Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    122

  • -Matthijs-

    24

  • Cabyon

    18

  • Tunix

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 9 maanden later...

Ik heb me laptop geüpgraded naar Windows 8 en heb tevens photoshop cs6 op me laptop geïnstalleerd. Alleen nu zit ik met het probleem dat ik wat fonts kwijt ben, waaronder het font in het volgende plaatje. Iemand een idee welk font dit zo is?

post-68484-0-28301800-1355142647.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Heb wel een aantal dingen gevonden die er op lijken, maar het exacte font ben ik helaas nog niet tegengekomen. Zijn de streepjes die de letters met elkaar verbinden later toegevoegd?

Wat je overigens kunt doen is een letter pakken die iets opvallends heeft, zoals de d met de kleine curve naar links (boven). Die trek je even over met de Pen Tool en vervolgens kijk je op What font is of What the font of er een overeenkomt met een font gevonden wordt. Dat zou je ook nog kunnen doen met de letter a, maar die komt in deze vorm wel redelijk veel voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je gezocht: het blijkt een feite een aangepaste Bank Gothic font te zijn. De enigste die er bij in de buurt kwam (let op: hij is niet 100% hetzelfde!) is deze. :)

Edit: Mijn excuses, ik ben vergeten te vertellen wat ''Call Of Duty'' voor een lettertype is. Het lijkt een, alweer aangepaste, versie van het font 'Impact' te zijn, welke standaard op elke Windows PC te vinden is. :D

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...