Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik heb de 360 nog geen 3 weken :O

En ik dan? :puh: Ik heb hem arm 6 dagen. :puh:

Dat word inderdaad een reis naar Duitsland. Hoe erg dat ik het ook vind...

Je moet geen stinkbox kopen die maakt veel herrie en stinkt(DUH)

Ak raad ps3 aan is veel stiller stinkt niet en heeft veel betere spellen.

De stinkbox mag van mijn apart kapot vallen.

MVG Bassiebas6

Zo reacties zijn laag, iedereen heeft een eigen voorkeur, en mijn voorkeur ging nu eens naar de Xbox360. Aan zo antwoorden hebben we helemaal niets en dat word door moderators ook niet getollereerd, en door mij ook niet eigenlijk! We zijn hier om elkaar hulp te bieden! Niet elkaar af te breken omdat er een probleem is met de Xbox360! Dus hou in het vervolg zulke commentaar voor jou! En nu terug ontopic.

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Duitsland ? :O

Edit,

En heb trouwens al een Email naar Xbox 360 support gestuurd.

In Duitsland zit het Microsoft bedrijf dat de Xbox'en repareert. ;)

Microsoft zou echt hun Xbox beter en stabieler moeten maken (ik heb niks tegen Xbox, sterker nog, ik wil het volgende week zelf kopen). Maar ik wil niet dat mijn Xbox stuk of een raar geluidje maakt als ik het een tik geef.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft zou echt hun Xbox beter en stabieler moeten maken (ik heb niks tegen Xbox, sterker nog, ik wil het volgende week zelf kopen). Maar ik wil niet dat mijn Xbox stuk of een raar geluidje maakt als ik het een tik geef.

Vandaar dat de Xbox 360 ook een beetje vernieuwd is. In de nieuwere models zit de Falcon moederbord, die ook wat verbetering brengen, o.a. minder energieverbruik. Daarnaast zitten er ook BenQ drives in de Xbox 360, zodat het beruchte ''krassen probleem'' ook weg is! :)

Dat allemaal zit nu in de nieuwere Xbox 360's verwerkt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een BenQ drive. Maar hij geeft blijkbaar ook problemen. Niets is foutloos, zowel PS3 als Xbox niet want zoiets zonder bugs moet nog uitgevonden worden. Alleen valt het bij xbox iets te veel op. Maar het komt wel goed denkik. Mijn eerste PS2 was ook veel miserie. Dus voor mij is het gelijk. Maar ik heb nog altijd het probleem en weet nog steeds niet of het kwaad kan of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de 360 nog geen 3 weken :O

En ik dan? :puh: Ik heb hem arm 6 dagen. :puh:

Dat word inderdaad een reis naar Duitsland. Hoe erg dat ik het ook vind...

Je moet geen stinkbox kopen die maakt veel herrie en stinkt(DUH)

Ak raad ps3 aan is veel stiller stinkt niet en heeft veel betere spellen.

De stinkbox mag van mijn apart kapot vallen.

MVG Bassiebas6

Zo reacties zijn laag, iedereen heeft een eigen voorkeur, en mijn voorkeur ging nu eens naar de Xbox360. Aan zo antwoorden hebben we helemaal niets en dat word door moderators ook niet getollereerd, en door mij ook niet eigenlijk! We zijn hier om elkaar hulp te bieden! Niet elkaar af te breken omdat er een probleem is met de Xbox360! Dus hou in het vervolg zulke commentaar voor jou! En nu terug ontopic.

wat heb ik nou weer verkeerd gezegt, je kan dan wel mod zijn en mijn waarschuwingen mogen geven maar als de admins erachter komen dat het ongeldigge waarschuwingen zijn ben jij je hobby als mod kwijt.

Ik gaf gewoon me mening, De xbox maakt veel herrie ten opzichte van ps3, de xbox zal vast wel stinken, en ik vind dat de ps3 betere spellen heeft.

Ik heb nu al mijn vragen voldoende uitgelegd en er is niks mis mee dus....

Bewerkt: door bassiebas6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de 360 nog geen 3 weken :O

En ik dan? :puh: Ik heb hem arm 6 dagen. :puh:

Dat word inderdaad een reis naar Duitsland. Hoe erg dat ik het ook vind...

Je moet geen stinkbox kopen die maakt veel herrie en stinkt(DUH)

Ak raad ps3 aan is veel stiller stinkt niet en heeft veel betere spellen.

De stinkbox mag van mijn apart kapot vallen.

MVG Bassiebas6

Zo reacties zijn laag, iedereen heeft een eigen voorkeur, en mijn voorkeur ging nu eens naar de Xbox360. Aan zo antwoorden hebben we helemaal niets en dat word door moderators ook niet getollereerd, en door mij ook niet eigenlijk! We zijn hier om elkaar hulp te bieden! Niet elkaar af te breken omdat er een probleem is met de Xbox360! Dus hou in het vervolg zulke commentaar voor jou! En nu terug ontopic.

wat heb ik nou weer verkeerd gezegt, je kan dan wel mod zijn en mijn waarschuwingen mogen geven maar als de admins erachter komen dat het ongeldigge waarschuwingen zijn ben jij je hobby als mod kwijt.

Ik gaf gewoon me mening, De xbox maakt veel herrie ten opzichte van ps3, de xbox zal vast wel stinken, en ik vind dat de ps3 betere spellen heeft.

Ik heb nu al mijn vragen voldoende uitgelegd en er is niks mis mee dus....

Jij bent volgens mij niet goed ingelicht, ten eerste ben ik geen moderator meer. En ten tweede ik heb geen waarschuwingen gegeven. Ten derde, had ik moderator geweest had je er zelfs geen waarschuwing voor gekregen! Ten vierde, ik gaf gewoon mijn mening over je reactie! En het gaat over Xbox dus hoef jij niet af te komen met PS3 zooi! Wat dat is een topic verzieken! En nu ontopic, je kan altijd nog reageren via PB, maar als je het hier nog verziekt, licht ik de moderators in. Nu terug ontopic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de 360 nog geen 3 weken :O

En ik dan? :puh: Ik heb hem arm 6 dagen. :puh:

Dat word inderdaad een reis naar Duitsland. Hoe erg dat ik het ook vind...

Je moet geen stinkbox kopen die maakt veel herrie en stinkt(DUH)

Ak raad ps3 aan is veel stiller stinkt niet en heeft veel betere spellen.

De stinkbox mag van mijn apart kapot vallen.

MVG Bassiebas6

Zo reacties zijn laag, iedereen heeft een eigen voorkeur, en mijn voorkeur ging nu eens naar de Xbox360. Aan zo antwoorden hebben we helemaal niets en dat word door moderators ook niet getollereerd, en door mij ook niet eigenlijk! We zijn hier om elkaar hulp te bieden! Niet elkaar af te breken omdat er een probleem is met de Xbox360! Dus hou in het vervolg zulke commentaar voor jou! En nu terug ontopic.

wat heb ik nou weer verkeerd gezegt, je kan dan wel mod zijn en mijn waarschuwingen mogen geven maar als de admins erachter komen dat het ongeldigge waarschuwingen zijn ben jij je hobby als mod kwijt.

Ik gaf gewoon me mening, De xbox maakt veel herrie ten opzichte van ps3, de xbox zal vast wel stinken, en ik vind dat de ps3 betere spellen heeft.

Ik heb nu al mijn vragen voldoende uitgelegd en er is niks mis mee dus....

Jij bent volgens mij niet goed ingelicht, ten eerste ben ik geen moderator meer. En ten tweede ik heb geen waarschuwingen gegeven. Ten derde, had ik moderator geweest had je er zelfs geen waarschuwing voor gekregen! Ten vierde, ik gaf gewoon mijn mening over je reactie! En het gaat over Xbox dus hoef jij niet af te komen met PS3 zooi! Wat dat is een topic verzieken! En nu ontopic, je kan altijd nog reageren via PB, maar als je het hier nog verziekt, licht ik de moderators in. Nu terug ontopic.

punt 1 heb ik niet lopen zeggen dat je waarschwingen heb gegeven je liep er alleen mee te drijgen(zielig), punt 2 is het zelfde als Punt 1, punt 4 ik gaf gewoon mijn reactie het was niet lullig bedoelt het was een lolletje met daarin het andwoord moet kunnen vind ik.

Ok misschien was het wle beetje overdreven maar dna hoef jij ook niet in 1 keer zo te doen.

Laten we geen ruzie meer maken want daar helpen we elkaar niks mee.

Link to comment
Delen op andere websites

bassiebas6, lul niet uit je reet gatverdomme, Matiscus wilt een Xbox360 en geen PS3 omdat het duur is voor hem en jij moet ook niet al gelijk komen schelden met stinkbox

Matiscus, ikzelf heb ook een Xbox360 maar dan Elite een zwarte schoonheid ^_^ en ik had een premium, ik moet jou wel geruststellen dat in het begin wanneer die DVD leest best een kabaal maakt (wees maar blij dat jij niet een ding van PC dvd lezer in je X360 prutst want die maakt anders wel net als kettingzaag geluid was wel lachen ^_^

over dat jij geen IP adres kan verbinden heb ik ook ervaring mee gehad, jouwe modem is niet geschikt :) dus een andere modem kopen vb Philips (zo'n modem Philips Wireless modem ik weet wel niet of jij zo'n modem kan kopen bij Telenet want ik ben en vaste Belgacom klant en dit modem werkt echt heeel erg uitstekend en niet bang zijn dit modem ondersteunt ook ethernet netwerk kabel + Belgacom TV ook :) maar in jouw geval met telenet weet ik niet of jij dit modem kan gebruiken

maar ik kan jou gouden tips geven

- nooit meer dan 6uren spelen, maximaal 8uren in een keer spelen en laat hem nadien 1-2uren afkoelen, zo voorko jij overhitting

- plaats je Xbox360 o zo dicht mogelijk bij een raam dat beetje open staat voor extra koeling

- hou je X360 horizontaal ipv verticaal want als die verticaal staat dan staat de DVD schijf ook niet mooi stabiel om te lezen dus horizontaal is aanrader

- om oude XBOX games te kunnen spelen is er idd zoals al gezegd backward compitabel update vereist maar jij kan dit op 2manieren doen ofwel

1) via internet updaten OF

2) updates op een LEGE CD of DVD-R (of -RW kan ook) branden en dan in je X360 steken en die update werkt vanzelf om te updaten dacht ik :)

jammer dat jij voor special editie van GTA IV gaat kopen want is veels te belachelijk vind ik 40eur extra betalen voor onnuttige dingen mja is natuurlijk jouwe leuze :)

maar ivm red ring of death ik had ergens op internet gezien dat jij ZELF ook kunt herstellen alleen is het wel voor korte duur dat die weer normaal doet :) maar als jij mijn tips volgt dat ik hierboven vermeld heb moet jij totaal geen problemen meer hebben :) mijn X360 staat op zo'n 20cm van de raam dat altijd beetje open staat

Link to comment
Delen op andere websites

bassiebas6, lul niet uit je reet gatverdomme, Matiscus wilt een Xbox360 en geen PS3 omdat het duur is voor hem en jij moet ook niet al gelijk komen schelden met stinkbox

Matiscus, ikzelf heb ook een Xbox360 maar dan Elite een zwarte schoonheid ^_^ en ik had een premium, ik moet jou wel geruststellen dat in het begin wanneer die DVD leest best een kabaal maakt (wees maar blij dat jij niet een ding van PC dvd lezer in je X360 prutst want die maakt anders wel net als kettingzaag geluid was wel lachen ^_^

over dat jij geen IP adres kan verbinden heb ik ook ervaring mee gehad, jouwe modem is niet geschikt :) dus een andere modem kopen vb Philips (zo'n modem Philips Wireless modem ik weet wel niet of jij zo'n modem kan kopen bij Telenet want ik ben en vaste Belgacom klant en dit modem werkt echt heeel erg uitstekend en niet bang zijn dit modem ondersteunt ook ethernet netwerk kabel + Belgacom TV ook :) maar in jouw geval met telenet weet ik niet of jij dit modem kan gebruiken

maar ik kan jou gouden tips geven

- nooit meer dan 6uren spelen, maximaal 8uren in een keer spelen en laat hem nadien 1-2uren afkoelen, zo voorko jij overhitting

- plaats je Xbox360 o zo dicht mogelijk bij een raam dat beetje open staat voor extra koeling

- hou je X360 horizontaal ipv verticaal want als die verticaal staat dan staat de DVD schijf ook niet mooi stabiel om te lezen dus horizontaal is aanrader

- om oude XBOX games te kunnen spelen is er idd zoals al gezegd backward compitabel update vereist maar jij kan dit op 2manieren doen ofwel

1) via internet updaten OF

2) updates op een LEGE CD of DVD-R (of -RW kan ook) branden en dan in je X360 steken en die update werkt vanzelf om te updaten dacht ik :)

jammer dat jij voor special editie van GTA IV gaat kopen want is veels te belachelijk vind ik 40eur extra betalen voor onnuttige dingen mja is natuurlijk jouwe leuze :)

maar ivm red ring of death ik had ergens op internet gezien dat jij ZELF ook kunt herstellen alleen is het wel voor korte duur dat die weer normaal doet :) maar als jij mijn tips volgt dat ik hierboven vermeld heb moet jij totaal geen problemen meer hebben :) mijn X360 staat op zo'n 20cm van de raam dat altijd beetje open staat

Bedankt SWYV voor dit mooie reactie blad. Ik ga mijn Xbox 360 inderdaad horizontaal leggen. Ik vind hem dan ook mooier. Maar kan je me even zeggen waar ik die Update kan downloaden? Want GTA SA werkt wel al, maar mijn beeld instellingen op PC scherm zijn niet echt goed. Heb me een VGA kabel gekocht. En CH is een beetje platgestampt maar dan in de verticale zin. :puh:

PS: Meer dan 8uur speel ik toch nooit op een console, hooguit 2 a 3 uur. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je me even zeggen waar ik die Update kan downloaden?

Voor de backward compatible update heb je sowieso een harde schijf nodig..

ik denk dat hij dat wel heeft aangezien premium versie een HDD van 20GB bevat dus :) of heb matiscus Core versie gekocht?

en update kan jij op site van microsoft vinden namelijk hier

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je me even zeggen waar ik die Update kan downloaden?

Voor de backward compatible update heb je sowieso een harde schijf nodig..

ik denk dat hij dat wel heeft aangezien premium versie een HDD van 20GB bevat dus :) of heb matiscus Core versie gekocht?

en update kan jij op site van microsoft vinden namelijk hier

Nee Matiscus heeft Xbox 360 gekocht met een HD van 20GB. ;) En heb hem net op het internet gekregen en hij heeft zichzelf geupdate. Dus alles werkt prima, behalve dat geluid van de drive, ik ben er niet gerust in. Maar bij GTA heb ik nogsteeds zo'n raar beeld en op de xbox360 spelen heb ik dit niet...

Link to comment
Delen op andere websites

bassiebas6, lul niet uit je reet gatverdomme, Matiscus wilt een Xbox360 en geen PS3 omdat het duur is voor hem en jij moet ook niet al gelijk komen schelden met stinkbox

Matiscus, ikzelf heb ook een Xbox360 maar dan Elite een zwarte schoonheid ^_^ en ik had een premium, ik moet jou wel geruststellen dat in het begin wanneer die DVD leest best een kabaal maakt (wees maar blij dat jij niet een ding van PC dvd lezer in je X360 prutst want die maakt anders wel net als kettingzaag geluid was wel lachen ^_^

over dat jij geen IP adres kan verbinden heb ik ook ervaring mee gehad, jouwe modem is niet geschikt :) dus een andere modem kopen vb Philips (zo'n modem Philips Wireless modem ik weet wel niet of jij zo'n modem kan kopen bij Telenet want ik ben en vaste Belgacom klant en dit modem werkt echt heeel erg uitstekend en niet bang zijn dit modem ondersteunt ook ethernet netwerk kabel + Belgacom TV ook :) maar in jouw geval met telenet weet ik niet of jij dit modem kan gebruiken

maar ik kan jou gouden tips geven

- nooit meer dan 6uren spelen, maximaal 8uren in een keer spelen en laat hem nadien 1-2uren afkoelen, zo voorko jij overhitting

- plaats je Xbox360 o zo dicht mogelijk bij een raam dat beetje open staat voor extra koeling

- hou je X360 horizontaal ipv verticaal want als die verticaal staat dan staat de DVD schijf ook niet mooi stabiel om te lezen dus horizontaal is aanrader

- om oude XBOX games te kunnen spelen is er idd zoals al gezegd backward compitabel update vereist maar jij kan dit op 2manieren doen ofwel

1) via internet updaten OF

2) updates op een LEGE CD of DVD-R (of -RW kan ook) branden en dan in je X360 steken en die update werkt vanzelf om te updaten dacht ik :)

jammer dat jij voor special editie van GTA IV gaat kopen want is veels te belachelijk vind ik 40eur extra betalen voor onnuttige dingen mja is natuurlijk jouwe leuze :)

maar ivm red ring of death ik had ergens op internet gezien dat jij ZELF ook kunt herstellen alleen is het wel voor korte duur dat die weer normaal doet :) maar als jij mijn tips volgt dat ik hierboven vermeld heb moet jij totaal geen problemen meer hebben :) mijn X360 staat op zo'n 20cm van de raam dat altijd beetje open staat

Dus als je die koeler erop plaatst, is het dan ongeveer het zelfde als bij een raampje zetten ? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als je die koeler erop plaatst, is het dan ongeveer het zelfde als bij een raampje zetten ? :engel:

als jij die koeler dinges bedoelt dat jij die moet kopen? ik heb die niet is gwn geldverspillerij in mijn ogen ^_^

dus antwoord op je vraag: ik zou niet weten want ik heb nooit die koeler gehad dus kan ik niet vergelijken he :)

tsja over dat geluid van drive, de mijne heeft ook altijd kabaal gemaakt en heb maar 1x moeten opsturen naar Duitsland en dat is al vorig jaar maart - april ofzo dacht ik en nu met Elite ook kabaal maar geen problemen meer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...