Jump to content

hulp met bodyguards


realwise4ever!!!

Recommended Posts

waar kan ik body guards rekruteren in vice city en hoe moet ik dat doen ik heb het forum door gezocht maar hoe moet ik rekruteren :?:?:?:?:?:cab::cab::cab:

Als je het spel helemaal 100 % uit hebt gespeeld, zijn er 3 bodyguards te vinden onderin de Vercetti Estate op Starfish Island. Je hoeft dan alleen maar in de roze marker voor hun te gaan staan, en ze gaan met je mee. Dit kost helaas wel $ 1.000,- per bodyguard... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bodyguards huren als je Vice City voor 100% hebt uitgespeeld. De bodyguards staan in een ruimte van Vercetti Estate. Zie checklist van wikigta. Je begint in het kantoor waar je je game bewaart. Dan loop je de trap af en dan loop je naar de ruimte links. Daar staan drie bodyguards tot je beschikking. Alleen kun je niet veel met die bodyguards. Je moet een auto hebben waar ze in kunnen. Ze lopen in de weg als je in een vuurgevecht verzeilt raakt.

Edit: Nandro Davids was me al voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat volgensmij niet, ze helpen je wel in een vuurgevecht, wanneer je het spel echter opslaat, raak je ze wel kwijt. Het is meer om je een "niet alleen" gevoel te geven, dan dat je er daadwerkelijk wat aan hebt, aangezien het spel helemaal uit is gespeeld, kunnen ze ook nergens meer voor helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hebt het voor 100% uit gespeeld maar elke keer ik kijk dan staan ze er niet

Ze kunnen er soms niet zijn. Wat je dan moet doen is een stukje rijden en dan later weer terugkomen. Door in de roze markering te lopen huur je die bodyguards.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hebt het voor 100% uit gespeeld maar elke keer ik kijk dan staan ze er niet

Weet je zeker dat je 100% hebt? Dit kan je zien door onder het spelen naar het menu te gaan en dan op Stats te drukken. Ze staan er niet altijd dus moet je even weggaan, en dan later weer terugkomen. En je moet VC wel zonder cheats uitgespeeld hebben geloof ik.

Maar goed die bodyguard zijn niet echt 'slim'. Ze lopen constants tegen muren en dergelijke op. Dat komt omdat ze jou via de korste weg willen volgen wat uiteraad niet haast niet wil. Dus of ze nou echt leuk en handig zijn, nee. Eerder irritant en ze lopen in de weg. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

heey,

als ik in gta eflc 3 boduguards spawn met simple native trainer.

en ik stap in een auto met 2 plaatsen blijfen er twee staan dat is logiesch.

maar ik zoek een mod dat als ik nog een voertuig cheat dat die andere twee dan in dat voertuig gaan zitten en mij volgen,

of in de dichtsbijzijnde auto stappen.

kan iemand mij helpen want ik wil dus dat als ik in een airtug stap (dat is bij mij nu een go-kart)

en ik cheat nog een paar go karts (airtugs) dat hun daar in zitten en ze mij volgen.

voor een filmpje.

alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

als ik in gta eflc 3 boduguards spawn met simple native trainer.

en ik stap in een auto met 2 plaatsen blijfen er twee staan dat is logiesch.

maar ik zoek een mod dat als ik nog een voertuig cheat dat die andere twee dan in dat voertuig gaan zitten en mij volgen,

of in de dichtsbijzijnde auto stappen.

kan iemand mij helpen want ik wil dus dat als ik in een airtug stap (dat is bij mij nu een go-kart)

en ik cheat nog een paar go karts (airtugs) dat hun daar in zitten en ze mij volgen.

voor een filmpje.

alvast bedankt,

Dat kun je beter >>hier<< even vragen, dan heb je waarschijnlijk eerder antwoord. Je zit nu namelijk in het Vice City-subforum, en EFLC hoort toch echt bij GTA IV ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

als ik in gta eflc 3 boduguards spawn met simple native trainer.

en ik stap in een auto met 2 plaatsen blijfen er twee staan dat is logiesch.

maar ik zoek een mod dat als ik nog een voertuig cheat dat die andere twee dan in dat voertuig gaan zitten en mij volgen,

of in de dichtsbijzijnde auto stappen.

kan iemand mij helpen want ik wil dus dat als ik in een airtug stap (dat is bij mij nu een go-kart)

en ik cheat nog een paar go karts (airtugs) dat hun daar in zitten en ze mij volgen.

voor een filmpje.

alvast bedankt,

Dat kun je beter >>hier<< even vragen, dan heb je waarschijnlijk eerder antwoord. Je zit nu namelijk in het Vice City-subforum, en EFLC hoort toch echt bij GTA IV ;)

oke bedankt :puh:

Bewerkt: door Njfokke
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...