Jump to content

Schaars vs. Afellay


Thabit

Wie vind je beter?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke voetballer vind jij beter?

    • Schaars
      6
    • Afellay
      10


Recommended Posts

Schaars

Stijn_Schaars_002.jpg

Afellay

1994538458_1999999284_Afellay02_Pro_192_221.jpg

MENING OOK ONDER WOORDEN BRENGEN!

Ik ben voor Schaars. Geweldig overzicht en doet het geweldig goed bij Jong Oranje!

>>> Door Arjen: Battle afgelopen! Afellay winnaar met 10 stemmen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel Affelay, gewoon een goede voetballer. Zeer mooie trap, goede techniek, en is brutaal en gaat er flink hard een duel aan. Schaars is wat dat betreft minder goed, en van de 5 passes die ie geeft, zit er (dat dan weer wel) 1 hele mooie bij....Affelay heeft gewoon meer rendement.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt Affelay dat vindt ik eigenlijk een hele goede speler samen met Aisatti, ook z'n goede speler!!

Schaars die zie ik eigenlijk nooit spelen, nu alleen bij he Jong WK..

MvG. Room

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder twijfel Affelay, gewoon een goede voetballer. Zeer mooie trap, goede techniek, en is brutaal en gaat er flink hard een duel aan. Schaars is wat dat betreft minder goed, en van de 5 passes die ie geeft, zit er (dat dan weer wel) 1 hele mooie bij....Affelay heeft gewoon meer rendement.

ja ok ds ik hoef het al niet meer te zeggen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook Affelay beter! Al vind ik ook dat Schaars heel goed speeld op het ek onder 21!

Edit: Hebben jullie die paas van Schaars gezien in de wedstrijd jong oranje - jong frankrijk? Geweldig gewoon, hoe hij die bal geeft bij het laatste doelpunt....

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

affaly

On-ge-loof-lijk. In elk nieuw topic zeg ik dat je ook een reden moet geven. Jij doet het weer niet en typt ook nog eens verkeert Affelay :C

Ik kies voor Afellay

Reden......................?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had rullez al een PM gestuurd hierover, maar blijkbaar zijn er meer mensen die niet best kunnen lezen: Vertel duidelijk waarom je op iemand stemt, geef er argumenten voor!

Om toch even ontopic te blijven: Ik stem op Stijn Schaars. Afellay is in mijn ogen fysiek veel te zwak, maar qua techniek en inzicht doet hij zeker niet onder voor Schaars. De aanvoerder van Jong Oranje heeft zich de laatste tijd bewezen en krijgt daar om mijn stem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor Stijn Schaars. Omdat hij een goede techniek heeft, hij heeft een goede inzicht en is fysiek sterk. Ik vind Affelay te blessuregevoelig, hij is fysiek ook niet zo sterk. Affelay doet zeker niet onder voor Schaars qua techniek en inzicht. Hij heeft wel een beter schot in huis dan Schaars.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...