Jump to content

Jong Oranje


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    9

  • Thabit

    6

  • RobertSA

    5

  • RTS

    4

FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE

Eindelijk dat werdt ook wel tijd dat NL een keer de finale haald..

Bewerkt: door Room
Link to comment
Delen op andere websites

FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE FINALE

Eindelijk dat werdt ook wel tijd dat NL een keer de finale haald..

:D:D Aight!!

Link to comment
Delen op andere websites

En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten :D

Link to comment
Delen op andere websites

En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten :D

Ja Oekraïne die worden ook in de finale best lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

En nu moeten ze tegen Oekraïne of Servie&Montenegro toch? Dat moeten ze kunnen winnen... Ze hebben alleen verloren van Oekraïne omdat ze er te makkelijk over dachten en omdat ze nog niet helemaal in het toernooi zaten :D

Ja Oekraïne die worden ook in de finale best lastig.

Inderdaad.... Aangezien we eerder verloren hebben van Oekraïne, moet Jong Oranje er maar voor gaan :)

Maar dat ze de finale bereikt hebben vind ik al super :D

Link to comment
Delen op andere websites

Oekraïne word zeker niet makkelijk, Oké, ze hebben er al wel van verloren, maar ze zijn wel behoorlijk gegroeid sinds die wedstrijden, we moeten Oekraïne niet onderschatten, want dan gaat het mis! ik hoop zo dat ze winnen he!

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt zeker niet gemakkelijk vanavond...

Maar ik denk dat ze nu een betere kans maken als aan het begin om twee redenen:

1. Ze zijn naarmate het toernooi vorderde veel beter gaan spelen...

2. Ze dachten te makkelijk over Oekraïne, dat zou nu anders zijn...

Wie gaat er kijken? Ik geloof voorbeschouwing vanaf half acht! De wedstrijd zelf is om kwart voor negen geloof ik.. een uur en een kwartier voorbeschouwing :bonk: die hebben ook tijd over...

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gaat er kijken? Ik geloof voorbeschouwing vanaf half acht! De wedstrijd zelf is om kwart voor negen geloof ik.. een uur en een kwartier voorbeschouwing :bonk: die hebben ook tijd over...

Wij hebben geen kabel/sateliet/digitale tv thuis dus heb ik op het internet gekeken. Vanaaf ga ik naar mijn meester om te kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EK JEUGD KAMPIOEN VOOR HET 1ST IN DE WERELDGESCHIEDENIS!!!! HUNTELAAR 2X EN HOFS NOG FF IN DE LAATSTE MINUUT PR8IGE WEDSTRIJD KAN NIET BETER TAKE THAT OEKRAINE!!!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS

We beginnen met een mooie start aan het WK(wat we natuurlijk ook gaan winnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...