Jump to content

Font (lettertype) Aanvraag


Flitskikker

Recommended Posts

  • Reacties 678
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flitskikker

    122

  • -Matthijs-

    24

  • Cabyon

    18

  • Tunix

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor zover ik weet maakt IE7 gewoon gebruik van het lettertype Verdana. In IE7 is er wel iets speciaals met de tekst aan de hand, het gebruikt een plug-in die er voor zorgt dat de tekst beter gerendeerd is en dus scherper. Uitleg hierover is >>Hier<< te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog een aanvraag.

ik moet voor school een stand maaken ik doet dit over het merk etnies.

nu wil ik er graag text in hebben. en dat is dan wel mooi als dat in het etnies lettertype is.

dus weet iemad dit letertype ??

etnieslogo2dc1a1c2ro4.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat gezocht op het internet en daar kwam uit dat de naam van het font Futura-Bold is. Helaas is dit wel een betaald font wat je zo'n 35 euro zal kosten. Daarnaast is het Etnies logo, niet getypt maar gewoon een logo dat bewerkt is. Dus een lettertype wat precies overeen komt met het Etnies logo zul je waarschijnlijk niet vinden.

Heb je er 35 euro voor over, wat me sterk lijkt. Dan kun je het fontje hier vinden:

http://www.abstractfonts.com/search/Futura-Bold

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

jow

ik heb zojuist een heel leuk kwiske gemaakt me veel kerst-fonts in, dat was wel tof. Maar nu zou ik graag een kwiske make voor oudejaar. Weet er iemand soms goede fonts voor happy new year enzo van die dinge, want ik vind er namelijk niet echt veel. Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey David, ik heet ook David. 8):*D

Ik heb een beetje gezocht voor je op Abstractfonts.com en dit lijken me wel mooie fonts:

Brown bear funk - Een beetje rommelig maar ik zie zulke fonts weleens op nieuwjaarskaarten. Het is een beetje een gek font, maar 't kan er goed bij passen.

Shank - Handgeschreven, wat natuurlijk erg mooi staat voor je onderwerp.

Espania normal - Een 'Old-English' lettertype, met de juist blendig mode kun je er wat moois van maken.

Cartoon - Niet zo sierlijk als de vorige maar ook dit past er goed bij. Als je een plaatje maakt met veel vuurwerk e.d. dan staat dit er leuk bij. Alleen geschikt voor grotere creatie's

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...