Jump to content

ADO - PSV wedstrijd gestaakt!


Thabit

Recommended Posts

De wedstrijd van ADO Den Haag - PSV is gestaakt.

Toen PSV een 2e doelpunt scoorde begonnen de ADO supporters scheidsrechter Temmink uit te schelden voor hoer! Net zoals bij ADO - Ajax. Temmink pikte het niet en staakte de wedstrijd, toen later een bus met aanhangers van PSV weggingen hadden ADO supporters de bus met stenen bekogeld, toen besloot de burgermeester de wedstrijd definitief te staken!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er is gebeurt is natuurlijk niet normaal! Maar wedstrijden zonder publiek spelen vind ik zelf een minder goed plan ookal is het wel rechtvaardig. Maar dit komt omdat ik bij de volgende ADO wedstrijd steward ben in het stadion en dan is er niks aan als de wedstrijd wordt gespeeld zonder publiek en dit is mijn eerste stage dus ja dan leer ik er ook niet echt veel van als er geen publiek aanwezig is tijdens de wedstrijd. Dus ik hoop dat ADO - FC Twente nog gewoon door gaat met publiek. Dit wil trouwens niet zeggen dat ik het met de supporters eens ben hoor helemaal niet!! Want dit gedrag mag gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

schandalig is het gewoon, ik heb er geen woorden voor, hier in duitsland zie je zoiets niet hoor! :ph34r:

de enige oplossing is dan ook 6 wed. zonder publiek en een boete van 24.000 eurie

Off topic: Duitsland? Woon jij in Duitsland?

On topic: 24.000 euro? En wie moet dat betalen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

schandalig is het gewoon, ik heb er geen woorden voor, hier in duitsland zie je zoiets niet hoor! :ph34r:

de enige oplossing is dan ook 6 wed. zonder publiek en een boete van 24.000 eurie

On topic: 24.000 euro? En wie moet dat betalen dan?

De club.

ADO heeft er nooit wat aan gedaan, je zag gisteren ook op de persconferentie dat hún niets van plan zijn.

Het bestuur is even asociaal als die 300 misdragende "fans".

Link to comment
Delen op andere websites

onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet)

en jij ik woon in Duitsland=Munchen

Link to comment
Delen op andere websites

onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet)

en jij ik woon in Duitsland=Munchen

:lol: Munchen? ben je ooit eens in het stadion van bayern munchen geweest? vind ik een van de mooiste van europa toch nog iets positiefs voor de duitsers

Link to comment
Delen op andere websites

De wedstrijd van ADO Den Haag - PSV is gestaakt.

Toen PSV een 2e doelpunt scoorde begonnen de ADO supporters scheidsrechter Temmink uit te schelden voor hoer! Net zoals bij ADO - Ajax. Temmink pikte het niet en staakte de wedstrijd, toen later een bus met aanhangers van PSV weggingen hadden ADO supporters de bus met stenen bekogeld, toen besloot de burgermeester de wedstrijd definitief te staken!

Ik vind gewoon dat de club de de mensen levenslang stadion verbod geef. Als ze dat niet doen en ze doen er niks aan moeten ze uit de h*lland cas*no eredivisi3* worden gegooid

Link to comment
Delen op andere websites

onbegrijpelijk dat ze niet gestraft worden! maar zo zit den haag wel in elkaar denk ik dan Nederland wordt wakker doe iets tegen zulke vandalen die onsportief hun club steunen(bij bayern zie je zoiets niet)

en jij ik woon in Duitsland=Munchen

:lol: Munchen? ben je ooit eens in het stadion van bayern munchen geweest? vind ik een van de mooiste van europa toch nog iets positiefs voor de duitsers

hahaha dat is dan een pluspuntje voor de nederlander, die mijn stadion zo mooi vindt mijn complimenten tim, de arena is zo gek nog niet :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens, petersmurfje, ik hou mijn hart ook vast als ADO weer moet gaan spelen, wat ik ook een goede straf vind als ze zo doorgaan dat ze uit de competitie gegooid moeten worden, iedere keer weer hetzelfde gezeik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...