Jump to content

wie word het dit jaar met de moto gp?


Wrieh

wie?  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. wie word het melandri,pedrosa,of toch nog rossi?

    • Rossi
      13
    • Melandri
      1
    • Gibernau
      1
    • Capirossi
      0
    • Pedrosa
      0
    • Stoner
      2
    • Hayden
      2
    • 0


Recommended Posts

Ik volg het motorrijden niet, de enige twee rijders die me wat zeggen zijn Gibernau en Rossi. Toen ik de laatste keer keek stont Rossi eerste. Dus ik gok (als noob-motoGP kenner) dat Rossi de MotoGP gaat winnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

even mijn reden waaromm ik melandri koos ik vond ehm prachtig rijdenn vorig jaar in assen,(ga dit jaar naar de kwalificatie:D)en dit jaar ook in turkije hoe die van de 14e oplaats terug kwam en rossi pleurt dit jaar wel erg vaak op zn bek

Link to comment
Delen op andere websites

wat een pech voor melandri gibernau en capirossi hebben jullie het gezien in barcelona die stuurfout van gibernau helaas zullejn capirossi gibernau en melandri niet mee racen en is de overwinning voor rossi gibernau heeft ene sleutelbeen en hersenschudding capirossi heetf interne bloedingen en melandri daar weten we nog niets van want ze zijden er niks van op eurosport. en ik keek live

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad,

ik was ook aan het kijken, brute pech.

Spectaculaire valpartij. Gibernau overkop, schuift dan over de weg; z'n motor trekt nog iemand mee,...

En Melandri, auw, zeer pijnlijk, hij valt en hangt zo wat vast tussen zijn motor en die van Pedrossa.

Zeer jammer voor de kampioensstrijd, hopenlijk zijn ze er allemaal bij volgende week in Assen.

btw, heb gestemd op Rossi (na lange twijfel)

Rossi heeft nu 2/2 en is echt wel sterk de laatste tijd, mja hij gaat wel veel op z'n gezicht maar ja, kan iedreen overkomen.

Zoals gisteren ook, tijdens de koers, Stoner schuift weg, Pedrossa schuift weg,...Rossi bleef zitten :puh:

demontventoux

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker verdiend voor Melandri 7e plaats toppie melandri dat met ene blesurre. :*D:tu: en rossi 18e laats van de 18:Puh:ook capirossi deed het wel goed aleen voor hem was de 15e plaats. helaas zal gibernau niet mee rijden en ook in engeland zal hij niet op d ebaan komen. verder dnek ik dat de suzuki mannen/colin edwards nakano of hayden de tt assen agat winnen maar mijn favoriet is toch wle melandri

Melandri zet em op:tu::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...