Jump to content

Eerste info lcs voor ps2


Eli R

Recommended Posts

Ach ja, Ik denk maar zo, ik heb hem voor de PSP,en ik kan dan overal waar ik wil LCS doen,jullie zitten thuis:P,nee geintje,maar het is wel een voordeel. Toch vind ik het wel leuk dat ie voor de PS2 komt. Dan speel k hem wel bij mijn neefje ofzo kan ik hem mooi helpen(die koopt hem toch wel:D) :*D

De missies en soundtrack zullen wel wat uitgebreider zijn. Helaas heb ik geen PS2 :-(. Maar misschien komt hij ook uit voor Xbox en PC (mss koop ik die) of wacht ik tot PS3, koop die met LCS en dan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • killerfragger

    15

  • VforV

    14

  • Gunslinger

    6

  • quinton

    6

Ach ja, Ik denk maar zo, ik heb hem voor de PSP,en ik kan dan overal waar ik wil LCS doen,jullie zitten thuis:P,nee geintje,maar het is wel een voordeel. Toch vind ik het wel leuk dat ie voor de PS2 komt. Dan speel k hem wel bij mijn neefje ofzo kan ik hem mooi helpen(die koopt hem toch wel:D) :*D

De missies en soundtrack zullen wel wat uitgebreider zijn. Helaas heb ik geen PS2 :-(. Maar misschien komt hij ook uit voor Xbox en PC (mss koop ik die) of wacht ik tot PS3, koop die met LCS en dan spelen.

Ik denk niet dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories ook naar de PlayStation 3 eordt geport.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories ook naar de PlayStation 3 eordt geport.

Maar waarschijnlijk kan een PS3 wel PS2 spellen spelen (met een PS2 kun je namelijk ook PSX spellen spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zowieso stom dat ze eerst zeggen "exclusive for the PlayStation Portable", dit heeft denk ik ook in Sony's voordeel gespeeld want dan kopen veel mensen speciaal een PSP voor GTA LCS (ik dus). Ik had dan beter een PS2 gekocht, is goedkoper, er zijn meer GTA's en die LCS komt er ook op :ch:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zowieso stom dat ze eerst zeggen "exclusive for the PlayStation Portable", dit heeft denk ik ook in Sony's voordeel gespeeld want dan kopen veel mensen speciaal een PSP voor GTA LCS (ik dus). Ik had dan beter een PS2 gekocht, is goedkoper, er zijn meer GTA's en die LCS komt er ook op :ch:.

Maar op de PSP heb je tog ook een MP3 speler????Dus niet helemaal misgekogt

Ontopic: Op een site kun je hem voor 27 euro bestellen. ik denk dat GTA Liberty City Stories op de PS2 voor 30 euro verkrijgbaar is. Ik hoop eigenlijk ook dat ze niet te veel GTA's maken voor PS2 aangezien de PS3 komt met een nieuwe GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

In een woord: BELACHELIJK!

Het ging psp only worden, ik zie het. :{

Dat was de hoofdreden waarvoor ik psp koopte, anders had ik het wss niet gedaan. :-(

ooit van kapitalisme gehoord? Zoals ik al eerder zei, Sony had natuurlijk verwacht dat we allemaal massaal een PSP zouden kopen om LCS te gaan spelen. Dat is niet gebeurd, en om toch maar weer wat winst te maken hebben ze besloten om LCS ook op de PS2 uit te brengen. Van de verkoop van PS2 spellen krijgt Sony namelijk ook een klein gedeelte (een producent van een spel moet de maker van de console (in dit geval Sony) betalen om voor die console een spel te mogen uitbrengen)

Daarom is de eerstvolgende console die ik koop een PS3. Want de GTA die voor oktober gepland staat op de PSP (zogenaamd "PSP only") komt vroeg of laat ook wel naar de PS2.

Bewerkt: door Cesar-Vialpando
Link to comment
Delen op andere websites

ooit van kapitalisme gehoord? Zoals ik al eerder zei, Sony had natuurlijk verwacht dat we allemaal massaal een PSP zouden kopen om LCS te gaan spelen. Dat is niet gebeurd, en om toch maar weer wat winst te maken hebben ze besloten om LCS ook op de PS2 uit te brengen. Van de verkoop van PS2 spellen krijgt Sony namelijk ook een klein gedeelte (een producent van een spel moet de maker van de console (in dit geval Sony) betalen om voor die console een spel te mogen uitbrengen)

Daarom is de eerstvolgende console die ik koop een PS3. Want de GTA die voor oktober gepland staat op de PSP (zogenaamd "PSP only") komt vroeg of laat ook wel naar de PS2.

WHA...Er hebben er veel voor lcs de psp gekocht, en dat gaat normaal nog veel meer gebeuren...

Maar omdat het voor ps2 is nu niet...

Stomme zet van R*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...