Jump to content

De Forumkronieken


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    5

  • Ruurd31

    5

  • PatrickW

    4

  • TheGuardian

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik noem de Minderjarigegang eigenlijk wel een grap hoor ^_^

Daar kunnen we over twijfelen, het zou waar KUNNEN zijn. Maar aangezien joriz nogal grote fantasie heeft met een overheids systeem enzo. Ik denk wel dat een grap is hoor, dus een prima kroniek!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
De laatste gebeurtenissen staan nog niet in de Kronieken omdat het forum nogal moeite krijgt met het grote aantal inks in één post. Ik probeer nog een oplossing te vinden.

Een reactie plaatsen en de datum ervan aanpassen zodat die reactie net onder de eerste reactie staat?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
De Kronieken zijn voorlopig hier te vinden.

Zeker net ff gemaakt?

:D :D

iig is het niet nuttig om bijvoorbeeld ook te melden dat er bijvoorbeeld een nieuwe vastgeplakt topic is ontstaan enz.

en bijvoorbeeld dat er een nieuwe Functie is getest op Buster?

Link to comment
Delen op andere websites

iig is het niet nuttig om bijvoorbeeld ook te melden dat er bijvoorbeeld een nieuwe vastgeplakt topic is ontstaan enz.

en bijvoorbeeld dat er een nieuwe Functie is getest op Buster?

Als je elk vastgeplakt topic zou moeten noteren ben je erg lang bezig vrees ik. Het is dan wel zo netjes om het ook van de voorgaande jaren mee te delen en dat word een hele klus. Daarnaast is het niet van belang dat gewone leden per se moeten weten wat er allemaal op Buster getest is. Het is alleen maar van belang voor de crew en als die daarover willen discussiëren kan dat prima in het moderator-forum.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

vraagje (mischien een domme in heb niet het hele forum doorgelezen) Waarom staat 2008 er niet bij, toen is het gta chinatownwars gedeelte gemaakt, en hebben we toch het hoogste aantal online gebruikers ooit gehaald?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...