Jump to content

De Forumkronieken


Lantyz

Recommended Posts

De laatste gebeurtenissen staan nog niet in de Kronieken omdat het forum nogal moeite krijgt met het grote aantal inks in één post. Ik probeer nog een oplossing te vinden.
vraagje (mischien een domme in heb niet het hele forum doorgelezen) Waarom staat 2008 er niet bij, toen is het gta chinatownwars gedeelte gemaakt, en hebben we toch het hoogste aantal online gebruikers ooit gehaald?

Gewoon even terug lezen en je krijgt antwoord, Ik hoop dat dit genoeg zegt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    5

  • Ruurd31

    5

  • PatrickW

    4

  • TheGuardian

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

vraagje (mischien een domme in heb niet het hele forum doorgelezen) Waarom staat 2008 er niet bij, toen is het gta chinatownwars gedeelte gemaakt, en hebben we toch het hoogste aantal online gebruikers ooit gehaald?

Zie de post van Lantyz hieronder. In die link die naar WikiGTA lijdt kun je voorlopig alle kronieken vinden, waaronder die van 2008.

De Kronieken zijn voorlopig hier te vinden.
Link to comment
Delen op andere websites

vraagje (mischien een domme in heb niet het hele forum doorgelezen) Waarom staat 2008 er niet bij, toen is het gta chinatownwars gedeelte gemaakt, en hebben we toch het hoogste aantal online gebruikers ooit gehaald?

Dat is niet waar, het hoogste was op 30 maart 2007.

Mvg;

MegaPilot.

EDIT: Zie nu pas dat ik te laat was. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Erm.... Even een vraagje he.... Komt er een lijst van 2008 in de hoofdpost? Ben er nieuwsgierig naar...

EDIT @ Hieronder: Komt dat wel ooit hier in het topic?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 3 maanden later...

Komen de jaren 2008 en 2009 er nog bij?

EDIT: Wordt hierboven al gevraagd. :bonk: En het staat al op WikiGTA, moet leren beter te gaan lezen. :bonk: :bonk:

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...

Ik zie staan: Nieuwe skin gelanceerd genaamd: KiwiGTA. Ik zie hem nergens staan, dus ik neem aan dat hij is weggehaald?

Dit was een skin voor de IPB v2 als ik me niet vergis. Het forum draait nu op versie 3, en dus is deze skin niet meer compatibel. Zelf de skin de Orange Dawn-skin die we nu hebben is helemaal uit het niets opgebouwd moeten worden sinds de overstap naar v3.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De website was vroeger echt een apart systeem, los van het forum. Later (in 2006) is GTAgames en GTAforum als één systeem verder gegaan. Blijkbaar weet niemand meer wanneer de site precies online is gezet, terwijl we van het huidige forum met zekerheid kunnen vaststellen dat het op 22 oktober 2003 online is gegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...