Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Probeer het is zonder dat je controller trillingen afgeeft door bijvoorbeeld schieten.

Xbox Guide Knop > Settings > Preferences > Vibration > Uitzetten.

Ik had dit probleem namelijk ook. Bij mij was het zo dat hij door de trillingen uitviel, en dat was dan meestal tijdens het schieten in een spel. ;)

Heb je ook al een ander batterijen klepje geprobeerd? Het kan namelijk ook zijn dat het balkje te klein is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een klein probleempje met mijn Xbox 360 S.

Als mijn batterijen van de controller nog halfvol zijn, valt mijn controller om de haverklap uit. Dit kan toch niet? En is er een oplossing voor?

Zeker al erg vaak batterijen vervangen? Kun je het klepje een beetje bewegen in de controller? kan zijn dat hij wat versleten is en door het vele gebruik ruim is geworden. Probleem klinkt bekend namelijk, controller die om de paar seconden uitvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein probleempje met mijn Xbox 360 S.

Als mijn batterijen van de controller nog halfvol zijn, valt mijn controller om de haverklap uit. Dit kan toch niet? En is er een oplossing voor?

Zeker al erg vaak batterijen vervangen? Kun je het klepje een beetje bewegen in de controller? kan zijn dat hij wat versleten is en door het vele gebruik ruim is geworden. Probleem klinkt bekend namelijk, controller die om de paar seconden uitvalt.

Die controller was toen pas een week oud :7, maar de oplossing van Prioxcombo heeft geholpen! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb sinds vandaag de beta van het nieuwe dashboard die ergens eind dit jaar moet uitkomen.

Deze beta bevat ook Internet Explorer voor de Xbox. En ik moet eerlijk zeggen dat het soepel werkt! Ik had verwacht dat het nogal stroef zou gaan. Maar het valt reuze mee.

Voor de mensen die ook interesse hebben, je kan jezelf hier inschrijven (mits er nog tickets zijn). :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even een vraagje met betrekking tot de data transfer kit. Wil m'n huidige Xbox360 uitbreiden met meer geheugen en nu vraag ik me af hoe het met de DLC en installed games zit als ik m'n oude schijf naar de nieuwe over zet, werkt dat nog? Voornamelijk de DLC. Kan er weinig over vinden alleen problemen van mensen die overstappen naar nieuwe console.

Heb dit oude filmpje gevonden over de transfer:

De persoon rept alleen over installed games, dat je die moet weghalen, maar is dat echt zo? En helaas zegt hij niks over DLC.

Als iemand hier meer duidelijkheid in kan verschaffen, graag.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

DLC hoef je niet te verhuizen met een transferkit wanneer je op je nieuwe HDD hetzelfde account gaat gebruiken. Kwestie van even alle DLC opschrijven en met je nieuwe HDD erop opnieuw downloaden. Aanschaffen van DLC is namelijk aan je account gekoppeld. Als je eenmaal DLC hebt gekocht, kan je het na die tijd altijd gratis opnieuw ophalen zolang het nog op Marketplace wordt aangeboden. Je account kan je ook op je nieuwe HDD vanuit het netwerk binnenhalen.

De transferkit kan je eventueel gebruiken voor savegames die je niet in de cloudservice / op USB kwijt kan. Maar ik denk niet dat je er dus één nodig hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan het werken, dat zou ik graag willen weten? Want net wat je zegt, wat als de DLC er niet is. Dat apart downloaden is een goede tweede optie. Maar ik zie het graag allemaal in 1 keer getransferd en werkend, scheelt een hoop werk.

EDIT: na wat meer zoekwerk het antwoord gevonden, gaat gewoon werken.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Kan je een geinstalleerd spel ook overbrengen naar een andere xbox? want mijn BF3 heb ik op mijn eerste xbox geinstalleerd maar dat schijfje zitten wat krassen op en loopt steeds vast op mijn slim xbox en op mijn elite kan ik m wel gewoon spelen, dus is dit mogelijk met transfercable?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is staat dat geïnstalleerde spel gewoon op je harde schijf. Dus het zou gewoon moeten kunnen met zo'n kabel. Maar ik weet niet of dat dit met een Elite Xbox kan. Met een Xbox Slim (250 GB) werkt het zeker.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is staat dat geïnstalleerde spel gewoon op je harde schijf. Dus het zou gewoon moeten kunnen met zo'n kabel. Maar ik weet niet of dat dit met een Elite Xbox kan. Met een Xbox Slim (250 GB) werkt het zeker.

o oke, bedankt voor het snelle antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb per ongeluk mijn TV (najah, mijn niet HD TV) naar fabrieksinstellingen gezet, maar het probleem is dat mijn scherm nu aan de linkerkant een enorme zwarte balk heeft, rechts niet helemaal goed is en bovenaan het scherm 3 witte streepjes heeft. Dus ik heb hem nu niet meer fullscreen, iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb per ongeluk mijn TV (najah, mijn niet HD TV) naar fabrieksinstellingen gezet, maar het probleem is dat mijn scherm nu aan de linkerkant een enorme zwarte balk heeft, rechts niet helemaal goed is en bovenaan het scherm 3 witte streepjes heeft. Dus ik heb hem nu niet meer fullscreen, iemand een oplossing?

Heb je een widescreen of een 4:3? Waar staat je Xbox op?

Maar ik denk dat je gewoon moet kloten met de weergave van je TV. Zet 'em op ''automatisch'' of ''16:9'' of ''weetikhetwat''.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...