Jump to content

Noobmode General Topic


Ewoud

Recommended Posts

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harmmrah

    13

  • Ghost_Rider

    7

  • Le MrG

    6

  • -Matthijs-

    6

Ja, ik waarschuw je alleen wel, dat dit bij heel veel missies zo is, dus als je de hele tijd Infinite Car and Player aan hebt moet je wel een olifantenvel hebben, want sommigen vinden die crashes steeds zwaar irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

de elegy en de euro die zijn anders

kijk zelf maar is met spawnen de elegy is een oude auto en de euro is een vrachtwagen

wilt u het graag goed maken A.U.B

Bewerkt: door kemal_deniz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hello, first of all excuse me for not speaking dutch, but I have a problem with this mod and I can't find any help.

I've installed the mod correctly, when I press Tab the menu shows, but... I only see a black square ! There's no text, but I still can navigate inside (there's the "bip" sound I can hear) but I can't use it correctly. Can someone help me please ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ik ben echt een noob in pczaken

Hoe maak je een backup en in welke map moet je dat steken?

Een back-up kun je maken door er een kopie van te maken. Eerst moet je even een nieuwe map maken. Je moet hem daar neerzetten waar je hem gemakkelijk weer terug vindt. Als je je map hebt gemaakt, dan ga je naar het bestand waar je een back-up van wilt maken. Je klikt er dan met je rechtermuisknop op en je kiest voor 'kopiëren'. Dan ga je naar je net aangemaakte map en daar klik je wederom met je rechtermuisknop op een willekeurige plek en je kist voor 'plakken.' Dat is alles!

Link to comment
Delen op andere websites

Warvan moet ik een back-up pakken van heel de map Gta San ANdreas of gewoon bestanden die IN de map San Andreas zitten?

Alleen van de bestanden die je gaat overschrijden. Het heeft natuurlijk geen zin om een back-up te maken van de bestanden waarmee je niets gaat doen. Dat kost ten eerste alleen maar tijd, en ten tweede schijfruimte. Als je er gewoon voor zorgt dat je een back-up maakt van 'american.gxt', 'main.scm' en 'script.img', dan zit je goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Mijn Noobmode werkt niet. Als ik een nieuwe game begin dan krijg ik eerst een smalle lange balk in het midden van het scherm. Duw ik 2 keer op spatie dan is ie weg. Duw ik dan op tab krijg ik een zwarte vierkant rechtsboven en dan kan ik niks selecteren. Als ik met de pijltjes omlaag ga dan hoor ik wel steeds een geluidje.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Jim

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Mijn Noobmode werkt niet. Als ik een nieuwe game begin dan krijg ik eerst een smalle lange balk in het midden van het scherm. Duw ik 2 keer op spatie dan is ie weg. Duw ik dan op tab krijg ik een zwarte vierkant rechtsboven en dan kan ik niks selecteren. Als ik met de pijltjes omlaag ga dan hoor ik wel steeds een geluidje.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Jim

Heb je misschien mods geïnstalleerd? Volgens mij werkt de Noobmode niet als je al mods hebt geïnstalleerd. In dat geval kun je het beste de boel even opnieuw installeren, en het dan nog eens proberen. Tevens kan het zijn dat je misschien een verkeerde versie van het spel hebt. Ik weet alleen niet of dat in dit geval wat uitmaakt. Kijk eens in het hoofdmenu of daar een versienummer staat, staat er niets dan heb je V1. Ik weet nogmaals niet of het wat uitmaakt, aangezien je enkele bestanden gaat vervangen die als het ware je versie 'bepalen.'

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hey,

Mijn Noobmode werkt niet. Als ik een nieuwe game begin dan krijg ik eerst een smalle lange balk in het midden van het scherm. Duw ik 2 keer op spatie dan is ie weg. Duw ik dan op tab krijg ik een zwarte vierkant rechtsboven en dan kan ik niks selecteren. Als ik met de pijltjes omlaag ga dan hoor ik wel steeds een geluidje.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes Jim

Heb je misschien mods geïnstalleerd? Volgens mij werkt de Noobmode niet als je al mods hebt geïnstalleerd. In dat geval kun je het beste de boel even opnieuw installeren, en het dan nog eens proberen. Tevens kan het zijn dat je misschien een verkeerde versie van het spel hebt. Ik weet alleen niet of dat in dit geval wat uitmaakt. Kijk eens in het hoofdmenu of daar een versienummer staat, staat er niets dan heb je V1. Ik weet nogmaals niet of het wat uitmaakt, aangezien je enkele bestanden gaat vervangen die als het ware je versie 'bepalen.'

Ik speelde Noobmode met V2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...