Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

De GPU is niet 500MB maar 512MB, maar dat is eigenlijk ook niet waar want het is shared samen met het geheugen...

ah ok ik zal het zo editen

Het is niet MHz maar MB, en het is shared...

Memory

-512 MB shared (With GPU) GDDR3 RAM

- 700 MHz DDR

Custom ATI Graphics Processor

- 512 MB shared (With memory)

- 10 MB embedded DRAM

- 48-way parallel floating-point shader pipelines

- unified shader architecture

Zoiets?

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Nieuwe video BFME2

Niet zo lang geleden plaatste ik al een quintet aan filmpjes van Battle For Middle Earth 2 op de Xbox 360. We maken er vandaag gewoon een sextet van, want ik heb weer een nieuwe voor jullie. In het behoorlijk grote filmpje zie je schitterende gameplay beelden, met dank aan een wat hogere resolutie dan de andere vijf filmpjes. Niet lullen maar klikken zijn een groot leider ooit, dus bij deze gaan we dat doen.

[Klik hier voor het filmpje!]

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Packshot van Crackdown bekend

Tja, heel erg bijzonder nieuws is het niet, dat geef ik toe. Toch is het altijd even leuk om te zien hoe het hoesje van een game eruit ziet. Sommige mensen hechten daar veel waarde aan. Bij deze mag je dus ook je hart luchten over wat je van de boxart vind.

Crackdown is een game die veel wegheeft van GTA, maar soms ook totaal weer niet. Het concept is hetzelfde: een grote free-roaming game met geweld als een belangrijk element. In deze game kan je echter jouw personage zodanig upgraden, dat het springen over gebouwen en het gooien met auto's mogelijk is. Ik ben redelijk positief over de game, meer dan over Saint's Row.

412102bd.th.jpg

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Topic Samengevoegt met het Grote X-Box 360 Topic. :)

En Topic vastgeplakt. :)

Werd tijd Mazzeltje. :puh::klap:

Wel 1 minpuntje van de samenvoeging, de hoofdpost is van RTS. Opzich geen probleem, maar hij heeft hem al in tijden niet geupdate. De post van hydra-hunter-cheata (excuses als ik het verkeerd spel) is wel up to date. Nu heb ik een vermoeden dat RTS geen trek heeft in het vernieuwen en bijhouden van die post. Wat nu..? :puh:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een lijst van alle Xbox360-games die dit jaar verschijnen, met links naar omschrijvingen/previews en screenshots.

Bron: Insidegamer, dus voor foute data moet je niet bij mij zijn :puh:

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Command & Conquer 3 ook naar de Xbox 360

Naast Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II krijgen Xbox 360 nog een RTS voorgeschoteld. Command & Conquer 3 zal namelijk ook op de Xbox 360 uitkomen. Hetzelfde team dat verantwoordelijk was voor de LOTR omzetting zal zich ook met de Xbox 360 versie van C&C 3 bezig houden. Waarschijnlijk zal de Xbox 360 versie pas na de PC versie verschijnen.

Bron

Dit is echt goed nieuws _O_ (als het waar is). Ik vond de vorige C&C-games ook geweldig, dus het lijkt me fantastisch om C&C3 op de Xbox360 te spelen :Y

Het houdt niet op, hier is namelijk nog meer goed nieuws _O_ :

Mercenaries 2 ook voor de Xbox 360!

Toen Pandemic de wereld liet weten dat Mercenaries 2 in de steigers stond, vertelden zij erbij dat de titel exclusief voor de PS3 was. Na een maand vingen we geruchten op, niet meer dan geruchten, dat Mercenaries 2 ook op de 360 zou verschijnen. Nu is dat bevestigd door Pandemic.

Er zijn hier dus twee dingen aan de hand. Ten eerste heeft het begrip exclusiviteit in de gamesbizz zijn langste tijd wel gehad. Alle titels die goed verkopen worden doorgeport naar de andere consoles. Assassin’s Creed is een goed voorbeeld van een 'timed exclusive'. Een maand exclusief en daarna komt ie uit op elk platform dat er klaar voor is. GTA was eerst ook een exclusieve game, maar inmiddels is de titel te groot om hem exclusief uit te brengen.

Ten tweede is het een PR show. Elke grote developer heeft een PR bureau in dienst, wiens taak het is om de game of console zo hoog mogelijk in de media-aandacht te laten staan. Zo was het bij Assassin’s Creed zo dat de aandacht voor de game af begon te zwakken. Op dat moment bracht de PR-afdeling naar buiten dat het een timed exclusive was. Het is niet zo dat het nieuws was, de games werden al een hele tijd naast elkaar ontwikkeld voor verschillende platformen. Het is een truc om de spotlichten weer even terug te krijgen. Die truc werkt. Het is nieuws en het publiek wil het weten dus wordt erover geschreven.

Zo worden de publiciteitsproblemen teruggebracht naar de kip en het ei, wat was er eerst de aandacht voor de game? Zo ja, moeten wij dan schrijven over wat jullie willen lezen? Of genieten wij het vertrouwen om te selecteren en de beste, leukste en meest bizarre titels eruit te vissen en presenteren aan het publiek?

Bron

Het kan niet op met goed nieuws :) :

Half-Life 2 naar Xbox 360 en PS3

Gabe Newell heeft op EA’s jaarlijkse zomer pers-event de mededeling gedaan dat Half-Life 2 zal verschijnen op de Xbox 360 en de PS3.

Half-Life 2 maakte al eerder de overstap naar de console op de oude Xbox. Deze versie mag als geslaagd de geschiedenisboeken in gaan met als kanttekening dat de game volledig gestript was van zijn multiplayer mogelijkheden.

Deze zullen wel rijkelijk aanwezig zijn in beide next-gen console versies. Half-Life 2 op de console zal bestaan uit de originele game, Episode 1 & 2, Team Fortress 2 en een geheel nieuwe titel genaamd Portal.

Bron

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

goed nieuws piet-herr

nu nog GOED nieuws maar geen goed nieuws voor de PS3 fans !

Overname Rockstar door Microsoft?

De website Rated-M heeft een interessant verhaaltje over een eventuele overname.

Volgens de website Rated-M zou het best kunnen dat Rockstar, bekend van de Grand Theft Auto games, binnenkort wordt overgenomen door Microsoft. Mede dankzij het: Hot Coffee incident, zou uitgever Take-Two met geldproblemen zitten. Ook het feit dat GTA IV alleen voor de Xbox 360 komt, zou er op kunnen wijzen dat Rockstar binnenkort wordt overgenomen. Verder heeft Rockstar, eerder dit jaar, de helft van het personeel ontslagen. Iets wat je vaak ziet als er een overname op komst is. Dit alles bij elkaar zouden voor Take-Two genoeg redenen moeten zijn om Rockstar te verkopen aan Microsoft.

Het blijft natuurlijk een gerucht maar Rated-M weet het in ieder geval 99,9% zeker. Volgens hun hoeven we alleen nog maar te wachten op een officiële aankondiging.

als dit echt is zou dit een mooie aanwinst zijn voor Microsoft :engel:

bron :http://www.360party.nl/nieuws/item/24524/

Bewerkt: door Crappy-Apple
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al van het gerucht gehoord, maar zoals ze het hier vertellen klopt het niet helemaal.

Ook het feit dat GTA IV alleen voor de Xbox 360 komt, zou er op kunnen wijzen dat Rockstar binnenkort wordt overgenomen.

Dit klopt al niet, want iedereen weet dat GTAIV ook voor de PS3 uitkomt.

Verder heeft Rockstar, eerder dit jaar, de helft van het personeel ontslagen.

Ergens anders had ik gelezen dat dat personeel zelf ontslag heeft genomen.

Het zou natuurlijk wel een hele tegenvaller voor Sony zijn, aangezien GTA een hoop heeft geholpen met het succes van de PS2.

Xbox 360 prijsverlaging komt helemaal niet?

Volgens geruchten die op het internet rondzwerven lijkt het er op dat in plaats van een prijsverlaging voor de Xbox 360 een paar extra goodies voor de premium pack van de Xbox 360 aangeboden zullen worden.

Volgens het gaming-age forum zal er dus geen prijsverlaging voor de Xbox 360 komen om de concurrentie aan te gaan, maar een paar extra features bij je 360 voor dezelfde prijs. Zo zal er binnenkort het volgende aan komen, een premium pack Xbox 360 met:

- de game Project Gotham Racing 3

- 1250 Microsoft punten

- 3 maanden Xbox Live Gold

Klinkt interessant, maar het blijven geruchten. Wij wachten af.

Bron

-----------------

Dat zou wel jammer zijn, want ik wacht nog op een prijsverlaging tot ik hem koop, ookal zijn de extra's die er bij komen ook zo slecht niet.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...