Jump to content

Officieel forum-savegame


Matiscus

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Advancegta

    11

  • ASPHALT

    10

  • VforV

    5

  • Dizzee

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

I'm next :Y.

Helaas heb ik wat vertraging, ik hoop dat jullie even kunnen wachten :sst:. Ik probeer hem morgen te doen [18 Sep.]

Mission Passed!

  • Gehaald: Rollercoaster Ride
  • Beloning: $1.000
  • Extra: 'Chauffeur's Clothes' hangt nu in je kedingkast

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald: Big Rumble in Little China

Je moeder zegt dat ze je een lafaard vindt. Ze insinueert zich dat je niet terug bij haar wil komen wonen omdat je bang bent van de Triads. Ze haalt voor de zoveelste keer het onderwerp aan dat je vader zich niet zou laten wegjagen uit zijn huis. Zolang de Triads je niet respecteren beschouwt ze je niet als haar zoon. Een dochter misschien, maar geen zoon. Om te bewijzen dat je toch mans genoeg bent moet je de Triads wat lastigvallen tot ze je "respecteren". Er zijn twee doelwitten; een Triad gangbaas die rondrijdt in een kogelvrije Triad Fish Van en een vierkoppig groepje Triads in Chinatown. Ram de Triad Fish Van van de weg tot de twee Triads uitstappen. Dood de Triads. Ga nu naar het winkelstraatje middenin Chinatown en schiet de vier Triads neer. Mission Passed!

Beloning: Niks helaas

Next

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende wel. :)

Mission: Grease Sucho - Passed

Beloning: $1.000

Veel succes aan de volgende. :)

Savegame hieronder.

Hmm ik kan de save-game niet toevoegen..heb te weinig upload ruimte. :(

>>> Door Dizzee: Ga dan naar 'Mijn instellingen' en dan naar 'Jouw bijlagen beheren'

Verwijder er daar dan enkele. ;)<<<

Edit: Thnx Dizzee. :)

Hier issie dan.

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Dead Meat

Ma is kwaad. Ze wil zelfs niet meer met je praten. Ze zegt dat je een schande bent voor jouw Siciliaanse roots. Dankzij de door jouw genomen foto van Casa wil hij zijn beschermingsgeld niet meer betalen. Je vader had al lang gehaktballen van hem gemaakt! Je moet wel lef hebben om met een Cipriani te sollen! Toon ma dat je evenveel lef hebt als Casa. Breng een bezoekje aan "Giovanni Casa's Deli" en 'nodig hem uit' voor een ritje met jou. Breng hem naar Liberty City Sawmills, een zagerij. Je krijgt een Fire Axe tot je beschikking. Vermoord er Casa mee. Nadat je hem vermoord hebt moet je de "Sausage a la Casa" op Siciliaanse wijze naar Casa's deli brengen. Je hebt wel een Wanted Level van twee sterren. Pik één of twee Cop Bribes op of rij naar de Pay 'n' Spray. Breng daarna het lijk naar Casa's deli. Mission Passed!

Beloning : $500

Next

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Mission Passed!

  • Gehaald: No Son of Mine
  • Beloning: Geen...
  • Extra:
    • Moeders is kwaad en heeft een contract met 'Hitmans' gemaakt. Deze kunnen Toni nu op ieder moment komen aanvallen!
    • Ik heb de Sotgun gebruikt voor het vermoorden van de Hitmans en een Molotovo. De Shotgun op het terras bevatte 30 Kogels + de 5 die we al hadden is 35. Nu heb ik er nog ongeveer 16.
    • Molotovo's weer aangevult.
    • Armor is weer vol :)

Ps. We gaan door met de 'Maria' missies :)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gehaald : Shop 'til you Strop

Maria Latore - de "vrouw" van Salvatore Leone - heeft zin in "winkelen". Ze wil eerst dat je haar naar de Senivora Grande, een kledingwinkel, brengt. Je merkt al snel dat het niet om eerlijk shoppen gaat maar om winkeldiefstal. Je hebt nu een Wanted Level van één ster. Maria heeft er echter nog niet genoeg van en wil nog een winkel in Chinatown bestelen. De winkelier in Chinatown laat zich echter niet zomaar doen en begint je te beschieten met een Shotgun en een Pistol. Je hebt nu een Wanted Level van drie sterren. Rij naar Maria's appartement en stop in de gele marker. Mission Passed.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Gehaald : Booby Prize

Maria heeft zich aangeboden als eerste prijs in een straatrace. Als Salvatore dit te weten komt zitten jullie volgens haar diep in de problemen. Je kan de race dus beter winnen. Steel een motor en begeef je naar de startplaats. Je moet twee rondjes rijden. Als je als eerste finished heb je de missie gehaald. Na deze missie is Maria kwaad op jouw omdat je haar Salvatore's girl noemt. Uit boosheid rijdt ze mee met Wayne, een leider van een motorbende. Geen Cheats en Mods gebruikt.

Beloning: Geen

180px-LCS_BoobyPrize4.jpg

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende :)!

Mission Passed!

  • Gehaald: Biker Heat
  • Beloning: $500
  • Extra:

    • Armor is het zelfde gebleven. Niet helemaal vol, ongeveer ¾ nog over.

`

VforV: Ik heb het opnieuw gedaan. Als hij het nog niet doet doe ik hem wel overnieuw :).

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende!

Edit: @ Asphalt: 'Load Failed. The data is corrupted.' :? Upload je savegame eens opnieuw...

Edit²: De savegame doet het nog steeds niet. :{

Edit3: Sorry, ik was fout. De uitgepakte map had dezelfde naam als de savegame. En die map stond in savedata, waardoor de PSP geen savegame ziet. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem even voor je gedaan ASPHALT mischien heeft het te maken met een firmwire update of iets dergelijks? Ik ben er in ieder geval zeker van dat mijn savegame in orde was. Ik heb daarom (Met toestemming van VforV) de missie die jij hebt gedaan nog even over gedaan zodat VforV aan de volgende kan beginnen.

Mission Passed!

  • Gehaald: Biker Heat
  • Beloning: $500
  • Extra:

    • Armor is het zelfde gebleven. Niet helemaal vol, ongeveer ¾ nog over.

`

Wayne heeft Maria geslagen omdat ze hem gezegd heeft dat ze op jouw verliefd is. Vermoord hem. Wayne bevindt zich met zijn bende in een steegje in het centrum van Chinatown. Na het filmpje zal Wayne wegrijden op een PCJ-600. Steel ook een PCJ en achtervolg hem. Let niet op de bendeleden. Pas wel op voor de paaltjes. Probeer Wayne in te halen of er vlak achter te rijden om hem van zijn motor te schieten. Je kan gewoon voorwaarts schieten door O in te drukken. Als hij dood is heb je de missie gehaald. Geen cheats en mods gebruik, savegame vind je in de bijlage.

180px-LCS_BikerHeat4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe de volgende :bier: !

>>> Door VforV:

Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen.

Bij overtreding van deze regels, kan je 20% Warn cadeau krijgen!!

Volgens Matiscus zou ik je nu 20% moeten geven (net als enkele anderen), maar dat doe ik voor deze keer niet. Gelieve je aan de regels te houden a.u.b. en de missie meteen te doen. ;)<<<

Kijk even in het SL forum dan zie je waarom :{

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik doe de volgende :bier: !

Ik neem aan dat je het vergeten bent, maakt niet uit want ik doe hem wel even.

Mission Passed : Contra Banned

Salvatore verwacht een lading drugs. Dit zal jullie - jij en Salvatore - op de kaart zetten. Normaal zou alles vlot moeten verlopen. Steel een auto met vier zitplaatsen en haal wat backup op. Rij naar Portland Docks nadat je de drie Leone's opgehaald hebt. Zoals je het allicht kon raden zijn er problemen. De politie moeit zich met de zaak. Vermoord Miguel en zijn dealers en raak je Wanted Level kwijt. Breng daarna de Patriot van Miguel met de drugs in naar Salvatore's lockup. Mission Passed!

Beloning : $1000

180px-LCS_ContraBanned5.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...