Jump to content

GTA III Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    22

  • Le Freak

    18

  • Joriz

    4

  • Tim14

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja dat weet ik wel maar ik doe dat om mensen nieuwschierig te maken :bonk:

Het is niet de bedoeling dat je mensen misleidt met je topictitel, aangezien hier discussies mee opgewekt kunnen worden die niet van belang zijn voor het topic.

Ontopic: Inderdaad heeft dit niks weg met iets als Ghost Town, zoals jij ook al deed vermoeden. Dit wordt ook wel de Blue Hell genoemd; je bevindt je onder de grond, wat een interessant beeld geeft. Leuk dat je het even komt vertellen, maar ik heb liever dat je dit soort dingen voortaan vermeld in het topic dat daarvoor bedoeld is. Het betreffende topic is hier te vinden.

Samengevoegd met het desbetreffende topic.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Klopt, maar dat komt enkel doordat deze zwervers continu op dezelfde locatie gespawnt worden. Rockstar heeft bij enkele peds geprogrammeerd dat ze altijd een bepaald wapen dragen, waaronder dus de zwervers uit de tunnel (die dus molotov coctails tot hun beschikking hebben). En aangezien deze zwervers altijd op deze plek zullen spawnen, kun je inderdaad veel molotov coctail munitie verzamelen.

Een handig trucje om snel aan veel munitie te komen, maar daarbuiten vrij overbodig om hier een nieuw topic voor aan te maken. Dit soort dingen kun je namelijk met gemak posten in het GTA III Trucjes topic, aangezien dat topic bedoeld is voor dit soort berichten.

Bij deze dus samengevoegd met het hierboven genoemde topic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Ok hier nog een trucje:

Stel je hebt al twee grote auto`s in je garage op Staunton Island staan (om wat meer normale auto`s)

maar je wil er nog wat bij zetten. Er staat dan ''You cannot store anymore cars in this garage''. :duh::N

Maar dit kan wel. :Y Neem een auto en zorg dat er voldoende ruimte is tussen de andere die al in je garage staan.

Rijd met de auto die je erin wil zetten langs de muur, zodat de deur van de kant waar je instapt eraf ligt.

Rijd je auto nu voor de garage, stap uit. De garagedeur gaat nu omhoog, stap nu snel in en rijd hem in je garage.

Dit kan omdat je makkelijker instapt omdat je geen deur hebt. :schater:

Als je meer auto`s in je garage hebt dan dat het spel zegt dat mogelijk is, gaat de garagedeur klapperen, maar dat maakt niks uit. Hopelijk hebben jullie er wat aan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Sorry voor bump, maar ik weet nog een handig trucje.

Hiervoor moet je in een brandweer auto gaan zitten en de firefighter missie starten, wanneer het doel op de radar aan gegeven word moet je twee keer snel achter elkaar F1 in drukken, nu heb je die auto geblust, dit werkt met elk level t/m level 30(tot en met daar heb ik het getest, het zal ongetwijfeld nog in hogere levels werken).

Dit werkt op elk eiland.

Bewerkt: door ThePC
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Sorry voor bump, maar ik weet nog een handig trucje.

Hiervoor moet je in een brandweer auto gaan zitten en de firefighter missie starten, wanneer het doel op de radar aan gegeven word moet je twee keer snel achter elkaar F1 in drukken, nu heb je die auto geblust, dit werkt met elk level t/m level 30(tot en met daar heb ik het getest, het zal ongetwijfeld nog in hogere levels werken).

Dit werkt op elk eiland.

Weet je ook hoe het moet op de Playstation?

niet dat het veel helpt want geld kan je niet goed uitgeven.

Maar t sou wel grappig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
jullie kennen allemaal de zwervers in de tunnel achter 8 ball nou als je ze allemaal vermoord krijg je molotov coctails als je dat 15 min doet heb je er100 :dans::dans: bij
Klopt, maar dat komt enkel doordat deze zwervers continu op dezelfde locatie gespawnt worden. Rockstar heeft bij enkele peds geprogrammeerd dat ze altijd een bepaald wapen dragen, waaronder dus de zwervers uit de tunnel (die dus molotov coctails tot hun beschikking hebben). En aangezien deze zwervers altijd op deze plek zullen spawnen, kun je inderdaad veel molotov coctail munitie verzamelen.

Een handig trucje om snel aan veel munitie te komen, maar daarbuiten vrij overbodig om hier een nieuw topic voor aan te maken. Dit soort dingen kun je namelijk met gemak posten in het GTA III Trucjes topic, aangezien dat topic bedoeld is voor dit soort berichten.

Bij deze dus samengevoegd met het hierboven genoemde topic. :)

Er is daar een filmpje over, kan iemand een link geven, ik vind dat filmpje niet meer, en nee ik ken die tunnel niet, enkel van het filmpje, maar dat vind ik niet meer, dusja...

Alvast bedankt!

:dans: MegaPilot. :dans:

EDIT: Gevonden! :dans:

'k Ga het morgen proberen!

Werkt het ook op de PS2 ?

EDIT 2: De tv was vrij, dus ik kon het testen, het werkt dus ook op de PS2!

Lachwekkende glitch :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...