Jump to content

Eerste screens PS2


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • maarte41

    5

  • Matiscus

    4

  • Advancegta

    4

  • gta_rulez

    3

Ik vind wel dat het er redelijk goed uitziet. Zeker en vast beter dan op de psp.

Je kan zelfs onder water kijken, want op de screen met de boot zie je ook het deel van de boot dat in het water ligt. Als je tot op de bodem kan kijken moet R* dus een bodem maken en kan je misschien ook wel zwemmen.

Op deze screen zie je links onder in beeld een helikopter staan. Op de psp versie zijn er geen helikopters(behalve met de cheatdevice), dus misschien zijn ze wel toegevoegd.

grand-theft-auto-liberty-city-stories-20060601110323328.jpg

Je kan er trouwens ook een trailer zien van de ps2 versie die verdacht veel lijkt op de eerste trailer van de psp versie.KLIK

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Die screens zien er goed uit!

Behalve op die screen op Staunton met de groene ZIP reclame zie je nog wat PSP-invloed in de vage lichten van die police car. Ik hoop dat ze hem ook op de pc uitbrengen want ik wil ook genieten van de verbeterde graphics. Je ziet veel beter dat de auto's blinken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het egt nog te veel op de psp versie lijken.

ze hadden er iets mooiers van kunnen maken

EDIT: ik kijk nu het filmpje en het lijk me toch wel heel vet!

vooral de stemmen zijn heel goed

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Die screens zijn fake. Op de rockstar site zelf staat er nog geen enkele screen van de PS2 versie. Dus ik denk ook niet dat ze al dan op een andere site staan. Verder lijkt het ook verdacht erg goed op screens van de PSP. De grafics zijn het zelfde. Dat inprincipe nooit kan. Want PSP is zuiverder dan PS2. Dus conslusie de screens zijn namaak. Of PSP screens.

Link to comment
Delen op andere websites

Die screens zijn fake. Op de rockstar site zelf staat er nog geen enkele screen van de PS2 versie. Dus ik denk ook niet dat ze al dan op een andere site staan. Verder lijkt het ook verdacht erg goed op screens van de PSP. De grafics zijn het zelfde. Dat inprincipe nooit kan. Want PSP is zuiverder dan PS2. Dus conslusie de screens zijn namaak. Of PSP screens.

ja want je ziet ook een vc cops car

overigens is het filmpje denk ik wel echt

maar dek is na.

over 6 dagen komt hij uit, waarom zou er dan nog geen screen zijn?

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn ze wel echt.

ja want je ziet ook een vc cops car

Die politieauto is alleen aan de voorkant groen en dat is volgens mij een weerspiegeling van een reclamebord.

De graphics zijn ook wat beter dan op de psp en op de psp kan je niet onder water kijken en op deze screen wel.

grand-theft-auto-liberty-city-stories-20060601110326375.jpg

Dus conslusie de screens zijn namaak. Of PSP screens.

ING gaat volgens mij geen screens namaken.

Op de rockstar site zelf staat er nog geen enkele screen van de PS2 versie.

R* zet ook maar een paar screens op hun site, de meeste screens die ze vrijgeven komen op andere sites te staan.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

De site van Rockstar is nooit helemaal up-to-date naar mijn weten. Ik weet zeker dat IGN geen valse screenshots plaatst. Het zouden eventueel uitvergrote screens van de PSP-versie kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker. Nep zijn ze in ieder geval niet: Of het zijn PS2 screens, of het zijn PSP screens.

Over de trailer: ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van de grafische kwaliteit. Het lijkt inderdaad wel erg veel op beelden van een PSP... Binnenkort horen we vast meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...