Jump to content

GTA III Trucjes!


8-Ball

Recommended Posts

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 8-Ball

    22

  • Le Freak

    18

  • Joriz

    4

  • Tim14

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

als je nog een keer bang na de bangbangbang cheat intikt werkt de cheat al voor een tweede keer

met die kennis heb je die trainer niet nodig om autos heel hoog op te blazen

do loop

{

*esc* bangbangbangbangbangbang */esc* (en dan heel snel opnieuw escape drukken en verder gaan)

}

als het goed is moet je alle autos om je heen nu als een raket omhoog zien gaan

oh .. ps , niet zelf in een auto zitten dan :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

*Bump*

Ik was gisteren een savegame aan het spelen voor iemand. Opeens wist ik een truc. Ik moest auto's wegbrengen naar de Portland Import/Export. Sommige wagens zijn zeer moeilijk te krijgen. Denk aan wagens zoals een Mr Whoopee en een Flatbed. Mijn truc hiervoor is: Je start de Firefighter missie op. Je rijdt met de brandweerwagen en het eindresultaat is dat sommige wagens opduiken. Denk aan wagens zoals een Mr Whoopee of een Flatbed.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
*Bump*

Ik was gisteren een savegame aan het spelen voor iemand. Opeens wist ik een truc. Ik moest auto's wegbrengen naar de Portland Import/Export. Sommige wagens zijn zeer moeilijk te krijgen. Denk aan wagens zoals een Mr Whoopee en een Flatbed. Mijn truc hiervoor is: Je start de Firefighter missie op. Je rijdt met de brandweerwagen en het eindresultaat is dat sommige wagens opduiken. Denk aan wagens zoals een Mr Whoopee of een Flatbed.

ja, dat klopt leuk gevonden hoewel het al bekend was ;):)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is helaas geen trucje maar gewoon het effect van een cheat. Wel kan je naar mijn idee op de PS2 met deze cheat met de Banshee over de Portland brug springen om zo voordat je naar staunton island kan vertrekken toch al dit eiland kan verkennen. Een nadeel hiervan is dat als je wasted of busted bent je weer in Portland word gespawnd , dit is naar mijn weten wel een truukje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben mete een tank en de de code chittychittybb en de loop naar achter gericht ben ik van Portland naar Shorside Vale gevlogen en weer terug. Ik vind het makkelijker vliegen in een tank dan in een dodo. :Y

Het is gewoon leuk al die truukjes, ik wist er geen een maar dit gaaf zeg. Het vliegen is me helemaal onder de knie. :cya:

naamlooshm0.th.jpg Nog even een plaatje ik kon het niet laten.

Bewerkt: door nasdreas
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Even een vraagje, ik vond dit geen nieuw topic waard en kon mijn antwoord maar gedeeltelijk vinden via de zoekfunctie, dus vraag het even hier :engel:.

Ik heb dus via de zoekfunctie gevonden wanneer de tank beschikbaar komt (Na het voltooien van de verhaallijn; The Exchange), maar mijn vraag is nu: Waar spawnt de Rhino dan? Ik heb afgelopen week de verhaal lijn uitgespeeld, en de 'outro' gezien. Maar waar staat die Rhino nu dan ? Ik wil graag de Rhino inleveren (als laatste voertuig bij export) en ook de Vigelante missies halen..

Edit:

Oke bedankt! Ik zal vanavond is even een kijkje nemen ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje, ik vond dit geen nieuw topic waard en kon mijn antwoord maar gedeeltelijk vinden via de zoekfunctie, dus vraag het even hier :engel:.

Ik heb dus via de zoekfunctie gevonden wanneer de tank beschikbaar komt (Na het voltooien van de verhaallijn; The Exchange), maar mijn vraag is nu: Waar spawnt de Rhino dan? Ik heb afgelopen week de verhaal lijn uitgespeeld, en de 'outro' gezien. Maar waar staat die Rhino nu dan ? Ik wil graag de Rhino inleveren (als laatste voertuig bij export) en ook de Vigelante missies halen..

Het lijkt mij wel een topic waard hoor, want wat doet zo'n vraag in "GTA III Trucjes"? ;)

Maar ik zal je vraag over de spawnplaats van de Rhino.proberen te beantwoorden. In eerste instantie toen ik je vraag las dacht ik: "Haal de Rhino gewoon op in de Portland Harbour", maar daar heb je de Rhino dus juist voor nodig :clown: Voor zover ik weet is er verder maar één plaats waar een Rhino spawnt, en dat is in de legerbasis op Staunton Island waar je Phil Cassidy hebt geholpen. Ik weet niet precies op welk moment de Rhino in het spel beschikbaar komt, maar als je hebt gevonden dat hij na 'The Exchange' beschikbaar komt, moet het in de legerbasis zijn.

Mocht hij daar niet staan (of op slot staan, dat kan ook nog wel eens het geval zijn :duh: ), probeer dan een Rhino te krijgen door 6 sterren te krijgen en het leger dus achter je aan komt. Een mooie plaats hiervoor is je savehouse op Shoreside Vale, waar je onder het afdakje kunt gaan staan. Maar dat is weer een ander verhaal, probeer het eerst eens bij de legerbasis.

Veel succes ermee! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
TOen ik op internet aan het zoeken was kwam ik dit tegen :puh:

Hey Mouser,

Dat is een Easter Egg, geen trucje. Op het plaatje is eigenlijk de bekenste EE van GTA III te zien, hij keert ook terug in GTA Liberty City Stories, alleen staat er dan een andere tekst op. Je kan alle Easter Eggs van GTA III hier bekijken. De EE die jij bedoeld staat hier. Goed gevonden, maar hij was al bekend :)

Link to comment
Delen op andere websites

Tanks laten zweven: pause, 2× of meer (liefst meer) de cheat "giveusatank" en dan weer terug naar het spel. In de lucht zweven 2 tanks, in elkaar geschoven, de bovenste vliegen eraf. Na een tijdje in de lucht te hebben gezweefd ontploffen ze allebei en kun je erop springen (met een vrachtwagen ofzo). Na een tijdje verdwijnen ze :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hep een nieuw soort ghost town ontdekt..

Dit is wat je moet doen. Je gaat naar het vliegveld en daar zijn 2 boten (moetje ff zoeken).

er is een politieboot en een speeder. Je pakt de speeder want alleen met die boot kun je er komen.

Stap 1: http://img292.imageshack.us/my.php?image=zobeginjewz0.png

Stap 2: http://img152.imageshack.us/my.php?image=d...inderotsbn6.png

Stap 3: http://img91.imageshack.us/my.php?image=ditisbinnenzw0.png

Bewerkt: door patriq
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...