Jump to content

Wapens in Liberty City Stories


Ruurd31

Recommended Posts

waar kun je die boksbeugel vinden?

Volgens mij ligt hij in een steegje (rode stip) in Portland.

Kaartje:

boksbeugellokatie9ca.jpg

Ik had trouwens ook een vage melee wapen laatst, leek op een biljartkeu maar dan veel korter. Ik wist eigenlijk niet eens wat het was. :duh:

Bedoel je soms de katana of Chisel? Dit zijn de enige die ik kan bedenken.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    10

  • VforV

    7

  • Ruurd31

    5

  • DenkaanHenk

    3

  • 1 maand later...

Tec-9 word ook wel eens APII genoemd maar eigenlijk is tec-9 juist

maar eigenlijk is de gun slechter geworden.. in SA is hij BIJNA silenced maar bij LCS als je er mee schiet dan hooren ze het tot bij de flikken...

dat zie je ook sorry maar ik heb geen screens.. :-(

bij Sa zie de loop is met luchtgaten om aftekoelen( moet altijbij silenced)

bij LCS is hij zonder silencend

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
waar vind je de teargas????????????

Heel jammer maar waarschijnlijk is dit niet voor jouw mogelijk. Dit wapen is namelijk alleen verkrijgbaar met de Cheatdevice, net zoals je in VCS een landmijn en een 'rookbom' met de Cheatdevice kon verkrijgen. Als je dit wapen naar je tegenstander gooit dan zal er traangas uit het gas-granaatje komen. Alle mensen die dat gas inademen zullen bijna stikken. Ze hebben bijna geen adem meer waardoor je ze rustig kunt doden op je eigen manier. Maar pas op dat je er zelf geen last van krijgt. Dit wapen is overigens enkel te verkrijgen in de savegame van de cheatdevice zelf. Je kan het dus niet in jouw eigen savegames gebruiken. Indien je de Cheatdevice gebruikt, heel veel plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

waar vind je de teargas????????????

Teargas kun je krijgen door middel van CheatDevice. Als je de Save Game opstart zul je deze op zak hebben. Helaas is het in de normale game niet te krijgen. Tevens is teargas niet mooi afgewerkt. Het gas wat eruit komt is vaak hoekig en je hebt er zelf ook last van.

Helaas draait CheatDevice niet op een latere versie van LCS. Deze is namelijk gepacht om CheatDevice onmogelijk te maken. CheatDevice draait ook niet op Fw 2.7 of hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...