Jump to content

Eerste info lcs voor ps2


Eli R

Recommended Posts

http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=183286

Additional products expected for fiscal 2006 include the newly announced Grand Theft Auto: Liberty City Stories for PlayStation 2, tentatively planned for release in the second quarter, Bully for PlayStation 2 and Xbox, two new titles for the PSP handheld system, including an all-new Grand Theft Auto, a title based on a new brand for the Xbox 360 and a sequel of a Rockstar brand, all from Rockstar Games; The Da Vinci Code, Prey, and 24: The Game from 2K Games; various other sports titles including NBA 2K7 from 2K Sports; and Family Feud for multiple platforms from Global Star.

Jullie moeten er aan geloven, hij komt ook op de PS2. Het is officieel aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerfragger

    15

  • VforV

    14

  • Gunslinger

    6

  • quinton

    6

Ik denk dat ik hem ook nog eens voor de PS2 ga kopen. Aangezien ik elke GTA-game al in bezit heb op geen enkele na.

Dus mijn wanted lijstje:

Grand Theft Auto (working title) (PSP)

Grand Theft Auto: LibertyCityStories (PS2)

Grand Theft Auto 4 (working title) (PS3)

2006 moet een fantastisch jaar worden.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag het ook net ik zou net topic posten!

Echt vet man!

Dit stond op ownage.nl

Rockstar heeft vandaag, bij de bekendmaking van de fiscale cijfers, bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories ook uit zal komen op de PlayStation2. De game kwam eind vorig jaar nog uit als exlusieve PSP titel. Daarnaast maakte Rockstar bekend dat er nog twee games in de maak zijn, waaronder een totaal nieuwe titel uit de GTA serie die wél exclusief voor de PSP zal zijn.

De andere titel is helaas niet bekend gemaakt, maar een GTA titel voor de PS3 zou een goede gok kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal een geluk dat ik geen PSP gekocht heb voor LCS. Ik ben toch blij dat ze aan de PS2 bezitters denken. :puh:

Edit: Weet er iemand soms of die ook voor pc zou uitkomen?

Bewerkt: door Graphix
Link to comment
Delen op andere websites

Dit word dan de eerste GTA voor PS2 die je dan denk ik online kan spelen over internet. Ik denk wel dat ze dat erin zetten want wie gaat er dan een GTA kopen voor 60 euros(zou waarschijnlijk de prijs zijn) terwijl je die zelfde stad in GTA3 kan kopen voor een veel lager bedrag.

Bewerkt: door weetevengeennaam
Link to comment
Delen op andere websites

Dit word dan de eerste GTA voor PS2 die je dan denk ik online kan spelen over internet. Ik denk wel dat ze dat erin zetten want wie gaat er dan een GTA kopen voor 60 euros(zou waarschijnlijk de prijs zijn) terwijl je die zelfde stad en game in GTA3 kan kopen voor een veel lager bedrag.

Dit is niet helemaal waar, GTA 3 heeft wel dezelfde stad, maar het is niet dezelfde game hoor, andere missies, sommige gebouwen zijn anders...

Maar ik hoop wel dat ze er iets extra's indoen, helikopter's bijvoorbeeld.

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit word dan de eerste GTA voor PS2 die je dan denk ik online kan spelen over internet. Ik denk wel dat ze dat erin zetten want wie gaat er dan een GTA kopen voor 60 euros(zou waarschijnlijk de prijs zijn) terwijl je die zelfde stad en game in GTA3 kan kopen voor een veel lager bedrag.

Dit is niet helemaal waar, GTA 3 heeft wel dezelfde stad, maar het is niet dezelfde game hoor, andere missies, sommige gebouwen zijn anders...

Maar ik hoop wel dat ze er iets extra's indoen, helikopter's bijvoorbeeld.

gta-freak2 :cya:

Dat zou goed kunnen. In de PS2 versie zal waarschijnlijk wel nieuwere dingen inzitten, maar we wachten af.

Link to comment
Delen op andere websites

Take-Two heeft in zijn financiële vooruitblik bekend gemaakt dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories ook voor de PlayStation 2 zal uitkomen. Het spel verscheen eind vorig jaar voor de PlayStation Portable. Liberty City Stories speelt zich af in dezelfde stad als GTA3, maar kende een geheel eigen verhaallijn en speelde zich enkele jaren eerder af.

De PS2-versie zal in het tweede kwartaal van 2006 op de markt komen. Of ook de veelbesproken multiplayermode van de PSP-versie zal worden overgezet, is nog niet bekend.

BRON: www.arena51.be

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...