Jump to content

Het allermooiste vliegtuig van GTA SA?


Die Hard

Het allermooiste vliegtuig van GTA SA?  

218 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij het allermooiste vliegtuig van GTA SA?

    • Andromada
      19
    • AT 400
      26
    • Beagle
      4
    • Cropduster
      0
    • Dodo
      2
    • Hydra
      62
    • Nevada
      9
    • Rustler
      16
    • Shamal
      45
    • Skimmer
      3
    • Stuntplane
      13


Recommended Posts

Ik stem op de Hydra.

Hij is niet alleen mooi, maar ook nog eens een lekker snel, gestroomlijnt ding. :D Maakt gemakkelijk heel mooie schroeven, en schiet op een handige manier raketten af.

Daarna zou ik zeggen de Shamal, mooie privé-jet, en is ook lekker snel. :)

De Rustler vind ik ook een mooie kist, maar de bovenstaande vind ik toch wel de mooiste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    3

  • ~Lance Vance

    3

  • Die Hard

    3

  • Bart f1

    2

Hydra, cool en snel =P

Natuurulijk goed om een war met de politie aantegaan :sigaar:

gewoon vet ding, alleen zou je er ook mee moeten vliegen, en dingen ermee kunnen vervoeren.

Daar is hij toch ook voor :)

ruben :cya:

welke heb je het over? :?

Volgens mij geen vliegtuig..Cenman zei: "alleen zou je er ook mee moeten vliegen"

Dus ik denk een vrachtwagen ofzo iets

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de AT-400, z'n uitzonderlijke grootte vind ik echt fascinerend, als je die voor de eerste keer ziet als je San Andreas doet, heb je echt zo'n idee, kan je HÍÉR in vliegen, ongeloofelijk, de Andromada heeft dat ook wel, alleen in mindere mate omdat je er zelf nooit in vliegt.

Ik vind de Hydra ook geweldig, alleen vind ik de AT-400 mooier vanwege z'n grootte.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening is de Nevada de mooiste en beste om in te vliegen. Ja, jullie horen het goed, ik vind het traagste vliegtuig het mooiste en best om in te vliegen. Dat motorgeluid is ook erg mooi, en ik geniet steeds van de vlucht met zo'n ding. In tegenstelling tot de meesten van jullie vind ik de Hydra maar niks. Ik vind het een beetke 'té'. En nee, niet omdat ik niet kan vliegen want dat kan ik wel.

Daarnaast vind ik de AT-400 ook prachtig, en vooral als je 'm voor de eerste maal ziet. Ik had nog niet op WikiGTA en dergelijke gekeken toen ik eens een kijkje nam op de luchthaven van Las Venturas en ik die grote hangaar bekeek waar de AT-400 vluchtklaar instond. Ik dacht "Hé, dit kan hier toch niet zomaar voor de sier staan ?" en keek of 'ie open kon. Tot mijn grote verwondering zag ik een prachtig vliegtuig, en bovendien erg groot. 8)

Mij gaat het dus niet om de snelheid..

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Velaro eens, de Nevada vind ik ook prachtig, maar de AT-400 vind ik ook heel mooi, ik vind het alleen wel heel jammer dat de Andromada nergens in het spel zelf staat. :ch:

Ik heb zelf ook op de Nevada gestemd, ik vind het zelf gewoon een mooi antiek vliegtuig, ja, ik noem het antiek, daar hoef je het niet over eens te zijn.

Alleen... Ik ben nog NOOIT de lucht in geweest met de AT-400, omdat ik hem gewoon niet op de startbaan krijg. :?

Greets

GTA GG

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening is de Nevada de mooiste en beste om in te vliegen. Ja, jullie horen het goed, ik vind het traagste vliegtuig het mooiste en best om in te vliegen. Dat motorgeluid is ook erg mooi, en ik geniet steeds van de vlucht met zo'n ding. In tegenstelling tot de meesten van jullie vind ik de Hydra maar niks. Ik vind het een beetke 'té'. En nee, niet omdat ik niet kan vliegen want dat kan ik wel.

Daarnaast vind ik de AT-400 ook prachtig, en vooral als je 'm voor de eerste maal ziet. Ik had nog niet op WikiGTA en dergelijke gekeken toen ik eens een kijkje nam op de luchthaven van Las Venturas en ik die grote hangaar bekeek waar de AT-400 vluchtklaar instond. Ik dacht "Hé, dit kan hier toch niet zomaar voor de sier staan ?" en keek of 'ie open kon. Tot mijn grote verwondering zag ik een prachtig vliegtuig, en bovendien erg groot. 8)

Mij gaat het dus niet om de snelheid..

Velaro. :cya:

Daar ben ik het wel mee eens, ik gebruik de hydra alleen om snel ergens naar toe te gaan. Ik vind de Nevada ook heel leuk om van uit te parachute springen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...