Jump to content

Jong Oranje


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • Thabit

    6

  • RobertSA

    5

  • RTS

    4

Wat een wedstrijd. Jong Oranje is Europees Kampioen. Ik heb het eerste kwartier gemist, maar daarna heb ik wel lekker gekeken. Ik heb genoten van het team. Toen de derde poulewedstrijd plaats ging vinden dacht ik al dat ze Europees Kampioen konden worden. Mijn voorgevoel is uitgekomen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even mijn commentaar kwijt over het laatste doelpunt van Nicky Hofs (in de finale). En dan wel over de spelers van Oekraine. Wat deden zij er weinig aan om te voorkomen dat Hofs kon schieten (en dus scoren). De verdediger stond alvast met zijn benen open klaar en de keeper maakte alleen een zwaaibeweging!

Hadden jullie ook niet het gevoel dat Oekraine geen inzet meer toonde?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even mijn commentaar kwijt over het laatste doelpunt van Nicky Hofs (in de finale). En dan wel over de spelers van Oekraine. Wat deden zij er weinig aan om te voorkomen dat Hofs kon schieten (en dus scoren). De verdediger stond alvast met zijn benen open klaar en de keeper maakte alleen een zwaaibeweging!

Hadden jullie ook niet het gevoel dat Oekraine geen inzet meer toonde?

Wat wil je 10 seconden voor tijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even mijn commentaar kwijt over het laatste doelpunt van Nicky Hofs (in de finale). En dan wel over de spelers van Oekraine. Wat deden zij er weinig aan om te voorkomen dat Hofs kon schieten (en dus scoren). De verdediger stond alvast met zijn benen open klaar en de keeper maakte alleen een zwaaibeweging!

Hadden jullie ook niet het gevoel dat Oekraine geen inzet meer toonde?

Wat wil je 10 seconden voor tijd...

De eer van je land redden! Ik verlies een finale liever met 2-0 dan met 3-0!

Link to comment
Delen op andere websites

1e beker in de kast we halen nu de 2e in duitsland en ik heb zeker gekeken naar sde wedstrijd dit was de wedstrijd van huntelaar en het lijktk net als in 1988 aleen toen was er nog marco vanm basten en nu huntelaar. heb net ook gekeken naar de opening van het wk in duitsland

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...