Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet een van jullie wat die nieuwe Xbox Live update doet, heb namelijk helemaal geen idee wat er veranderd is na dat ik die update doe...

Ik had, een dag na de update, YouTube erbij gekregen..

Ik weet niet of je me helemaal begrijpt maar ik heb het over een Update die vandaag en gisteren er was.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet een van jullie wat die nieuwe Xbox Live update doet, heb namelijk helemaal geen idee wat er veranderd is na dat ik die update doe...

Ik had, een dag na de update, YouTube erbij gekregen..

Ik weet niet of je me helemaal begrijpt maar ik heb het over een Update die vandaag en gisteren er was.

Ik begrijp jou heel goed, hoor.

Na YouTube heb ik er niks meer bijgehad.

Als jij in Nederland woont heb je YouTube al een tijdje maar in Belgie was die nog niet beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet een van jullie wat die nieuwe Xbox Live update doet, heb namelijk helemaal geen idee wat er veranderd is na dat ik die update doe...

Ik had, een dag na de update, YouTube erbij gekregen..

Ik weet niet of je me helemaal begrijpt maar ik heb het over een Update die vandaag en gisteren er was.

Ik begrijp jou heel goed, hoor.

Na YouTube heb ik er niks meer bijgehad.

Als jij in Nederland woont heb je YouTube al een tijdje maar in Belgie was die nog niet beschikbaar.

Oh ok.

Haha, ik had er niet echt rekening mee gehouden dat je in Belgie woonde.

Dacht trouwens ook dat je in Belgie Youtube op de X360 wel had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand trouwens een goeie goedkope recorder kan kopen in de WINKEl, want ik koop niks meer via internet.

Kun je niet gewoon met je TV opnemen? Ik kan dat namelijk wel.

wat voor Tv heb jij dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En voor de mensen die een xbox 360 hebben en geen nieuwe console willen kopen om bij te blijven, hebben geluk!

Er is ongeveer bevestigt dat de nieuwe xbox 720 pas volgend jaar op de E3 zal worden aangekondigd en dat die dan in de zomer van 2014 komt. Dat betekent dat de Xbox nog zeker 2 jaar meegaat.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hoop ik vooral dat mijn ouwe Elite het tot die tijd nog uithoudt.. Geen behoefte om een jaar voordat de "720" uitkomt (nergens is die naam bevestigd maar we houden het er maar op voorlopig ;) ) een nieuwe slim te moeten aanschaffen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar is wel mooi datie zeker 2 jaar nog meegaat, want ja ik zie het niet zitten om binnen een jaar een nieuwe xbox aan te schaffen van 500 euro.

Ja, 720 is niet de officieele naam, maar verder is er nog niks bekend dus noemt iedereen hem zo.

Dit betekent ook dat zo goed als zeker GTA V na de Xbox 360 komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verwachte al zulke reacties maar even clear, leuk een aardig maar de huidige consoles zijn al goed en krachtig genoeg, wat wil je nog meer dan dit. Ik ga niet zeggen dat dit de top is maar wel close. Daarbij zal er bij de Xbox weinig worden toegevoegd, heb zelf de Slim en die is goed genoeg voor de komende jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Elite zal ook nog wel even meegaan, zolang heb ik 'm nog niet. Ik snap wel dat Microsoft met een nieuwe console gaat komen. Ik denk echter niet dat het is i.v.m. het gamen, maar meer vanwege andere zaken. De nieuwe Xbox zal bijvoorbeeld vast wel een BluRay-speler hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Elite zal ook nog wel even meegaan, zolang heb ik 'm nog niet. Ik snap wel dat Microsoft met een nieuwe console gaat komen. Ik denk echter niet dat het is i.v.m. het gamen, maar meer vanwege andere zaken. De nieuwe Xbox zal bijvoorbeeld vast wel een BluRay-speler hebben.

Je moet me er niet op vasthouden maar waarom denk je anders dat Xbox die HDD lanceerde? Blu Ray is trouwens deel eigendom en ontwikkelt door jawel, Sony. En die gaan hem heus niet weggegeven. Maar dat is naar mijn idee niet nodig. Games op de Xbox doen niet onder dan voor de BD versie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb een klein probleempje met mijn Xbox 360 S.

Als mijn batterijen van de controller nog halfvol zijn, valt mijn controller om de haverklap uit. Dit kan toch niet? En is er een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...