Jump to content

Club Penguin


Ferre

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    19

  • coole bob

    18

  • XboxGta

    12

  • Dynamic

    11

Top Posters In This Topic

Ik ben nu ook member ervan (Donwell), maar kan iemand me alles een beetje uitleggen??

Je bent een penguin en je kan vrienden maken en toevoegen, naar leuke plekken toe en je kan (of moet) coins verdienen. Met dat geld kun je leuke dingen kopen/betalen, je kan kaarten sturen naar andere penguins, je kan een huisdier nemen (alleen je moet dan wel weer eten betalen) en nog veel meer. Als je betaald lid bent dan kun je veel meer dingen kopen. Je kan nu alle kleren kopen, je iglo een beetje pimpen en meer huisdieren krijgen. Voor meer info: https://secure.clubpenguin.com/membership .Dus ik zou zeggen, ga gewoon eens een uurtje CP spelen en ondek het allemaal zelf :puh:!

hoe krijg je zo'n truiu precies?

edit: ik heb hem al :)

Omdat ik er een screenshot van postte! :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor als je een mooie trui wilt :)

Ik heb dat truitje ook al (is wel moo :puh:)

Maar ik heb nog een vraagje:

Soms pas ik iets aan aan m'n pinguin (bv. ik doe hem dat truitje aan), ik log uit, en de volgende keer als ik inlog heeft hij dat truitje niet aan en is hij als tervoren...

Kan iemand me daarmee helpen ... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu ook member ervan (Donwell), maar kan iemand me alles een beetje uitleggen??

Je bent een penguin en je kan vrienden maken en toevoegen, naar leuke plekken toe en je kan (of moet) coins verdienen. Met dat geld kun je leuke dingen kopen/betalen, je kan kaarten sturen naar andere penguins, je kan een huisdier nemen (alleen je moet dan wel weer eten betalen) en nog veel meer. Als je betaald lid bent dan kun je veel meer dingen kopen. Je kan nu alle kleren kopen, je iglo een beetje pimpen en meer huisdieren krijgen. Voor meer info: https://secure.clubpenguin.com/membership .Dus ik zou zeggen, ga gewoon eens een uurtje CP spelen en ondek het allemaal zelf :puh: !

Ok, maar ik kan niks kopen!! Daar moet je Member voor zijn, maar dat hoeft voor mij niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Donwell, je kan wel items kopen zoals: Kleuren voor je pinguin, achtergronden voor je profiel, en soms kan je nog iets kopen (zoals de T-shirt voor de vuurtoren).

Je kan natuurlijk ook nog de secret pins verzamelen die zijn gratis en meestal om de 14 dagen.

Kan iemand me nog helpen met de vraag hierboven ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Soms pas ik iets aan aan m'n pinguin (bv. ik doe hem dat truitje aan), ik log uit, en de volgende keer als ik inlog heeft hij dat truitje niet aan en is hij als tervoren...

Kan iemand me daarmee helpen ... :?

Is dat soms of altijd? Ik heb het niet. Ik weet ook niet 1-2-3 wat ik daaraan kan doen, misschien kun je het CP even laten weten? kijk hier: http://clubpenguin.com/help/contact/index.html en hier eens: http://clubpenguin.com/help/index.html

Misschien is dit filmpje handig voor je Donwell (en andere): http://clubpenguin.com/help/tutorials/howto.htm

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja, het is weer zover! Er zijn weer nieuwe dingen! :)

De vuurtoren pin:

Je kunt nu ook lampen zoeken. Als ik het goed heb, krijg je een mooi achtergrondje van de vuurtoren. Ik ben nu bezig met een lijstje van de vindplaatsen.

Nummer 1 (@ Mine):

cp2di9.png

Nummer 2 (@ The Plaza):

cp1rh7.png

Nummer 3 (@ Lodge Attic):

cp4je0.png

Nummer 4 (@ Night Club):

cp3vr3.png

Nummer 5 (@ Boiler Room):

cp5so1.png

Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door de leden; XboxGta, Dynamic en Ferre.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik ben nieuw op deze site en ik speel ook club penguin

ik vind het echt een tof spel ik ben ook member

allen me vraag is hoe word ik secret agent

want ik doe de hele tijd die secret agent test maar ik krijg die sphy fone niet

kunnen jullie me helpen en hier is wat info over me penguin

secret agent: nog niet

puffles: 1

naam: lijpe kees

wachtwoord: zeg ik niet :*D

member: ja

en ik heb ook alle landen kleuren en achtergrondjes :klap:

doei en alvast bedank

en ik heb nog een vraagje

hoe kan je een eigen foto van je penguin hier op internet zetten :sst:

kan iemand me daar mee helpen :clown::sst:

doei :engel:

en ik weet echt niet hoe je een secret agent kkan worden kan iemand me daar bij helpen :klap:

alvast bedankt :slotje:

doei :cya:

>>> Door Lantyz: triplepost samengevoegd. Gebruik de EDITknop in plaats van twee posts onder elkaar te zetten, svp.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...