Jump to content

Club Penguin


Ferre

Recommended Posts

Ik heb de banjo Ferre :puh:

Locatie:Onder de Nightclub en door de deur

Instrument:Banjo

Sreenshot:

banjoxz0.png

Morgen mag ik iets doen I.V.M die M bovenaan ^_^

<<<Door ICE BANANA:Graag gedaan Ferre ^_^>>>

maar waar is het dan precies kan iemand ff een kaartje of een screen geven van die banjo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    19

  • coole bob

    18

  • XboxGta

    12

  • Dynamic

    11

Top Posters In This Topic

maar waar is het dan precies kan iemand ff een kaartje of een screen geven van die banjo?

Als je al in die kamer kan komen is het antwoord vrij simpel, je moet een tijdje wachten voordat hij voorbij komt drijven.

Als je die kamer niet kan vinden zal ik zo een kaartje voor je posten. ;)

[Edit]

Aangezien je via PB aangaf dat je het niet kan vinden zal ik een routebeschrijving posten. ^_^

Ga eerst via het kaartje naar de plaza:

cpb1nh3.th.jpg

Daar zie je voor de Pet Shop een put:

cpb2ed5.th.jpg

Als je met je muis op die put staat opent hij de deksel, klik daar dan op zodat je erin gaat:

cpb3mf1.th.jpg

Dan ben je in de kamer aangekomen, als je daar even wacht zie je vanzelf de banjo voorbij komen drijven:

cpb4bh8.th.jpg

Nu moet het wel lukken lijkt me, succes ermee! :)

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik iemand toevoegen in mijn vriendenlijst :?

Klik op een andrere pinguin, en dan op dat blije gezichtje. Dan is er een berichtje gestuurd naar diegene en als hij Yes zegt dan is hij je vriend. En als hij No zegt dan...uhh...tja...heb je pech ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt,

ik heb nog 2 vraagjes :$ :

Maar als ik jouw nu bv. wil toevoegen, moet ik je dan tegenkomen... :?

En welke items (buiten achtergronden en je kleuren) kan je nog kopen :? :?

Alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja, je moet elkaar ontmoeten. Dus als je mijn wilt toevoegen (Stegosaurus) dan zullen we eerst moeten afspreken.

2. je kunt naast achtergronden en kleuren niks kopen. Je kunt wel free items en pins zoeken in het landschap. Die zijn meestal wel tijdelijk. Dus check de krant (linksboven), ik raad het je aan om hem 2 keer per week te lezen zodat je altijd op-to-date bent voor events en nieuwe dingen voor je penguin. Als je member bent (daar moet je voor dokken) kun je alles kopen. Hier vind je meer informatie over een lidmaatschap: https://secure.clubpenguin.com/membership/

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, bij jouw account is de 'Ultimate Save-Chat' ingeschakeld. Als je bij het registreren op 'Standard Save-Chat' had geklikt dan kon je wel zelf berichten typen. Máár je kan alsnog de 'Standard Save-Chat' instellen. Toen je bij het registreren op 'Ultimate Sav-Chat' klikte moest je ook een 'Parent Password' (wachtwoord voor je ouders) opgeven. Oke, maar nu gaan we even de 'Standard Save-Chat' instellen. Ga in een server; speel dus het spel. Dan heb je rechtsonder in die blauwe balk een icoontje met een vraagteken, klik daarop. Dan krijg je een menu, klik dan op 'Ultimate Sav-Chat' en vul het wachtwoord van je ouders in. Als je hem zelf hebt ingetypt (:puh:) dan weet je hem misschien nog en ander vraag je het aan je ouders. Als het goed is kun je nu ook zelf berichten typen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik ben van 4 t/m 11 augustus weggeweest en ik ging het weer spelen vandaag. Ik heb dus gemerkt dat CP helemaal in het teken staat van sport. Dus ik ging gelijk zoeken naar nieuwe gadgets. Ik heb dus gemerkt dat er bij IJs Hockey een team blauw en team rood is. Ik weet waar ik ook zo'n 'rood/witte en blauw/witte facelift' kan krijgen. Ook heb ik nog de IJshockey pin (Ski Village) gevonden. Willen jullie me vertellen wat ik heb gemist? :puh: En hoe doe je dit en/of waar vind je dit?

PS: F*CK BLAUW! ROOD 4 LIFE MOTHERF*CKERS! 8)

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hey , heb ik ook club penguin gespeeld , erg leuk spel maar kben er te oud voor geworden.

kheb bijna alle oude items die nu niet meer gekocht kunnen worden.

als je echt wilt uitblinken moet je minstends een member worden maar als je dat toch van plan bent

kan je mijn account nemen , dan begin je met 36 oude items die niemand heeft.

als het je wat lijkt , kijk dan op marktplaats en type club penguin in.

dan kan je mijn advertentie zien.

link: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...26search%3DZoek

alvast bedankt

johnny

Bewerkt: door Mr_Cash
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...