Jump to content

Graham Poll: De kaarten Maniak.


Ikkes

Recommended Posts

Tijdens het WK is mij 1 scheidsrechter in slechte zin opgevalen met het uitdelen van kaarten.

Tijdens de wedstrijd Togo - Zuid-Korea maakte hij zijn eerste fout. In de 53ste minuut gaf hij de tweede geel aan Abalo. Maar hij deed dit niet zoals het hoorde. Hij liet eerst rood te zien en toen pas geel. De simpele som: Geel+Geel = Rood werd: Geel+Rood = Geel.

Gisteren (22 Juni) Had hij de eer om Australië - Kroatië te fluiten. Hier maakte hij wederom een fout met het geven van een rode kaart. Dit keer was Simunic de gelukkige. In de 62ste minuut ontving hij zijn 1e gele kaart. In de 90ste minuut zijn 2e. Normaal is dat rood, maar volgens Poll niet. Deze gaf hem geen rood na 2 gele kaarten. In de 94ste minuut gaf hij Simunic zijn 3e gele kaart en nu wel rood. Dus als volgt: Geel+Geel = Rood werd: Geel+Geel+Geel = Rood.

Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij nog krijgt :N .

Bewerkt: door Ikkes
Link to comment
Delen op andere websites

Die man fluit geen wedstrijd meer op het WK, dat zal onderhand wel duidelijk zijn.. Hij heeft notabene twee terechte strafschoppen over het hoofd gezien, en is inderdaad een erge kaartenstrooier..

Die man mag wat mij betreft per direct op vakantie, en ik denk dat de FIFA er ook wel zo over denkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij floot inderdaad erg slecht. Bij een kleine overtreding worden z'n longen in werking gezet en bij een harde tackle laat hij gewoon doorspelen. Simunic krijgt 3 keer geel en daarna pas rood.

De gele kaart van Emerton was misschien terecht, maar toevallig had hij zijn hand daar. Daar kan je lang over discussieren.

Tomas die 2x hands maakt. Die eerste handsbal, waar Poll een penalty voor gaf, was lang niet zo duidelijk als de tweede.

Scheidsrechters hebben voor het WK duidelijke instructies gekregen waar ze vooral op moeten letten en waar wat minder op. Poll deed dit erg uitgebreid.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook gezien, die man spoorde niet..

Het grappige was ook nog, dat hij zelfs eerst ook nog het eindsignaal floot, en daarna nog een aantal kaarten weggaf...

Die man zien we denk ik inderdaad niet meer terug..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook gezien, die man spoorde niet..

Het grappige was ook nog, dat hij zelfs eerst ook nog het eindsignaal floot, en daarna nog een aantal kaarten weggaf...

Die man zien we denk ik inderdaad niet meer terug..

Dat is niet zo raar hoor, zelfs na het eindsignaal kan je nog een kaart oplopen. Kijk maar naar van der Vaart (in de duitse competitie), die kreeg ook een rode kaart wegens slaan toen de wedstrijd al lang en breed was afgelopen.. Dus in principe is dat niet zo erg..

Het feit dat hij allang van het veld af had gemoeten was veel ergelijker, die "derde" gele kaart heeft Poll ook zonder enige reden gegeven....

Link to comment
Delen op andere websites

Het grappige was ook nog, dat hij zelfs eerst ook nog het eindsignaal floot, en daarna nog een aantal kaarten weggaf...

Die man zien we denk ik inderdaad niet meer terug..

Ja inderdaad, het fluitsingaal viel dacht ik, dan scoorde Australië z'n afgekeurde 3rde goal, en kreeg simunic voor de 3rde keer geel en vervolgens nogeens rood ook :bonk:

Slechtste sheidsrechter van het WK, en ze zijn al zo slecht....(vooral de grensrechters dan)

demont

Link to comment
Delen op andere websites

Je mag zeggen wat je wil , maar ik vind dat onze Franck De Bleeckere en z'n assistenten (Mark Simons en nog iemand :bonk: ) het daar héél goed doen in Duitsland!

Ja, als ik naar wedstrijden van Lokeren ging kijken dan had ik altijd kritiek op hem.

Maar als je hem zo bezig ziet in duitsland....Hopelijk fluit hij de finale :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig research is de fout van Poll boven tafel gekomen:

Hij had in zijn boekje de Austalische nummer 3 opgeschreven in plaats van Simunic(Kroatische nummer 3). Hierdoor was het mogenlijk voor hem om 3 maal geel te geven aan Simunic.

Enorme blunder dus. Hij zal ook niet meer fluiten.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Na enig research is de fout van Poll boven tafel gekomen:

Hij had in zijn boekje de Austalische nummer 3 opgeschreven in plaats van Simunic(Kroatische nummer 3). Hierdoor was het mogenlijk voor hem om 3 maal geel te geven aan Simunic.

Enorme blunder dus. Hij zal ook niet meer fluiten.

Ikkes.

Dit mag zoiezo niet gebeuren, ls je dit doet ben je slecht, dit mag je niet tegenkomen als ref

Link to comment
Delen op andere websites

Nog wat nieuws over hem:

Hij heeft zelf besloten om te stoppen als Internationale scheids. Hij besefde dat de fout die hij gemaakt had totaal niet door de beugel kan voor een scheidsrechter en dat hij door zo een aktie zomaar de australische nr.3 van het veld kon gestuurd hebben na 1 geel.

Dus hij heeft zich (terrecht) teruggetroken.

Graham Poll -> :cya::schater: .

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...