon in

Klopt dit allemaal??

Dus nog 1 ding: Ik moet het mapje data in de GTA-SA pagina zetten waar je naar data, audio etc. kan??

Kijk, als je het spel over het spel installeerd, dan gebeurt er inderdaad niets. Maar als je eerst alles verwijderd (alles), dan zet je een nieuw spel op je PC (of zo denkt de PC dat). Als je het er dan op gezet hebt, dan is het spelletje nog 'nieuw . Dus staat er niets op enzo, dus ook geen mods enzovoort.. Begrijp je?

Oke, ik snap het. 1000 maal dank!!! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als je die mod gedownload hebt. Open je IMG-tool. Met IMG-tool open je gta3.img en zet je er een aantal bestanden in die bij stap 1 zijn aangegeven. Dit doe je ook bij stap 2, maar dan in het bestand gta3_int.ing. Als je die eerste 2 stappen hebt gedaan, doe je stap 3. Die bestanden kopieer je naar jou GTA San Andreas map en dan vervang je de bestanden en klaar.. :) Lees de gebruiksaanwijzing nog maar eens goed door. Ik wens je overigens wel veel succes! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik snap nog 1 ding niet: ik heb hem in SA map gezet, en dan staat er een scherm van het vervangen. Dat heb ik gedaan. Nu staat er bij 'maps' een mapje, genaamd 'EntMod'. Daar staan ook bestandjes in, met onder andere Ent_Mod.ipl, moet die daar staan?? En alle andere bestandjes daarin moeten er ook blijven staan, en niet vervangen worden??

Hee, het is gelukt!! 1000 maal dank!! Ik weet by the way ook waar Saint Marks Bistro is: Ga naar het vliegveld LS. Als je weet waar je dingen tickets kan kopen voor andere dingen, daar vlakbij moet je zijn. Je moet naar de overkant. Doe nou het volgende: loop het vliegveld heen, en loop helemaal naar de andere kant. Daar zie je allemaal rare 'flappen', waar je doorheen moet lopen. Dan kom je binnen in een jet, waar je weer zon geel ding ziet. Loop daar in en dan ben je in de Bistro!! Join the fun!!!

>>> Door GTA-Sheep: Ik heb beide berichten van je even samengevoegd, want dubbelposten is niet handig voor het overzicht. Mooi dat het allemaal gelukt is....<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...