Jump to content

leuk, duur, en nog te halen?


Clowntje_93

Recommended Posts

hallo ik had een vraag ik ga binnenkort op vakantie en dan neem ik mijn GBA mee maar ik heb er eigenlijk geen leuke spelletjes op en ik wil in de vakantie ook kunnen GTA'en dus mijn vraag was, je raadt het al: is GTA Advance leuk, is ie niet zo duur en nog te verkrijgen(zo ja waar)?

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk geen idee of het leuk is, want zelf heb ik het nog nooit echt gespeeld, behalve GTA 2 dan, en die vond ik wel leuk. En daarbij, volgens mij zijn alle GTA's altijd wel leuk. Ik zou niet weten of je hem nog in de winkel kunt krijgen, daarvoor zou je gewoon moeten kijken en informeren bij de dichtsbijzijnde speelgoedzaak in de buurt.

Je kunt de game nog wel bestellen. Hier heb je in ieder geval één site van CD Wow. Je kunt zelf ook nog even zoeken bij een zoekmachine op "GTA Advance" of "GTA Advance bestellen".

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eerlijk gezegd Gta Advance één van de betere gta's. :Y Je hebt een hele mooi storyline, met veel verwijzingen naar GTA III. Ik zou het spel je echt aanraden. :) Het spel zal nog moeilijk te vinden zijn, hier zie je even een discusie. ;) Ik zou zeggen even goed zoeken in alle games winkels, en als je hem echt niet kan vinden: Ebay.

Veel succes. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige winkels nog maar 17 euro

het is een leuk spel als je houd van de gta elementen(de missies,wapens,freeroam)

Niet als je houd van mooie wagens en een lange storyline

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt, dat is alles wat ik nog wou weten maar ik kan hem niet meer kopen voor ik op vakantie ga want morgenochtend ga ik al op vakantie dus als ik weer terug kom van vakantie ga ik 'em proberen te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...