Jump to content

Ergernissen


Piet-Herr

Recommended Posts

13 uur geleden, ThunderDuck zei:

De discussie over Zwarte Piet. Het boeit me allemaal geen flikker. Laat het in hemelsnaam over zijn.

Amen, ik ben zo moe van deze discussie. Ik begrijp niet waarom mensen nog zo druk bezig er mee zijn. En die mensen die op een gevaarlijke manier stil zetten op de snelweg om hun niet verder te laten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 188
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    14

  • aron24

    9

  • Danger_dog_guy_7

    8

  • NicolaB

    7

  • 2 maanden later...
  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

Wanneer ik voor iets met contant geld betaal in Duitsland en vervolgens een en twee euro cent munten krijg. Als ik weer naar Nederland ga dan heb ik daar helemaal niks aan totdat ik in Duitsland kom en daar het ga uitgeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkeer in het algemeen, de laatste tijd. Daarstraks twintig minuten gedaan over een stukje van 3 kilometer omdat een verkeerslicht steeds maar twee auto's doorliet. Het helpt ook niet dat een hoop bestuurders dat kruispunt oprijden terwijl ze op voorhand al duidelijk kunnen zien dat ze het niet kunnen vrijmaken. Blijf dan verdorie wachten en ga niet het verkeer uit de andere richtingen blokkeren.

 

Er zijn ook heel veel bestuurders die blijkbaar nog altijd niet weten hoe en wanneer ze moeten ritsen, en die bestaan in vele vormen. Bestuurders die invoegen zodra die pijlen op de weg verschijnen in plaats van door te rijden tot op het einde, bestuurders die niet weten dat het ritsprincipe (enkel) geldt bij sterk vertraagd verkeer, bestuurders die het gat snel dichtrijden als je wil invoegen vanaf de wegvallende strook, etc, etc.

 

 

 

Op 3-10-2018 om 08:35, Asphyxiated zei:

Wanneer ik voor iets met contant geld betaal in Duitsland en vervolgens een en twee euro cent munten krijg. Als ik weer naar Nederland ga dan heb ik daar helemaal niks aan totdat ik in Duitsland kom en daar het ga uitgeven.

Ga eens bij de bank vragen voor munthulzen of koop ze online. Ik heb laatst eens een relatief klein bakje met kleingeld gesorteerd (resultaat) - voornamelijk rosse muntjes - en ik had zo'n 37 euro. Dus wel de moeite waard. Die rolletjes zijn ook handig om mee te betalen bij de bakker of de frituur of andere plaatsen waar mensen nog vaak met cash betalen. Soms kan je ze ook gratis terug bij de bank binnenbrengen, maar dat hangt van bank tot bank af (X aantal munten, X aantal kilo, gesorteerd of niet, etc).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Verkeersregelaars die mij de schuld gaan geven van hun eigen onkunde (verhaal hierbij is wel vrij belangrijk. Ik loop dus vanmiddag lekker in de kou te lopen, keurig op de stoep. Komt er dus een bouwvoertuig in mijn rug gereden, over de stoep dus. Ik ben als het ware ingesloten, tussen het stuk waar het voertuig heen gaat en het voertuig. Ik kan niet stil blijven staan, want dan word ik meer dan waarschijnlijk van achter aangereden. Ik kan niet rechts, want daar staat een muur. Dus ik moet naar links. Mijn meeste veilige optie en de meest logische. Begint die verkeersregelaar tegen mij te schreeuwen dat ik niet naar links had moeten lopen. Misschien moet die vrouw gwn haar werk doen ipv. niets doen tot het bijna fout gaat). Hierbij wil wel aangeven dat ik ontzettend veel respect heb voor verkeersregelaars die hun werk WEL goed doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 4-10-2018 om 22:49, Big Boss zei:

Ga eens bij de bank vragen voor munthulzen of koop ze online. Ik heb laatst eens een relatief klein bakje met kleingeld gesorteerd (resultaat) - voornamelijk rosse muntjes - en ik had zo'n 37 euro. Dus wel de moeite waard. Die rolletjes zijn ook handig om mee te betalen bij de bakker of de frituur of andere plaatsen waar mensen nog vaak met cash betalen. Soms kan je ze ook gratis terug bij de bank binnenbrengen, maar dat hangt van bank tot bank af (X aantal munten, X aantal kilo, gesorteerd of niet, etc).

Dat klinkt wel interessant, bedankt voor je tip. Nu geef ik meestal mijn 1-2 cent munten weg aan mijn vriend want ik had er niks aan. Maar dit zou best wel een goed idee zijn. Ik zal eens kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...